zokx
Well-known member
Znači, zbog onih Navigatorovih grešaka i reklame popušio sam priču i uzeo Connected Ride Navigator, BMW proizvod koji mijenja Garmin (valjda je na HERE Technologies bazi kao BMW/MINI auto navigacije, iako nisam siguran).
Garmin Navigator V sam uzeo sa prvim GSA 2014 i bio je vrlo solidan proizvod. Čvrst ko cigla otporan na sve i radio je skoro bez primjedbi. Standardni problemi sa bluetooth povezivanjem, redoslijedom uparivanja ali je radio dobro.
Onda su smislili Navi VI kao bolji, brži, više memorije, veći brightness, i uzmem ja taj VI 2018. Ništa to nije bilo revolucionarno u odnosu na V, praktički sve isto.
2021 poludi ekran, sam prebacuje između funkcija.. Odnesem u Tomić i za tjedan dana dobijem drugi. Taj je radio jako dobro, ali BMW marketing me navukao na taj njihov Connected Ride Navigator.
Preko BMW Europe-moto.com za solidnih 643€ kupim taj CRNavi. Složim ja te karte, konekciju i krenem se provozat. Odem bez veze do Karlovca i nazad preko Pisarovine, i CRNavi krepa već na Jamničkom mostu. Stanem, resetiram uspijem upalit ali nema više konekcija ni sa kacigom ni sa telefonom, radi jedno 20 minuta i sam se kao resetira i smrzne se na početnom ekranu i bye bye. Doma ponovo resetiram, vadim bateriju, pokušavam sve živo. Ništa. Mrtav.
Šaljem mail tim BMW Europe-moto.com i nitko mi dva dana ne odgovori ništa. Nađem broj, firma je u Francuskoj, nazovem lika. Čudo lik govori engleski i kao ispričava se, gužva, ovo, ono. Javit će mi se neki stručnjak sutra. I stvarno se javi mailom neki Marc, razmijenimo par mailova i on kaže da im vratim uređaj i da će poslati novi. DHL, poslao i vratili mi novi. Trajalo je točno deset dana.
Ovaj trenutno radi. Vidim na netu da su i drugi imali istih problema. Izgleda da BMW support nije baš neki jer je SW verzija 1.2 tako da će neki budući update riješiti neke probleme.
Dobro je što je povezan sa Connected app na mobitelu i tu sprema trackove i preko nje se može raditi navigacija. Fora je ekran naginjanja koji pokazuje trenutno stanje i max. naginjanje lijevo ili desno. Dobro je što je tlak u gumama napokon jednak kao na TFT.
Loše je puno toga.
1. jebe ga konekcija sa mobitelom. Koji put se upari i sve ok, a češće radi telefon a recimo neće uploadati trackove muzike. Teoretski bi radile neke Spotify liste ili tako nešto, ali one koje su na telefonu iz nekog razloga ne rade.
2. Loše je prebacivanje između ekrana jer moraš ići u root pa onda u svaku od opcija, a ne može se namjestiti (ili ja ne znam) da se listaju ekrani kao na Garminu
3. Brightness ekrana je definitivno slabiji nego TFT ili Garmin. Nije da se ne vidi ali je tako.
4. Navođenje je na engleskom i to kako izgovara riječi hrvatskih toponima je komedija. Stvarno potpuno nerazumljivo. Nema još baze kamera pa koristim Radarbot, koji je stvarno dobar tako da je to stvar navike.
5. Čudan je algoritam navigacije. Po gradu za neke adrese, nema šanse da bi izabrao taj put. Ne kužim taj kriterij odabira, iako te na kraju dovede na tu adresu. S druge strane na moju kućnu adresu ide upravo najbržim putem koje zahtijeva jedno polukružno okretanje i koje nijedna navigacija ne preporuči.
6. Ne radi ako je telefon ili SENA uparena sa TFT. Sve se mora obrisati i preko TFT nema više npr. telefoniranja nego preko CRNavi. Nema ni navigacije na TFT, što i nije neki bad, ali je bar bio onaj znak dozvoljene brzine kao neka informacija.
Ako niste kupili, po meni je Garmin bolji, i do nekih updatea ne treba ovaj kupovati. Ako ste ga kupili podijelite vaša iskustva.
Garmin Navigator V sam uzeo sa prvim GSA 2014 i bio je vrlo solidan proizvod. Čvrst ko cigla otporan na sve i radio je skoro bez primjedbi. Standardni problemi sa bluetooth povezivanjem, redoslijedom uparivanja ali je radio dobro.
Onda su smislili Navi VI kao bolji, brži, više memorije, veći brightness, i uzmem ja taj VI 2018. Ništa to nije bilo revolucionarno u odnosu na V, praktički sve isto.
2021 poludi ekran, sam prebacuje između funkcija.. Odnesem u Tomić i za tjedan dana dobijem drugi. Taj je radio jako dobro, ali BMW marketing me navukao na taj njihov Connected Ride Navigator.
Preko BMW Europe-moto.com za solidnih 643€ kupim taj CRNavi. Složim ja te karte, konekciju i krenem se provozat. Odem bez veze do Karlovca i nazad preko Pisarovine, i CRNavi krepa već na Jamničkom mostu. Stanem, resetiram uspijem upalit ali nema više konekcija ni sa kacigom ni sa telefonom, radi jedno 20 minuta i sam se kao resetira i smrzne se na početnom ekranu i bye bye. Doma ponovo resetiram, vadim bateriju, pokušavam sve živo. Ništa. Mrtav.
Šaljem mail tim BMW Europe-moto.com i nitko mi dva dana ne odgovori ništa. Nađem broj, firma je u Francuskoj, nazovem lika. Čudo lik govori engleski i kao ispričava se, gužva, ovo, ono. Javit će mi se neki stručnjak sutra. I stvarno se javi mailom neki Marc, razmijenimo par mailova i on kaže da im vratim uređaj i da će poslati novi. DHL, poslao i vratili mi novi. Trajalo je točno deset dana.
Ovaj trenutno radi. Vidim na netu da su i drugi imali istih problema. Izgleda da BMW support nije baš neki jer je SW verzija 1.2 tako da će neki budući update riješiti neke probleme.
Dobro je što je povezan sa Connected app na mobitelu i tu sprema trackove i preko nje se može raditi navigacija. Fora je ekran naginjanja koji pokazuje trenutno stanje i max. naginjanje lijevo ili desno. Dobro je što je tlak u gumama napokon jednak kao na TFT.
Loše je puno toga.
1. jebe ga konekcija sa mobitelom. Koji put se upari i sve ok, a češće radi telefon a recimo neće uploadati trackove muzike. Teoretski bi radile neke Spotify liste ili tako nešto, ali one koje su na telefonu iz nekog razloga ne rade.
2. Loše je prebacivanje između ekrana jer moraš ići u root pa onda u svaku od opcija, a ne može se namjestiti (ili ja ne znam) da se listaju ekrani kao na Garminu
3. Brightness ekrana je definitivno slabiji nego TFT ili Garmin. Nije da se ne vidi ali je tako.
4. Navođenje je na engleskom i to kako izgovara riječi hrvatskih toponima je komedija. Stvarno potpuno nerazumljivo. Nema još baze kamera pa koristim Radarbot, koji je stvarno dobar tako da je to stvar navike.
5. Čudan je algoritam navigacije. Po gradu za neke adrese, nema šanse da bi izabrao taj put. Ne kužim taj kriterij odabira, iako te na kraju dovede na tu adresu. S druge strane na moju kućnu adresu ide upravo najbržim putem koje zahtijeva jedno polukružno okretanje i koje nijedna navigacija ne preporuči.
6. Ne radi ako je telefon ili SENA uparena sa TFT. Sve se mora obrisati i preko TFT nema više npr. telefoniranja nego preko CRNavi. Nema ni navigacije na TFT, što i nije neki bad, ali je bar bio onaj znak dozvoljene brzine kao neka informacija.
Ako niste kupili, po meni je Garmin bolji, i do nekih updatea ne treba ovaj kupovati. Ako ste ga kupili podijelite vaša iskustva.