TREK
Member
izbor je lagan,Bmwpotrosnja-goriva.net said:Naravno da su oboje boxeri. Nego dvoumim se izmedju jamahe dragstar 1100 i tog BMW-a. Znam da su različiti koncepti, Ali oboje mi se dopadaju, a i po cijeni su tu negdje.
izbor je lagan,Bmwpotrosnja-goriva.net said:Naravno da su oboje boxeri. Nego dvoumim se izmedju jamahe dragstar 1100 i tog BMW-a. Znam da su različiti koncepti, Ali oboje mi se dopadaju, a i po cijeni su tu negdje.
prodan sa 16tkmvojo said:Ako je tolika potrošnja onda se ne radi o normalnoj vožnji .... :wink:
Ja na mom (R850R) odvozio do sad 40.000 km i potrošnja nikad nije prešla 5 litara (na 100 km) tako da ili je problem u vožnji ili je motor totalno raštiman ....
Moj ima 100k km na satu i nije raštiman ....
Vojo
skuco said:....
naznam kako se voziš al 5 ti možda troši na otvorenom i na 100km na sat.
motor je odavno prodan samo sam htio reć koliko je trošio malo oštrije vožnje.vojo said:Istina je, ja ne živim u gradu (Krk je samo gradić) i većinu kilometraže napravim na otvorenom (na putovanju), ali ove zimske mjesece, tamo negdje do travnja, potrošim brdo benzine samo na zagrijavanje motora .... u zadnjih 30k km mi je prosječna potrošnja 4,77 lit/100 km .... ja sa punim rezervarom uspijem napraviti 400 km iako se lampica rezerve pali već nakon 250 km .... mislim da bi trebao dati dobro pregledati motor jer je tolika potrošnja ipak nenormalna, osim, naravno, ako ne voziš samo u prvoj brzini ....
Vojo :021:
TREK said:izbor je lagan,Bmw
potrosnja-goriva.net said:koji točno misliš? stoje 3 iza
potrosnja-goriva.net said:radi čega upravo BMW a ne DragStar?
stvarno se dvoumim između ta dva motora. (R1150R i DragStar 1100)
....
potrosnja-goriva.net said:znam da su različita motora, ali sviđaju mi se oba. Nažalost nemam mjesta (ni €€€) za obadva, pa se moram odlučiti za jednog od ove dvojice. Nisam neki vozač na duže ture, vozim tu i tamo nedjeljom neka vožnjica od 50km ili poslije posla, ljeti do kafića i natrag. Ne kupujem motor prema pravilu "kakav sam tip vozača" nego "motor koji mi se sviđa". A sviđaju mi se oba. Naravno da svaki od ova dva "tipa" motora ima prednosti i mane, ali to me ne zanima. Sviđaju mi se kruzeri, a sviđaju mi se i BMW-i.
Zbog toga, mislim da bi mogao ujediniti ta dva pojma kupnjom BMW-ovog čopera, R1200C... Ali njih ima jako jako malo na prodaji, jer njihovi vlasnici su (zbog tadašnje visoke nabavne cijene) imućniji ljudi, kojima nije sila prodavati takav motorček.
Bmw,sram te bilo,2000 eura :shock:ima da zamijene besplatno van garancije ako je greška koja se dešava čestopotrosnja-goriva.net said:hej BMW-vozači,
jeli tko od vas već imao "čast" popravljati ABS III ?
R1150R (kojeg tražim) ima baš taj hebeni ABS3 i taj uređajek ima neki poječivač (Druckmodulator) koji dosta redovito zna otiči u pm. (čitam na motor-talk.de, ali i kod mašina u oglasima piše često, "friško zamjenjen ABS...")
Pišu ljudi da se može izmjeniti/popraviti samo u BMW-u (radi diagnostike i kaj ja znam još) i da cijena popravka/zamjene oko 2000€....
Naime, zna se desiti tokom vožnje da ispadne taj pojačivač i onda dok trebaš kočiti ..... aleluja....
A i dosta njih pišu da im svako malo svjetli ABS žaruljica. Nekoji kažu, pomogla zamjena baterije (stave neku jaču gel bateriju), a nekoji pišu, pravac BMW servis i zamjena tog uređaja.
uh alacdolje: to me sad malo bediralo.....
R1200C ima stariji ABSII , bez tog šranja, ali nemogu nać taj motor za razumne novce.... (već je postao lagano kult i ljudi ga nerado prodaju)