BMW Đems Bond Kruzer

potrosnja-goriva.net said:
Naravno da su oboje boxeri. Nego dvoumim se izmedju jamahe dragstar 1100 i tog BMW-a. Znam da su različiti koncepti, Ali oboje mi se dopadaju, a i po cijeni su tu negdje.
izbor je lagan,Bmw  (y)
 
vojo said:
Ako je tolika potrošnja onda se ne radi o normalnoj vožnji ....  :wink:

Ja na mom (R850R) odvozio do sad 40.000 km i potrošnja nikad nije prešla 5 litara (na 100 km) tako da ili je problem u vožnji ili je motor totalno raštiman ....  :(
Moj ima 100k km na satu i nije raštiman .... :)

Vojo
prodan sa 16tkm
naznam kako se voziš al 5 ti možda troši na otvorenom i na 100km na sat.  (y)
 
dovezi u Požegu da vidimo što mu je 8 l je puno
 
skuco said:
....
naznam kako se voziš al 5 ti možda troši na otvorenom i na 100km na sat.  (y)

Istina je, ja ne živim u gradu (Krk je samo gradić) i većinu kilometraže napravim na otvorenom (na putovanju), ali ove zimske mjesece, tamo negdje do travnja, potrošim brdo benzine samo na zagrijavanje motora .... u zadnjih 30k km mi je prosječna potrošnja 4,77 lit/100 km .... ja sa punim rezervarom uspijem napraviti 400 km iako se lampica rezerve pali već nakon 250 km .... mislim da bi trebao dati dobro pregledati motor jer je tolika potrošnja ipak nenormalna, osim, naravno, ako ne voziš samo u prvoj brzini ....  :LOL:  :LOL:  :LOL:

Vojo  :021:
 
vojo said:
Istina je, ja ne živim u gradu (Krk je samo gradić) i većinu kilometraže napravim na otvorenom (na putovanju), ali ove zimske mjesece, tamo negdje do travnja, potrošim brdo benzine samo na zagrijavanje motora .... u zadnjih 30k km mi je prosječna potrošnja 4,77 lit/100 km .... ja sa punim rezervarom uspijem napraviti 400 km iako se lampica rezerve pali već nakon 250 km .... mislim da bi trebao dati dobro pregledati motor jer je tolika potrošnja ipak nenormalna, osim, naravno, ako ne voziš samo u prvoj brzini ....  :LOL:  :LOL:  :LOL:

Vojo  :021:
motor je odavno prodan samo sam htio reć koliko je trošio malo oštrije vožnje.
mislim da je sad negdje oko SB
 
Imao sam BMW R850R, prvu godinu kad je izašao ('95) i nikad, ali nikad, u nekih cca 30 000km koliko sam ga vozio nije trošio više od 6L..... (y)
 
TREK said:
izbor je lagan,Bmw  (y)

radi čega upravo BMW a ne DragStar?

stvarno se dvoumim između ta dva motora. (R1150R i DragStar 1100)

Kao što rekoh (osim što su različiti koncepti), sviđaju mi se obadva, cjenovno su tu negdje, imam oboje u blizini za pogledati..

izgleda da će biti spontana odluka, onako iz trbuha
 
malo apdejt na ovu moju temu,
dakle, rekao sam da imam jedan r1150r u blizini za pogledat, i u subotu sam telefonski dogovorio sa ženom vlasnika (vlasnik nije bio kod kuće) da sutradan (nedelja) dođem pogledati motor. Nazovem ja u nedjelju oko podneva da dogovorim posjetu, kad ono vlasnik kaže, motor prodan i odpeljan ujutro...  Kasnije to kažem svojoj boljoj polovici, a ona kaže "sva sreća da nisam uzeo, jer joj se nikako nesviđa kombinacija boje tog motora i da bi ispao smješan na takvom motoru  :afro:)

Isprva mi bilo malo žao što je prodan, jer je bio stvarno jako dobro očuvan, i tip je dao još set BMW kofera u cijenu (prodan za 4800€) , a sad sam ipak malo smiren, jer je kombinacija boje, ako ništa drugo; neubičajena. Prosudite sami:

$(KGrHqZ,!jgE6lm2KJ5WBOr+Zs7H+!~~_19.JPG


E, sad imam jedan crni u viziru. Stoji kod BMW-hendlera i nezgleda uopće loše. Jedino kaj me malo tišti je to da ima 54.000km na tahografu..
Možda otiđem za vikend pogledati, imam oko 120km za vozit u jednom smjeru.

$(KGrHqR,!i4E6I(EnB4uBOuRbw76bQ~~_19.JPG
 
E jel vidiš onaj motor iza ove crne kante na slici koju si stavio....ako TO dofuraš kući....... (y) (y)

Ja bi jako htio jedan takav, baš takav....jako..... :inlove: :inlove:
 
koji točno misliš? stoje 3 iza
 
Mislim da 54000 km nije puno za BMW jer ih obično voze lagano stariji stričeki. Moj ima sličnu kilometražu i u odličnom je stanju.
 
potrosnja-goriva.net said:
radi čega upravo BMW a ne DragStar?
stvarno se dvoumim između ta dva motora. (R1150R i DragStar 1100)
....

Potrošnja,

moram priznati da ne razumijem to dvoumljenje - ova dva motora su stvarno dijametralno različite koncepcije i nije mi jasno kako ih uopće usporediti .... ako imaš namjeru putovati (= puno putovati) mislim da je odluka na BMW-u. Neka se DragStarovci ne nađu uvrijeđeni, ali nema šanse da sjediš na DragStaru 10-12 sati dnevno vozeći i normalno se ustaneš sa motora bez da ti leđa otpadnu ....

Imao sam prilike neko vrijeme putovati (ne baš na daleke rute) sa prijateljem koji je imao Dragstara (najprije 600 i nešto, onda od 1100 kubika), ja sam imao bembaru (K-100RT i R850R) i razlika je dan i noć. Za jednodnevne izlete DS je sasvim OK, za ono drugo - ne može se uspoređivati.

Ilitiga, po domaću, za jednodnevne izlete tu je DragStar (Masretcard), za ostalo - BMW (neprocjenjivo .... :LOL:

Vojo
 
znam da su različita motora, ali sviđaju mi se oba. Nažalost nemam mjesta (ni €€€) za obadva, pa se moram odlučiti za jednog od ove dvojice. Nisam neki vozač na duže ture, vozim tu i tamo nedjeljom neka vožnjica od 50km ili poslije posla, ljeti do kafića i natrag. Ne kupujem motor prema pravilu "kakav sam tip vozača" nego "motor koji mi se sviđa". A sviđaju mi se oba. Naravno da svaki od ova dva "tipa" motora ima prednosti i mane, ali to me ne zanima. Sviđaju mi se kruzeri, a sviđaju mi se i BMW-i.
Zbog toga, mislim da bi mogao ujediniti ta dva pojma kupnjom BMW-ovog čopera, R1200C... Ali njih ima jako jako malo na prodaji, jer njihovi vlasnici su (zbog tadašnje visoke nabavne cijene) imućniji ljudi, kojima nije sila prodavati takav motorček.

r1200c3.jpg


 
potrosnja-goriva.net said:
znam da su različita motora, ali sviđaju mi se oba. Nažalost nemam mjesta (ni €€€) za obadva, pa se moram odlučiti za jednog od ove dvojice. Nisam neki vozač na duže ture, vozim tu i tamo nedjeljom neka vožnjica od 50km ili poslije posla, ljeti do kafića i natrag. Ne kupujem motor prema pravilu "kakav sam tip vozača" nego "motor koji mi se sviđa". A sviđaju mi se oba. Naravno da svaki od ova dva "tipa" motora ima prednosti i mane, ali to me ne zanima. Sviđaju mi se kruzeri, a sviđaju mi se i BMW-i.
Zbog toga, mislim da bi mogao ujediniti ta dva pojma kupnjom BMW-ovog čopera, R1200C... Ali njih ima jako jako malo na prodaji, jer njihovi vlasnici su (zbog tadašnje visoke nabavne cijene) imućniji ljudi, kojima nije sila prodavati takav motorček.

r1200c3.jpg

Ako si stvarno i ozbiljno zainteresiran za BMW cruisera, slobodan si mi se javiti na PP.

M.
 
hej BMW-vozači,
jeli tko od vas već imao "čast" popravljati ABS III ?
R1150R (kojeg tražim) ima baš taj hebeni ABS3 i taj uređajek ima neki poječivač (Druckmodulator) koji dosta redovito zna otiči u pm. (čitam na motor-talk.de, ali i kod mašina u oglasima piše često, "friško zamjenjen ABS...")
Pišu ljudi da se može izmjeniti/popraviti samo u BMW-u (radi diagnostike i kaj ja znam još) i da cijena popravka/zamjene oko 2000€....

Naime, zna se desiti tokom vožnje da ispadne taj pojačivač i onda dok trebaš kočiti ..... aleluja....
A i dosta njih pišu da im svako malo svjetli ABS žaruljica. Nekoji kažu, pomogla zamjena baterije (stave neku jaču gel bateriju), a nekoji pišu, pravac BMW servis i zamjena tog uređaja.

uh  :palacdolje: to me sad malo bediralo.....

R1200C ima stariji ABSII , bez tog šranja, ali nemogu nać taj motor za razumne novce.... (već je postao lagano kult i ljudi ga nerado prodaju)
 
potrosnja-goriva.net said:
hej BMW-vozači,
jeli tko od vas već imao "čast" popravljati ABS III ?
R1150R (kojeg tražim) ima baš taj hebeni ABS3 i taj uređajek ima neki poječivač (Druckmodulator) koji dosta redovito zna otiči u pm. (čitam na motor-talk.de, ali i kod mašina u oglasima piše često, "friško zamjenjen ABS...")
Pišu ljudi da se može izmjeniti/popraviti samo u BMW-u (radi diagnostike i kaj ja znam još) i da cijena popravka/zamjene oko 2000€....

Naime, zna se desiti tokom vožnje da ispadne taj pojačivač i onda dok trebaš kočiti ..... aleluja....
A i dosta njih pišu da im svako malo svjetli ABS žaruljica. Nekoji kažu, pomogla zamjena baterije (stave neku jaču gel bateriju), a nekoji pišu, pravac BMW servis i zamjena tog uređaja.

uh  :palacdolje: to me sad malo bediralo.....

R1200C ima stariji ABSII , bez tog šranja, ali nemogu nać taj motor za razumne novce.... (već je postao lagano kult i ljudi ga nerado prodaju)
Bmw,sram te bilo,2000 eura :shock:ima da zamijene besplatno van garancije ako je greška koja se dešava često
 
da, došao je i taj dan,
godinu dana dvoumljenja i traženja između Yamaha DragStar Classic 1100, BMW R1150R, Triumph Bonneville America i BMW R1200C, dofurao sam doma ovaj strojček:

IMG_20120623_00457.jpg

BMW R850C

Klasični izgled, špice na kotačima, kardan. Jaki okretni moment, jako malo konja (odlično za moje osiguranje). Rijedak model (samo 1505 proizvedenih). Stanje tahografa 46.000 km.