BMW F 900 R & BMW F 900 XR

Spori

Well-known member
Dobar izbor zemlje za test i reklamu.

Mali youbetube sa tehnikalijama proizvodjca.

https://www.youtube.com/watch?v=_iS_YZ-DzpQ
 
F 900XR rijetko lijep sport tourer, svidja mi se sto se makli od tih crnih, tamno plavih i sivih boja.
 
Da li je bolja kupovina od Tacera 900 GT ? Dizajn je odlican!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
dizajn provjeren njemacki, mashina provjerena Loncin, ostali djelovi isto iz kine provjereni na coronu..jedva cekam da i GS pocnu pravit u PRC :mrgreen: :mrgreen:
 
macakbl said:
Da li je bolja kupovina od Tacera 900 GT ? Dizajn je odlican!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nije.

To je defacto kineski white label proizvod. Čak i ako drugi to ne znaju, ti hočeš i to će te izjedati.
 
macakbl said:
Da li je bolja kupovina od Tacera 900 GT ? Dizajn je odlican!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Imas po youtube par testova Tracer 900GT i 900XR
Uglavnom je Tracer ispadao bolja kupovina - dobijes vise za manje para. A najveca prednost Tracera je uglavnom zivlja i zabavnija masina. BMW je u prednosti jedino po pitanju ovih luksuznijih elektronickih napravica itd.

Iako sam bemvejas i stvarno ne volim Yamahu  :mrgreen:, kada bi pred mene stavio ovaj izbor, ja bi bez puno razmisljanja kupio Tracera
 
esso_sa said:
Iako sam bemvejas i stvarno ne volim Yamahu  :mrgreen:, kada bi pred mene stavio ovaj izbor, ja bi bez puno razmisljanja kupio Tracera

Da se razumijemo, ne volim je ni ja. To mi je valjda najomrženiji brand; ponajviše zahvaljujući ovom forumu i šarmantnom prodajnom osoblju. :mrgreen:
Ali, još mi omrženije da netko ima obraza prodat kineski agregat pod njemački, to me ono baš žestoko okida. :mrgreen:

S druge strane, treba give credit where credit's due, jer yamaha je ovu klasu cestovnih fun bikeova prva počela gurat s TDMom početkom 90ih, Tracer je dio te genealogije, nije jeftini klon kao 900XR.
 
a i dizajn je maštovit do bola, ko da su utegnuli cagivu gran canyon, čak su i iste boje :mrgreen: ali, ako netko može pušiti mercedes 1.5 dci, ne sumnjam da će i na ovo drkati hrpa ekipe..
 
gvo said:
Da se razumijemo, ne volim je ni ja. To mi je valjda najomrženiji brand; ponajviše zahvaljujući ovom forumu i šarmantnom prodajnom osoblju. :mrgreen:
Ali, još mi omrženije da netko ima obraza prodat kineski agregat pod njemački, to me ono baš žestoko okida. :mrgreen:

S druge strane, treba give credit where credit's due, jer yamaha je ovu klasu cestovnih fun bikeova prva počela gurat s TDMom početkom 90ih, Tracer je dio te genealogije, nije jeftini klon kao 900XR.

Ma sve jasno  (y) I meni je prst u oko kineska masina, a cijena kao da ga je do posljednjeg sarafa izradio i rucno sastavio neki Hans u Berlinu. U slucaju 900XR placas premium cijenu samo za BMW znacku. Ako su vec outsourceali proizvodnju masina kakve se ugradjuju u 900XR, bolje bi bio da su tu saradnju nastavili sa Rotaxom.
U ovom poredjenju je Tracer 900 jednostavno zaokruzeniji, provjeren i ozbiljniji motor, a uz to jos i jeftiniji. I brzi, pa vjerovatno i zabavniji za voziti. Mozda nema fensi TFT displej i BMW znacku, ali nekada nije sve ni u tome
A osim Yamahe, u istom cjenovnom rangu ima finih i isto tako zaokruzenih Kawasakija i Hondi  (y)
Ne znam, meni je ovaj 900XR potpuni promasaj (najvise zbog masine), ali mozda je to samo do mene, mozda se bude prodavao k'o halva
 
esso_sa said:
Ma sve jasno  (y) I meni je prst u oko kineska masina, a cijena kao da ga je do posljednjeg sarafa izradio i rucno sastavio neki Hans u Berlinu. U slucaju 900XR placas premium cijenu samo za BMW znacku. Ako su vec outsourceali proizvodnju masina kakve se ugradjuju u 900XR, bolje bi bio da su tu saradnju nastavili sa Rotaxom.
U ovom poredjenju je Tracer 900 jednostavno zaokruzeniji, provjeren i ozbiljniji motor, a uz to jos i jeftiniji. I brzi, pa vjerovatno i zabavniji za voziti. Mozda nema fensi TFT displej i BMW znacku, ali nekada nije sve ni u tome
A osim Yamahe, u istom cjenovnom rangu ima finih i isto tako zaokruzenih Kawasakija i Hondi  (y)
Ne znam, meni je ovaj 900XR potpuni promasaj (najvise zbog masine), ali mozda je to samo do mene, mozda se bude prodavao k'o halva

Slažem se u potpunosti (y)
Prije sam pisao da će kod 900XR odlučujuća biti cijena, a ona je takva da uz činjenicu da je mašina kineska, 900 XR ne predstavlja konkurenciju Traceru!
 
Iskreno nemam ja problem sto se motor proizvodi u Kini, Mercedes C klasa je iz kine pa je top auto. Tracera je poplava, ne sporim da je sigurno dobar motor ali ovaj Xr je novi model, mislim da cu prvo sjesti na njega mozda i probati ako bude mogucnosti pa odluciti. Ne vjerujem da bi bmw dozvolio da se ugradi los motor i sl. Mora se priznati da je dizajn xr-a bar za nijansu bolji od Tracera. Ja sam visok 193cm, meni je jako bitna visina sjedista,... i tu Tracer ima blagu prednost.


Sent from my iPhone using Tapatalk