bmw f650 cdi, regler, uvoz i sl.

krckozg

New member
pozdrav ljudi!

molio bi vas za savjet.. nemam iskustva sa velikim motorima, samo sa skuterima, a sad je doslo vrijeme za kupnju jednog. namjerio sam se na bmw f 650 st iz 1998.. motor je u sloveniji, neregistriran.. danas sam se uspio cuti sa covjekom i dobio sam par informacija o motoru koje mi trebaju da sutra saznam da li ga uopce mogu uvesti kod nas.. motor je ocuvan, presao je cca 40000 ali mi covjek veli da mu je otisao regler, cdi i dihtung na vodenoj pumpi.. kako sam doista tenkre za takve stvari, mogao je reci i cincilator, trabao bi savjet koliko su to skupi popravci i gdje ih se u zagrebu mogu napraviti.. ne znam da li je servis samo tomic ili ima i lokalnih..  hvala svima na odgovoru i savjetu :)
 
da vam skratim muke, motor se ionak ne moze uvesti u hrvatsku jer je kasno 1998 godiste tak nis od svega... ali to sa homologacijom je bullshit. trazim dalje. do novog susreta  :jesus:
 
:D nije,nego je činjenica,vozil sam bemburu F 650,pegaso puno bolje ide,troši više od bembure,al po ubrzanju i opčenito živahnosti motora nema usporedbe.
 
Znači našli smo jedan parametar po kojem je BMW bolji, jelte potrošnja,  a nije da ih se nebi našlo još prilično. Nije da Pegaso ne leži bolje i bolje koči ali to nije uvijek i svakome najbitniji faktor.  :wink:
 
hoču reči da se u te modele ugrađival rotax motor,govorim o eFu 650 iz sredine devedesetih,aprilija je imala recimo pet ventila u glavi,i još nekih sitnica za razliku od bembure,pa je zato i bila živahnija.

i recimo bmw iz 96. kod nas košta punoo više neg pegaso to godište,i u ovom slučaju za više love dobijaš manje,tj. samo ime,a dosta toga ide u prilog apriliji.

i veliki plus su jeftiniji dijelovi kod bemvea,kaj i ja prakticiram kad mi zatreba skuplje nekaj za motor,makar do sad sitnice sam uzimal kod baumgartnera,ali je isporuka brza,cijene fer,kaj nikak nije slučaj sa aprilijom :?
 
Punoo više  :misli: j..te pa jedno i drugo su stare kante, skoro da su punoljetne i u tom slučaju gledaš samo koja je u boljem stanju i za koju su ti dostupniji djelovi, a budimo realni talijanima u tom segmentu ne cvatu ruže napose ako znaš koliko su kvarova imale, istina ne kardinalnih ali dovoljno da staneš i da te izlude.

BMW F650 GS Dakar 650 cm3, 2000 god. - 2200€ - http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/bmw-f650-gs-dakar-650-cm3-oglas-8900933
Aprilia Pegasso 650 cm3  2000 god. - 2300€ -  http://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search2&f_keywords=Aprilia+Pegasso+650+cm3
 
pazi ovo:  :shock:
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/bmw-f650-650-cm3-oglas-8381006

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/bmw-f-650-650-cm3-oglas-1570552

ova dva sam zagledal recimo u rangu godišta mojeg motora,pa sam se prekrižal sa levom rukom. kaj se kvarova tiče,imali su recimo oko motora slične brige,anlaser onaj frajlauf,pumpa za vodu,dihtungi glave,ali to je znalo dost zavisiti i do samog održavanja i vlasnika,slabi akumulator je ubijal recimo taj frajlauf,glava se mogla dotegnuti u sklopu redovnog servisa jer su znale matice malo popustiti,i slične cake..