BMW F700GS

enygma

Member
Pozdrav društvo.

  Molim Vas pozitivna i negativna mišljenja o navedenom motoru. S obzirom da ne mogu pronaći previše informacija
o njemu, nadam se da mi iskusniji vozači takvog ili sličnih motora mogu pomoći dali se to isplati kupovati ili ne?
Malo se dvoumim između toga modela i Honde NC 750 X.
Hvala.
 
Kupio crvenog 2014 kod tomića.

Nikakvih problema do danas osim što mi je praktički drugi dan nešto puklo u prekidaču za paljenje i malo jače ga je trebalo stisnut dok se palio.
Mjesec dana poslije me zvali na tvornički opoziv zbog toga, bio kod njih sat-dva, to rješili i sad je sve super.
Mjenjo jednu žarulju jer je pregorila, servis neka ulja i filteri i to je to od održavanja/kvarova.

Osobno što bi drugačije uzeo su odmah onaj velki vjetrobran i comfort seat, ovaj standardni nakon nekih 2 sata vožnje postane neudoban a onaj serijski malecki vjetrobran koji pokriva insturmente skoro ko da i nije tamo.
Jedan givi je sve rješio, makar na autoput mi se čini da bi mogao još onaj dodatni dio što se našarafi uzet.

Ja nemam ESA ni ništa od te fensi elektronike, pogledo sam par filmića i čuo sam da je poprilično bazična i da nema nekih promjena sa normal na comfort ili sport tako da pretpostavljam da se tu ne propušta previše ako se uzme bez toga.
Traction bi zgodno bilo imat.
ABS standard, ponekad mi se čini da se prerano i bespotrebno pali ali generalno fino odreagira kad mi se činilo da je bilo potrebno, kad je sklisko pogotovo. Može se u potpunosti ugasit.

Meni osobno je snaga taman. Možda par konjića više nebi bilo na odmet, čisto zbog autoputa kad treba nekog brzo proć pri većim brzinama. U svim ostalim situacijama je taman, u vožnji po gradu s punim tankom prelazim oko 220ak-230ak km, ovisno koliko pazim s gasom (uglavnom ne pazim). Trebo bi provjerit točno kilomatražu ali mislim da sam točne iznose napiso.

Meni je f700 prvi motor nakon skuterčića i tomosa tako da je meni sve super.  :021:

Osim u situacijama kad praktički stojim iznimno lagan za manevrirat (malo sam kraći i još ako nije ravna podloga zna bit zeznuto ali ništa strašno).
Ima opcija nižeg ovjesa i sica, probao sam sjest na jednog takvog kod tomića u garaži ali taj je stvarno jako nizak bio i mislim da mi nebi odgovaro.

Vožnja generalno super, što se tiče neke brže vožnje je dobar ali opet nije na razini nakeda tipa shiver (samo to sam konekretnije probao od naked pa s tim mogu usporedit).


Jedini minus je što me dosta 50+ ekipe pita kakav je, kolko kubika, kolko konjanika, kako ide pa mi počnu pričat što su prije vozili, itd.

Meni za nekakvu svakodenvnu uporabu (kuća-poso-shoping i sve ostalo) i za otić zg-krk i onda se vozikat okolo po krku, do rijeke i istre skočit super.

Uglavnom  (y)
 
Rentao sam ga i u to vrijeme sam imao svog Versysa (za usporedbu) i bio sam dosta nezadovoljan.
Ubrzanje po osjećaju anemično (nisam mjerio sekunde).
Ovjes mekan za cestu 2 osobe, pogodan za off road i normalnu vožnju :mrgreen:
Centralni nogar (sa 2 osobe) ne dozvoljava naginjanje na lijevo dalje od 3 cm do ruba gume.
Originalni vizir ne služi ničemu, tlaka mi je bila i na 120 (188 cm visok).
Nedavno sam kupio GS 800 i o 700tki nisam ni razmišljao.

A NC je lijepi početnički motor, ali za usporedni motor bi mu stavio KLE 500, a ne GS 700 :wink:
 
Hvala na odgovorima.

  S obzirom da idućeg tjedna kod Tomića dolazi jedan F 700 na kojeg sam bacio oko,
želio sam čuti i mišljenja iskusnijih sa takvim motorima. S obzirom da motore vozim već godinama,
kubika mi nikad nije bilo dosta ( zadnje sam vozio VN 900 ), međutim sada bih nešto praktičnije i
udobnije kako za solo vožnju tako i za vožnju sa ženom. Prvo sam pikirao nešto oko 1200 ccm,
ali tada sam naletio na ova dva ( F 700 i NC 750 ) i sam sebi sve planove poremetio...
Oba mi se sviđaju, međutim BMW je ipak puno skuplji i mora mi imati dobre argumente, a opet NC vidim
kao jedan razuman izbor i još k tome može i u lijevi zavoj.  :misli:
Srce - razum ...  :macevanje:

Jura, zbog čega nebi u isti koš stavljao ta dva modela, cijena, performanse ili?

 
znači pogriješio sam jako kad sam ga kupio  :mrgreen:

ne znam kako je s centralnim ali u mom iskustvu bez centralnog te ništa ne sprječava da se nagneš u lijevi (i desni) zavoj osim vlastite procjene i uvjeta na cesti  i guma.
ako je f700 anemičan, honda kolko znam je još slabija (f700 75, honda 60) tako da ne znam kakvo je ubrzanje za očekivat.
ja na ovjes nemam zamjerki, malo sam ga podesio i sad je sve taman.

i jedan i drugi su endurci tako da će ti vjerojatno odgovarat za ovo što si naveo.

ako hoćeš jeftinije proć uzmi hondu a ako voliš bmw i sviđa ti se f700 mislim da nećeš pogriješit.

meni je gušt i jedva čekam ga izvadit iz garaže.

a shivera i f700 baš i nebi stavljo u isti koš jer je jedan naked a drugi enduro.
spomenuo sam čisto usporedbe radi ako će išta pomoć.
 
enygma said:
Jura, zbog čega nebi u isti koš stavljao ta dva modela, cijena, performanse ili?

Mislio sam na performanse :wink:

Mr.steady said:
znači pogriješio sam jako kad sam ga kupio  :mrgreen:

Ni slučajno, ovo je samo moje viđenje stvari :wink:

Mr.steady said:
ne znam kako je s centralnim ali u mom iskustvu bez centralnog te ništa ne sprječava da se nagneš u lijevi (i desni) zavoj osim vlastite procjene i uvjeta na cesti  i guma.

Iskustvo sa centralnim mi je pokvarilo veselje, pa sam, eto, napisao.
 
Ma znam, svatko uzima nešto po svojim potrebama i preferencama.
Ja nebi uzeo f800 čisto jer mi je previsok, žbičane felge mi nisu nešto na njemu i iskreno f700 mi je malo oku ugodniji.
Za svakodnevnu cestovnu vožnju i malo makadamskih puteljaka i slično što sam prošo f700 je meni taman.  :021:

Ali ovo da nogara smeta, ili je previd neki ili kako si reko da je renta moguće da nešto nije bilo uredu?  :misli:
Makar u današnje vrijeme me ništa više nebi čudilo, čak ni kod bmwa.
 
Mr. steady,

  uzeo si novog F-a ili rabljenog?