BMW R 60

POWER_NRG

Member
Ko zna vise  o tom modelu, u nedjelju sam vozio jednog iz 1972 godine, evo par slikica
S3010130.jpg

S3010128-2.jpg

S3010129-1.jpg


P.S.

zaboravih reci da se prodaje, papiri su bosanski, uredno registrovan motor, mogu nabaviti broj od vlasnika ako nekog zanima nek se obrati na PP
 
Taj model je vozila milicija 70`-tih.A postoje jos i R 60/6 i R 60/7.Uglavnom dobar i pouzdan motor.Ovisi u kakvom je stanju primjerak sa slike.Zapremina mu je 600 ccm.
 
tipicno Bosansko Motorno Wozilo :mrgreen:

dobro si osto ziv u kakvom je stanju :palacdolje: uvijek me srce zaboli kad vidim ovako zapusten motor-vlasniku oduzet dozvolu(ako je ima uopste) i motor poklonit u dobrotvorne svrhe nekom ko ce se malo vise brinut o njemu
 
Evo ti malo podataka o to modelu BMW-a koji se proizvodio do 1973g

Start of Production


1969


BMW R60/5

Click to View

End of Production


1973

Numbers Produced


22,721

Price


3,996 DM

Engine




Motor Type


Four-stroke two cylinder horizontally opposed "Boxer" engine, air cooled

Bore x Stroke


73.5 x 70.6 mm (2.89 x 2.77 in)

Displacement


599 cc

Max Power


40 hp (29.5 KW) at 6,400 rpm

Max Torque


49 Nm / 36 ft lb at 5,000 rpm

Compression Ratio


9.2 : 1

Valves Per Cylinder


2

Valve Control


OHV, using push rod and rocker arm

Carburation System


2 slide carburettors, Bing 1/26/111 - 1/26/112

Engine Lubricating System


Wet sump



Power Transmission




Clutch


Dry single plate, with diaphragm spring

Number of Gears


4

Gear Selection


Dog type gearbox (ratchet foot lever)

Gearbox Ratios


3.896 / 2.578 / 1.875 / 1.50 : 1

Rear Wheel Ratio


1: 3.36

Bevel/Crownwheel


11 / 37 teeth



Electrical System




Ignition System


Battery ignition

Alternator


Bosch 12 V/180 W

Starter


Bosch 0.5 hp

Spark Plugs


Bosch W 230 T 30 / Beru 230/14/3 A / Champion N7Y



Chassis




Type of Frame


Double loop tubular frame with bolt on rear section

Front wheel suspension


Telescopic fork with hydraulic shock absorber

Rear wheel suspension


Long swinging arm with strut

Spring Travel Front/Rear


208 / 125 mm

Wheel Rims, Front


1.85 B 19

Wheel Rims, Rear


1.85 B 18

Tyres, Front


3.25 S 19

Tyres, Rear


4.00 S 18

Brakes, Front


Duplex drum brake 200 mm / 7.87 in diameter

Brakes, Rear


Simplex drum brake 200 mm  / 7.87 in diameter



Dimensions/Weights




Length x Width x Height


2100 (from 1973: 2150) x 850 x 1040 mm (82.67 (84.64) x 33.46 x 40.94 in)

Wheel Base


1385 mm / 54.52 in (from 1973: 1435 mm / 56.49 in)

Fuel Tank Capacity


24 litres / 5.27 gal / 6.34 gal US (from 1971: 17 litres / 3.73 gal / 4.49 gal US)

Unladen Weight with Full Tank


210 Kg / 462 lb (from 1971: 205 Kg / 451 lb)

Max. Permissible Weight


398 Kg / 876 lb

Ground Clearance


165 mm / 6.49 in

Seat Height (Unladen)


850 mm (33.5 inches)

Fuel Consumption


4.8 litres 100Km (at constant 90 Kph) / 58 mpg / 49 mpg US

Top Speed


167 Kph / 103 mph

Acceleration 0 - 100 Kph / 62 mph


8.2 seconds
 
jadnicak

potreban face lift da se izvuce stari sjaj

ali ko ima "vremena" moze ga fino ulickati

:shock:
 
Da bas super izgleda (y) ali nisam vidjela u okolici nista takvo
 
POWER_NRG said:
Ko zna vise  o tom modelu, u nedjelju sam vozio jednog iz 1972 godine, evo par slikica
S3010130.jpg

S3010128-2.jpg

S3010129-1.jpg


P.S.

zaboravih reci da se prodaje, papiri su bosanski, uredno registrovan motor, mogu nabaviti broj od vlasnika ako nekog zanima nek se obrati na PP
ja imam 50/5 pa ti evo par riči direktno sa ceste na temelju nekih 70000 km na njemu u ovih 7 godina koliko je u mene.tehničke podatke imaš pa te neću puno s tim zamarat.
ako ga budeš uzea bilo bi poželjno da je mašina u dobrom stanju jer na takvu osnovu imaš prostor za ušminkavanje.
moj je najslabiji iz te serije/5(36 ks) a osnovna mu je karakteristika da se vozi ka bicikla(moš se s njim zaletit u čošu i usrid nje stisnit kumplug a da ti se na naruši putanja), šta nije slučaj sa japancima.Motor je na male djire lin i najveći okretni moment mu je 5200/min i mogu ti reć da se stvarno voli vrtit.(ZABORAVI USPOREDBU SA JAPANCIMA I 10000 OKR/MIN I PREKO).motor s dobrom kompresijom i dobrim gumama moš bacat po kratkim čošama kako oćeš zahvaljujući niskom težištu zbog bokser motora i malom međuosovinskom razmaku pa će ti gledat rep svi japanci starijih godišta.al ne zaboravi koji je njegov teren  - KRATKI ZAVOJI.naravno da dugi ne moš odvest kako triba jer ti kronično fali snage.
ne zabrinjavaj se sa zvonjavom koju čuješ iz glava.to ti zvone ventili i da komplet glave uzmeš nove opet će ti bit isto.
preporuka je kupi i guštaj...pozdrav