Bmw r1200 gs - vodeno hladjenje

cosmic

Active member
Kuhalo odlazi u penziju. Nakon duuuuugo vremena bmw-ovi inzinjeri, na "boxer odjelu", odlucili su zasukati rukave i prihvatiti cinjenicu...voda je zakon!! Trademark...VAN!!


Kuhalo na vodu





p.s. Duboko se ispricavam, ako je vec bilo.
 
Imaju problem sa postizanjem dozvoljene Euro norme za emisiju ispuha sa zračnjakom. Želja im je, a i BMWova praksa godinama, na nasljedniku dignuti kubikažu (1250 ili 1300) i snagu na 130+ KS. Kada to naprave onda ne prolaze norme emisije. Jebu ih i neki konstrukcijski problemi vodenog hlađenja na bokseru, ali najavili su 2012 nasljednika. Vjerojatno prije slijedeće sezone.
 
ja sam ga vidio vec u zivo,je da je bio protutyp i izljepljen sa svih strana ali se vidi da je malo drugaciji od aktuelnoga gs,
motor je mnogo manji od 1200,auspuh nije naprijed savijen nego okomito dole,einspritz okomito na gore,taho,oklop,sjediste zadnja rama sve je drugcije.dva vodena hladnjaka slicna funkcija kao kod honde vtr sp 1 ili 2,kardan je s lijeve strane,auspuf s desne,Norma euro 4,uljno kvacilo s vise sajbi,radialne kocnice,1270 ccm i vodeno hladjene BMW ima u planu pocetkon 2012 godine da bude na trzistu!snaga motora 128 ks i 125 NM okretni momenat!


 
valjda ce bit bolji od ovog aktualnog
zapravo prosto je nemoguce da ne bude
Eto taman kad bude druga ili treca godina izlaska novog modela(da se uklone djecje bolesti) moga bi bit uz Kralja na repertoaru.
Onako za duze đireve
 
Di ste svi nasli ovo da izlazi pocetkom 2012 na trziste  :misli:
 
seki22 said:
valjda ce bit bolji od ovog aktualnog
zapravo prosto je nemoguce da ne bude
Eto taman kad bude druga ili treca godina izlaska novog modela(da se uklone djecje bolesti) moga bi bit uz Kralja na repertoaru.
Onako za duze đireve
Tebi je i kralj previse :LOL:
 
krajem 2012,pocetkom 2013 godine,bit ce prestavljen pocetkom veljace 2012 na konferenciji za novinare !!!
 
pitanje za znalce.Nije mi jasno zbog čega način hlađenja motora(zračno, zračno-uljno,vodeno)ima utjecaja na emisiju i sastav ispušnih plinova,da li zbog utjecaja na kvalitetu izgaranja ili zbog nečeg drugog
 
jimi.d said:
pitanje za znalce.Nije mi jasno zbog čega način hlađenja motora(zračno, zračno-uljno,vodeno)ima utjecaja na emisiju i sastav ispušnih plinova,da li zbog utjecaja na kvalitetu izgaranja ili zbog nečeg drugog
Da bi suvremeni benzinski motor imao optimalnu zakonom određenu emisiju ispušnih plinova mora raditi na propisanoj radnoj temperaturi,koja kod zatvorenih sistema hlađenja iznosi oko 100-110'c.Takva radna temperatura je održavana termostatom bez obzira na promjene opterećenja motora i vanjske klimatske uvjete.Uz menagement elektronike,u kombinaciji sa katalizatorom dobiva se najbolje moguće izgaranje uvažavajući točan stehiometrijski odnos benzin-zrak.Samo tako održavana temperatura omogućuje optimalno izgaranje gorive smjese.Riječ je o hlađenju tekućinom.Zašto se javlja problem kod zračnog hlađenja sa postizanjem zakonske emisije,a naročito ako se ide na povećanje snage? Zato što zračno hlađenje nije moguće kontrolirati termostatom i imamo variranje radne temperature u ovisnosti o brzini motocikla.opterećenja motora i vanjskih klimatskih faktora.U grubo rečeno usred vožnje se može desiti da se motor ohladi ispod radne temperature ili da se pregrije stajanjem na mjestu ljeti i tada se mijenjaju parametri pravilnog sagorijevanja i gubi se "čistoća" ispušnih plinova.Povećanje snage motora povlači za sobom veće opterećenje i samim tim se još više pogoršava svi navedeni elementi.Kombinacija hlađenja ulje-zrak se u strojarstvu tretira kao zračno hlađenje,potpomognuto eventualnim malim hladnjakom za ulje bez ventilatora i što je najvažnije bez termostata koji je obavezan i vrlo važan dio hlađenja tekućinom.
 
Ovo je i mene zanimalo i imam neke informacije koje su rekla kazala od strane nestručnih osoba pa nisam htio ništa napisati ali evo ispostavilo se da su bili u pravu...
Katalizator uklanja štetene tvari iz ispuha kemijskim putem.
Kemijski procesi za uklanjanje štetnih čestica unutar katalizatora se odvijaju na odredjenoj temperaturi, za euro IV norme to je bio veliki raspon od 40-120 stupnjeva celzijusa.
Za euro V norme su katalizatori drukčijeg sastava koji efikasno djeluju do 95 stupnjeva celzijusa.
Za dizelske agregate velike zapremine se dodaje i AD BLUE aditiv koji pospješuje rad katalizatora.
 
seki22 said:
valjda ce bit bolji od ovog aktualnog
zapravo prosto je nemoguce da ne bude
Eto taman kad bude druga ili treca godina izlaska novog modela(da se uklone djecje bolesti) moga bi bit uz Kralja na repertoaru.
Onako za duze đireve

  Koje si ti to imao probleme sa svojim GS-om  pa si dosao do zakljucka da je "zapravo prosto je nemoguce da ne bude bolji od ovog akualnog" ?
 
oceangoing said:
  Koje si ti to imao probleme sa svojim GS-om  pa si dosao do zakljucka da je "zapravo prosto je nemoguce da ne bude bolji od ovog akualnog" ?
  Nije bila riječ o tome da se ima nekih posebnih problema sa zračno hlađenim motorima.Osnovna ograničenja su ekološke naravi jer  su termički nestabilni.Nije rečeno da su loši ali euro5 ekološku normu ne mogu nikako ispuniti za razliku od motora hlađenih tekućinom koji su termički stabilni.Jednostavnije rečeno novi BMW hlađen tekućinom ne mora biti bolji od zračno hlađenog boksera, ali mora biti "čistiji".
 
zanima me kada tom novom skinu orginal auspuh i izvade katalizator da bi metnuli akrapa ili nešto drugo koju če normu zadovoljiti  :misli:
 
m@li cv@jo said:
zanima me kada tom novom skinu orginal auspuh i izvade katalizator da bi metnuli akrapa ili nešto drugo koju če normu zadovoljiti  :misli:
[/quote


zakonske norme su takve i tu pomoči nema  :LOL: :LOL:dosad je dosta motora se prestalo prodavat jer nisu mogli ispunit ni puno manje norme ispušnih plinova,a šta češ tako je uvest če oni i na tehnićkom mirenje ispušnih plinova :misli:
 
ni jedan vodeno hladjeni motor nema radnu temperaturu 110 stupnjeva... :misli: :shock:


i vec pri 90 stupnjeva termostat je full otvoren...a na 102 stupnja ulazi u funkciju ventilator koji snizava temperaturu na 90-95 stupnjeva...i tako u krug... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ni jedan vodeno hladjeni motor nema radnu temperaturu 110 stupnjeva... :misli: :shock:


i vec pri 90 stupnjeva termostat je full otvoren...a na 102 stupnja ulazi u funkciju ventilator koji snizava temperaturu na 90-95 stupnjeva...i tako u krug... :mrgreen:

U stvari može biti temperatura iznad 100 zbog zatvorenog sustava hlađenja (tlak).
 
zokx said:
U stvari može biti temperatura iznad 100 zbog zatvorenog sustava hlađenja (tlak).
moze...ali bi onda i ecu ocitavao takvu temperaturu....pa indikator je u izravnom doticaju sa antifrizom... :?