BMW R80/08 koncept

Fenring

New member
Ovo se pojavilo neki dan u novinama:

Studija mogućeg budućeg R80/08. Zrakom hlađeni boxer od 800ccm, 80-90 KS. Klasične vilice umjesto telelevera.

Fora, ne?
 
piše novosti iz bmw-a i aprilie , pretpostavljam da je onda aprilia radila dizajn  :mrgreen:
 
markookram said:
piše novosti iz bmw-a i aprilie , pretpostavljam da je onda aprilia radila dizajn   :mrgreen:

Aprilia je valjda na drugoj strani.., a i ne bi napravila ovakav dizajn. Meni  :palacdolje: Klasična vilica i straga. Sliči dizajnom na F800 samo sa boxerom. U tekstu govore o 4 ventilskom boxeru koji ne bi imao bregastu u glavi, nego bi se (kao na skici) pokretala 4v sa jednom bregastom.
 
Fenring said:
Ovo se pojavilo neki dan u novinama:

Studija mogućeg budućeg R80/08. Zrakom hlađeni boxer od 800ccm, 80-90 KS. Klasične vilice umjesto telelevera.

Fora, ne?
Zagrizo si ti skroz u te BeMWeje vidim ja. :mrgreen:
 
mislim da su napokon napravili nekaj kaj izgleda ko motor bar u normalnoj klasi
 
bit ce ga zanimljivo vidjet, ako zazivi!!

iskreno takav im jedan i fali u ponuti!  :misli:

ja bi ga prvi spremio u svoju garazu :mrgreen:
 
Obrvan said:
To bu na kardan ili na lanac?
Sudeći po slici, na kardan. Za sad samo ovi s rednim mašnama (1 i 2 cilindra) nemaju kardan.
 
zokx said:
nego bi se (kao na skici) pokretala 4v sa jednom bregastom.

Zar nisu 8 ventila i jedna bregasta na slici  :misli:
 
To je nešto kao bokser za raju. :shock:
Klasična vilica, jedan prednji disk, jednostavnija mehanika, mlaki dizajn...
BMW reže troškove i radi model za skromnije.
 
Šta je na kraju sa onom pričom o izbacivanju zračno hlađenih motora zbog Euro normi jer kao oni ih nemogu zadovoljiti !?
 
shonyo said:
Zagrizo si ti skroz u te BeMWeje vidim ja. :mrgreen:

Je, samo za razliku od tebe on ga i vozi...  :mrgreen:



Sorry, samo ti malo vadim mast. Aj, nije malo, al eto...  :mrgreen:
 
GIXER said:
Šta je na kraju sa onom pričom o izbacivanju zračno hlađenih motora zbog Euro normi jer kao oni ih nemogu zadovoljiti !?

:shock: Gdje si to čuo? Zašto ne bi zadovoljili i zračno hlađeni motori? Onda pola EU proizvodnje motocikala može stavit ključ u bravu.
 
Pisalo se o tome čak i ovdje negdje na forumu i zato su navodno GSX 1400 I XJR 1300 otišli u penziju.
 
GIXER said:
Pisalo se o tome čak i ovdje negdje na forumu i zato su navodno GSX 1400 I XJR 1300 otišli u penziju.

Koliko znam samo GSX ali ne zbog zračnog hlađenja nego zbog euro normi ispuha  :misli:
 
Da, ali zbog zračnog hlađenja nemože postići Euro 4 ( ili 3 nisam siguran ) normu.
Navodno je problem u višoj radnoj temperaturi, slabijem izgaranju,......
Negdje je pisalo da su na nekoj Hondi taj problem donekle riješili na taj način što su između 2. i 3. odnosno 1. i 2. i 3. i 4. cilindra ( ako se radi o modelu koji ima razvodni lanac sa strane )  napravili rupu pa zrak bolje struji i samim time bolje hladi unutarnje cilindre te se tako postižu ujednačenije temperature vanjskih i unutarnjih cilindara.
Meni je osobno jako žao što nas zračnjaci napuštaju. :(