Bojanje mašine

http://www.amr-blazun.hr/

presuda - katastrofa

plastike je ok prelakirao, sve ostalo vrlo lose. dekla se sjaje i boja nema veze s ostatkom masine, pri sastavljanju i rastavljanju ostecenja plastika, vracanje sasvim drugih vijaka i zakovica. prema njegovim rijecima, imaju puno motora pa kada rastavljaju svi ti sarafi i matice idu u neku kantu pa vade i stavljaju bilo sto sto pase kod sastavljanja i to je njegovo opravdanje!??!? za sve sto sam trazio original boju, istu kao sto je postojeca, covjek je govorio da da, nema problema, stalno to radimo bla bla.. od toga na kraju 0 bodova.

sto je najgore, covjek smatra da nista nije kriv, daje suluda opravdanja kroz nekakvu pricu kako se motori prave u njemackoj i kako dizu hondi okretaje na 12000 na hladnu masinu u tvornici, ja ga pitam kakve veze to ima s ovime, kaze 'majstor' da samo zeli da znam da stvari nisu kako ljudi misle. znaci ako mislite otici kod tog covjeka, platiti mu da vam odradi neki posao, nece biti onako kako mislite, otici cete s lose obojanim motorom, nakod poduzeg cekanja, naravno.

izgleda da je ovdje nemoguce naci kombinaciju covjeka koji zna sve to napraviti, hoce raditi i da ima bar mrvicu postenja.

potroseno - 1800 kn, ne izdaje racun
obojana oba dekla, maska, rezervar, desna plastika hladnjaka, lijeva plastika repa, jedan blok motora
masku sam morao nositi 2 puta, prvi put ju je prelakirao bez da je zakitao rupe od vjetrobrana, sada traje pokusaj broj 2 (2 dana ce mu trebat za taj posao).