bučan mjenjač na transalpu

slikar

New member
kad ušaltam u prvu a isto i u više brzine uvjek jako klopi kad šaltam u niže sve je ok mjenjač je inače precizan i nema lokera ,probal sam na razne načine i uvjek isto,i malo promjeni zvuk kad stisnem kuplung.dali neko ima ideju o čemu se radi
 
hm, moglo bi biti puno toga, a poglavito kada kazes da promjeni zvuk.
Ako mjenja zvuk mislim da ti je u pitanju druck-lezal ili cijel isistem nema dovoljno ulja jer je kuplung u kupki.
Ili se varam, koliko ti je staro ulje dali ga ima dovoljno, ima 100 mogucnosti zasto se tako ponasa. Sve na stol i kljucice u ruke... (y)
 
motor sam kupil nedavno još nisam promjenil ulje ,ali ima ga dosta
 
slikar said:
kad ušaltam u prvu a isto i u više brzine uvjek jako klopi kad šaltam u niže sve je ok mjenjač je inače precizan i nema lokera ,probal sam na razne načine i uvjek isto,i malo promjeni zvuk kad stisnem kuplung.dali neko ima ideju o čemu se radi


Godina? Kilometraža?
 
Pazi ovako. Na Africma se cuje zvuk kada stisnes kvacilo i to je normalna stvar. Kada sam ja kupio moju AT imala je 15 000km i bila je 2 godine stara. Imala je taj zvuk kada stisnes kvacilo. Bucnije kad je hladno. Posto me je mnogo nerviralo, probao sam sa druk lezajem. Nista se nije promenilo. Kasnije sam saznao da se na svakoj africi cuje takav zvuk. Predpostavljam da je isto i sa TranAlpom.
U svakom slucaju, ako ne znas koliko ti je motor presao sa tim uljem, obavezno promeni. Mislim da nemas razloga za brigu. Proveri samo zategnutost lanca, operi ga i podmazi i ima da ide ko zmaj.
 
motor je 2000 godina uvoz iz njemačke i piše na satu 27 ooo km ja ga vozim oko mjesec dana ,prije sam vozil maraudera on ima savršen mjenjač pa me sad smeta klopanje ko na starom bmw-u
 
Vjerojatno ti je prezategnut lanac...lanac se zateze sa teretom tj., kad sjedis na motoru,.. btv drag star je super, nakon promjene reglera..
 
sa motoron ti je sve ok, i meni hornet malo promini zvuk kad stisnem kunplung u leru pogotovo kad je hladan i klapne kad ubacujen u vise brzine (nekad vise nekad manje), a uvik lupne kad ubacujen u prvu.
 
dugo sam vozil suzukija maraudera 800 ,taj motor ima savršen mjenjać,nadam se da ja na transalpu sve u redu samo se moram naviknut
 
dane@ said:
Kasnije sam saznao da se na svakoj africi cuje takav zvuk. Predpostavljam da je isto i sa TranAlpom.
U svakom slucaju, ako ne znas koliko ti je motor presao sa tim uljem, obavezno promeni.

...i moj Transalp se isto ponasa, promjeni zvuk kad stisnes kvacilo dosta, i lupi malo kad saltas. Ne sekiraj se, eventualno provjeri koliki ti je ler. Ako ti je ler povisen lupit ce jace (pogotovo se desava kad je hladan i pod cokom, pa ima nesto vise obtaje) malo smanji i manje ce se osjetiti.  (y)
 
slikar said:
kad ušaltam u prvu a isto i u više brzine uvjek jako klopi kad šaltam u niže sve je ok mjenjač je inače precizan i nema lokera ,probal sam na razne načine i uvjek isto,i malo promjeni zvuk kad stisnem kuplung.dali neko ima ideju o čemu se radi

ako ti lupa kad ubacuješ u prvu kad je nezagrijan motor, probaj prvo nekoliko puta polako pritisnut kvačilo pa pustit i onda probaj ubacit...
Šta se tiče lupanja kod prebacivanja u višu brzinu, meni je kod KLE-a pomogao savjet Silvija (hvala Silvio), prvo gurneš nogom polugicu mjenjača, da osjetiš kako je nategnuta, pa tek onda pritisneš kvačilo tako da kad stisneš kvačilo noga praktički sama prebaci brzinu bez velikog dodatnog guranja. Slobodno probaj i jače gurnuti prije pritiska kvačila dok ne dobiješ osjećaj...
Nisam stručnjak, ali možda pomogne...  :misli:
Ako si vozio prije drugi motor, na njemu je mjenjač vjerovatno mekši, ja sam npr. vozio (kratko) xj600 i shivera i kod njih nije potrebno tako mijenjati brzine, a recimo kod KLE-a je...