Cagiva prima 50 94.g par pitanja

bmw m 5 said:
nece im nista biti....mozes probati....pa ako to bude ok..nabavi si malo primjereniju bobinu...nije za vjerovati slovenskoj "iskri".... :mrgreen:



al si se barem navozao na toj iskri..... (y)
 
evo javljam da nije do bobine, izgleda da je u rezervaru smeća i da treba u sustav dovoda benge stavit  filter da filtrira bengu + drugo crijevo+sad perem rezervar xd (y)
 
dakle prvo svječica je gore ngk br9eg  platio 70kn i sad krepala vise ne radi dugi navoj...zanima me dali mogu uzet super bosnu  dali postoji s dugim navojem i koji broj te super bosne mora bit


drugo- kad spojm akumulator sve radi ali se on ne puni kad ga odpojm nis ne radi osim elektronike sa namotaja ide 4 zute i jedna plava zute idu u neke dzekove a ova plava na bobinu an minus  neznam kak da provjerim dali dolazi struja punjenja direkt s namotaja  :misli:
 
ajde pokušaj ovo isto pitati, ali stavi neku točku ili zarez....  :misli: :misli:
 
BilyPiton said:
dakle prvo svječica je gore ngk br9eg   platio 70kn i sad krepala vise ne radi dugi navoj...zanima me dali mogu uzet super bosnu  dali postoji s dugim navojem i koji broj te super bosne mora bit


drugo- kad spojm akumulator sve radi ali se on ne puni kad ga odpojm nis ne radi osim elektronike sa namotaja ide 4 zute i jedna plava zute idu u neke dzekove a ova plava na bobinu an minus  neznam kak da provjerim dali dolazi struja punjenja direkt s namotaja  :misli:
stavi ngk b9es jeftinija je...a isti je to vrag kao i ova prije. Bosnu ti ne preporucujem....akumulator mora biti pun da bi kontrolirao punjenje....(barem 12.5 volti u fazi mirovanja)...tada mjeris punjen je istosmjerne struje direkt na kleme akumulatora dok motor radi...nista ne otpajati..

Btw...postoji bosna dugi navoj (f 65 p).... :mrgreen:
 
fala, sutra cu potrazit svječicu na benziskoj, pogledo sam ele.shemu  od motora i sad sam dost tog skuzio kak da ispitam regler i ostalo..ispito sam da dobiva struju sve sa namotaja fino znaci da je s namotajima sve uredu i sutra dok ga upalim moram vidit  dali radi regler-ako se ne varam u regler mi ulaze 2 zice s namotaja obje zute + jedna plava(minus) i četvrta je narandzasta kad je akumulator prikopcan na njoj je uvjek napon  znaci akd ga upalim na njoj bi napon trebo  rast do max 15v kod vecih obrtaja. oprostite kaj nestavljam interpukciske znakove jel sam malo u guzvici pa ovak nabrzaka napisem  valjda se da skuzit iz druge  (y)
 
zanima me dali mogu: s namotaja di idu dvije zice obje su zute to je izmjenicna struja  te zice spojt na greatz i stabilizator i izlaz stabilizatora  spojt na akumulator?


zamolio bih te na ne otvaras za svako tvoje pitanje novu temu...objedinio sam ti sad sve tvoje teme u ovu jednu...te ubuduce za svoja pitanja kao i odgovore koristi ISKLJUCIVO ovaj dio pdf-a...naravno ako se radi o cagivi 50 prima-i
 
dans idem kdo frenda od starog on je mehaničar pa čemo vidit kaj je  (y) pa javim

@za moderatora  kako mogu u jednoj temi pitat 10 razlicitih pitanja s time da jedno pitanje me zanima sad a 2 za par dana :misli:
 
BilyPiton said:
dans idem kdo frenda od starog on je mehaničar pa čemo vidit kaj je  (y) pa javim

@za moderatora  kako mogu u jednoj temi pitat 10 razlicitih pitanja s time da jedno pitanje me zanima sad a 2 za par dana :misli:
gledaj billy....otvorio si sigurnih 5-6 NOVIH tema...ali uvijek za isti model motora....gdje bi mi zavrsili kad bi svatko otvorio novu temu za novo pitanje o svom motoru  :misli: (npr netko ima suzuki gsxr 1000 i isto toliko pitanja)...sad imas svoju temu sa naslovom "cagiva prima 50"...tu se mozes u bilo koje doba nadovezivati/postavljati pitanja...iznasati svoja zapazanja....postati slike...itds itd...Jednom otvorena tema nikamo ne nestaje....ako je bila otvorana u skladu sa pravilima foruma....kuzis....ona moze samo polako spustati se sa vrha stranice prema dolje...zavisno koliko je aktivna...a ti je uvijek mozes svojim novim postom podignuti...i tako je uciniti primjetnom....te je tako vide i drugi....te mozes ocekivati i odgovor na tvoj problem ili pitanje... (y)
 
sve ok (y) samo je caka sto sam otvorio 2-3 teme i to u kojih tjedan -dva
 
zasto akd spojm multimetar na akumulator dok motor radi pocne divljat a kad spojm  na minus i an izlaz reglera ne dilja?