andro said:sigurno se radi o ovome tu motoru ...
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/cagiva-wmx-250-cm3-oglas-5135216
znaci, ako ga ides kupovati i gledati ... trebao bi znat da mozes zaboraviti na papire,mozes zaboraviti da ce ti to biti motor u kojeg neces trebati ulagati jer ocekuje da svaku sezonu promijenis klip, karike i lezajeve ili ce on tebe zaj*bat pa ce ti napraviti jos vece sranje ako ti zariba :grin:
uglavnom.... pri kupnji gledaj da nise prirubnica karburatora popucala jer kod njih znaju pucati prirubnice a onda ne radi dobro, vuce zrak i samim time je velika mogucnost da zariba jer se pregrijava ... pripazi da ne klizi lamela , zadnja vilica ne smije imati lufta a isto tako i amortizer zadnji i prednji...
zadnja kocnica ti treba kociti dobro jer ako ne koci ne znam gdje ces naci kod nas pakne za to posto je to motor iz 88.
eto, ako budes sta trebao javi se u PM
prpa said:svi zweitakti su jako zahtjevni, pitanje koliko je star motor, izgažen je sigurno jer 2t se tak i vozi pa je debelo pitanje da li ti se to uopće isplati da ti ne bude vreća bez dna
prpa said:svi zweitakti su jako zahtjevni, pitanje koliko je star motor, izgažen je sigurno jer 2t se tak i vozi pa je debelo pitanje da li ti se to uopće isplati da ti ne bude vreća bez dna
Na (ne)srecu imao sam i ja 2t cross i cestovnjaka. Vjecno neki poblem. Taman se ponadas da je sve ok, da si sve rijesio i onda za 2 tjedna opet nesto alacdolje: i tako u krug.prpa said:trošil budeš sigurno dosta novaca a bome i živaca , probal si nekak to dobro odvagat da se ne zaletiš, možda je netko od forumaša imal baš taj motor pa te može više uputiti , ja ti mogu sam po svom iskustvu reći , imal i 2t crosera i cestovnog , omjer uloženog i dobivenog debelo na strani uloženog a o živcima da i ne pričam, sretno
Dt je super, ali isto bas zbog reputacije mu je radjeno svasta i opet treba imat srece naletit na nekog koji je u dobrom stanju (mehanicki).Angie said:Krose su ipak anfrizirane jako,ali npr DT,to čudo živi dulje od vlasnika...
Mehanika i ja smo blago receno posvadjani.andro said:ja cu ti samo jedno preporuciti a to je da ako ti se motor ponudi takav za 2000 kn nemoj ga niti kupiti ako ga ne znas sam servisirati i to dobro jer taj motor kad kupiš (bilo koji 2t a pogotovo 250 ) ocekuje dobar servis a to ako ne znas sam raditi onda ces nekogamorat uz sve skupe dijelove i skupo platiti da ti to servisira .. zato dobro razmisli
I ako mislis da je jeftino, zapitaj se da zasto je jeftino :wink:
andro said:
Franco_Ri said:Na (ne)srecu imao sam i ja 2t cross i cestovnjaka. Vjecno neki poblem. Taman se ponadas da je sve ok, da si sve rijesio i onda za 2 tjedna opet nesto alacdolje: i tako u krug.
Dt je super, ali isto bas zbog reputacije mu je radjeno svasta i opet treba imat srece naletit na nekog koji je u dobrom stanju (mehanicki).
Dt 125r i wr 250r su mi ajmo rec prvi izbor jer mi treba laksi, okretniji, ... Motor za enduro od tenere koja je ipak kravica ali nikako ih nac. Jednostavno ih nema. Ljudi ih ne prodaju alacdolje: po oglasnicima ima par dt-a svi 85-95 godiste to mi nije bas primamljivo..
Mehanika i ja smo blago receno posvadjani.
Znam promijenit ulje, eventualno nategnut lanac i tu smo vise - manje zavrsili
Zato i pitam koliko je komplicirano odrzavane da nebi bio vise kod lokalnih mehanicara nego sto se vozi.
tkubasa said:nemoj se ni igrat onda sa tim.... pogotovo egzotikom
svi jeftini motori auti i sve ostalo su takvi iz jako dobrog razloga.... kloni ih se ako vec nemas madjionicarskih sposobnosti carobiranja egzoticnih uvijek potrebnih djelova.... skup sport... i totalna tlaka....