Cagiva wmx 250 2t - molim pomoc!

Franco_Ri

Member
Imam priliku uzet navedeni motor za neku ajmo rec sitnu lovu.
Zanima me koliko je zahtjevan motor po pitanju odrzavanja? Dali je moguce nabaviti rezervne dijelove? Koje su mu mane? Na sto pripaziti prilikom kupnje?
Savjeti i primjedbe dobrodosli  :mrgreen:  (y)
 
sigurno se radi o ovome tu motoru ...  :D
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/cagiva-wmx-250-cm3-oglas-5135216

znaci, ako ga ides kupovati i gledati ... trebao bi znat da mozes zaboraviti na papire,mozes zaboraviti da ce ti to biti motor u kojeg neces trebati ulagati jer ocekuje da svaku sezonu promijenis klip, karike i lezajeve ili ce on tebe zaj*bat pa ce ti napraviti jos vece sranje ako ti zariba  :grin:

uglavnom.... pri kupnji gledaj da nise prirubnica karburatora popucala jer kod njih znaju pucati prirubnice  a onda ne radi dobro, vuce zrak i samim time je velika mogucnost da zariba jer se pregrijava ... pripazi da ne klizi lamela , zadnja vilica ne smije imati lufta a isto tako i amortizer zadnji i prednji...

zadnja kocnica ti treba kociti dobro jer ako ne koci ne znam gdje ces naci kod nas pakne za to posto je to motor iz 88.

eto, ako budes sta trebao javi se u PM  (y)
 
svi zweitakti su jako zahtjevni, pitanje koliko je star motor, izgažen je sigurno :mrgreen:jer 2t se tak i vozi pa je debelo pitanje da li ti se to uopće isplati da ti ne bude vreća bez dna  (y)
 
istina.. i azboravio sma reci da obavezno pogledas dali su amortizeri jos cemu tj. da ne odbaciju odmah nego sporije jer ako je ulje iscurilo onda sve to treba i reparirati ali to se ne isplati za toako star motor  :?
 
andro said:
sigurno se radi o ovome tu motoru ...  :D
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/cagiva-wmx-250-cm3-oglas-5135216

znaci, ako ga ides kupovati i gledati ... trebao bi znat da mozes zaboraviti na papire,mozes zaboraviti da ce ti to biti motor u kojeg neces trebati ulagati jer ocekuje da svaku sezonu promijenis klip, karike i lezajeve ili ce on tebe zaj*bat pa ce ti napraviti jos vece sranje ako ti zariba  :grin:

uglavnom.... pri kupnji gledaj da nise prirubnica karburatora popucala jer kod njih znaju pucati prirubnice  a onda ne radi dobro, vuce zrak i samim time je velika mogucnost da zariba jer se pregrijava ... pripazi da ne klizi lamela , zadnja vilica ne smije imati lufta a isto tako i amortizer zadnji i prednji...

zadnja kocnica ti treba kociti dobro jer ako ne koci ne znam gdje ces naci kod nas pakne za to posto je to motor iz 88.

eto, ako budes sta trebao javi se u PM  (y)

Da, to je motor s linka :shock:
Nisam ni znao da je na njuskalu, ja sam dosao di njega onom starom - rekla/kazala  :mrgreen:

Papiri mi ajmo rec nisu potrbni.
jedino me frka zbog odrzavanja.  :misli:

Hvala!  (y)

prpa said:
svi zweitakti su jako zahtjevni, pitanje koliko je star motor, izgažen je sigurno :mrgreen:jer 2t se tak i vozi pa je debelo pitanje da li ti se to uopće isplati da ti ne bude vreća bez dna  (y)

Zato i pitam jer nije stvar u 4000 kn nego je pitanje sta ce bit poslje.
I opet mi nebi bilo zao toliko novaca koliko trazenja dijelova, zivciranja, ...  :palacdolje:
 
trošil budeš sigurno dosta novaca a bome i živaca , probal si nekak to dobro odvagat da se ne zaletiš, možda je netko od forumaša imal baš taj motor pa te može više uputiti , ja ti mogu sam po svom iskustvu reći , imal i 2t crosera i cestovnog , omjer uloženog i dobivenog debelo na strani uloženog a o živcima da i ne pričam, sretno (y)
 
prpa said:
svi zweitakti su jako zahtjevni, pitanje koliko je star motor, izgažen je sigurno :mrgreen:jer 2t se tak i vozi pa je debelo pitanje da li ti se to uopće isplati da ti ne bude vreća bez dna  (y)

Nisu baš svi.  :mrgreen:
Krose su ipak anfrizirane jako,ali npr DT,to čudo živi dulje od vlasnika...

Koliko sam mogao iskopati o tom modelu,to je u doba kad je Cagiva bila vlasnik Husqvarne,kažu da postoje huski modeli koji dijele dijelove s ovim motorom,ali to je onako brzopotezno s nekon n-tog forumatreba provjeriti info.
 
ja cu ti samo jedno preporuciti a to je da ako ti se motor ponudi takav za 2000 kn nemoj ga niti kupiti ako ga ne znas sam servisirati i to dobro jer taj motor kad kupiš (bilo koji 2t a pogotovo 250 ) ocekuje dobar servis a to ako ne znas sam raditi onda ces nekogamorat uz sve skupe dijelove i skupo platiti da ti to servisira .. zato dobro razmisli  (y)

I ako mislis da je jeftino, zapitaj se da zasto je jeftino  :wink:
 
prpa said:
trošil budeš sigurno dosta novaca a bome i živaca , probal si nekak to dobro odvagat da se ne zaletiš, možda je netko od forumaša imal baš taj motor pa te može više uputiti , ja ti mogu sam po svom iskustvu reći , imal i 2t crosera i cestovnog , omjer uloženog i dobivenog debelo na strani uloženog a o živcima da i ne pričam, sretno (y)
Na (ne)srecu imao sam i ja 2t cross i cestovnjaka. Vjecno neki poblem. Taman se ponadas da je sve ok, da si sve rijesio i onda za 2 tjedna opet nesto  :palacdolje: i tako u krug.

Angie said:
Krose su ipak anfrizirane jako,ali npr DT,to čudo živi dulje od vlasnika...
Dt je super, ali isto bas zbog reputacije mu je radjeno svasta i opet treba imat srece naletit na nekog koji je u dobrom stanju (mehanicki).
Dt 125r i wr 250r su mi ajmo rec prvi izbor jer mi treba laksi, okretniji, ... Motor za enduro od tenere koja je ipak kravica  :mrgreen: ali nikako ih nac. Jednostavno ih nema. Ljudi ih ne prodaju  :palacdolje: po oglasnicima ima par dt-a svi 85-95 godiste to mi nije bas primamljivo..

andro said:
ja cu ti samo jedno preporuciti a to je da ako ti se motor ponudi takav za 2000 kn nemoj ga niti kupiti ako ga ne znas sam servisirati i to dobro jer taj motor kad kupiš (bilo koji 2t a pogotovo 250 ) ocekuje dobar servis a to ako ne znas sam raditi onda ces nekogamorat uz sve skupe dijelove i skupo platiti da ti to servisira .. zato dobro razmisli  (y)

I ako mislis da je jeftino, zapitaj se da zasto je jeftino  :wink:
Mehanika i ja smo blago receno posvadjani.  :mrgreen:
Znam promijenit ulje, eventualno nategnut lanac i tu smo vise - manje zavrsili  :LOL:
Zato i pitam koliko je komplicirano odrzavane da nebi bio vise kod lokalnih mehanicara nego sto se vozi.

 
Za tu cijenu na njuškalu-skupo,a još nema kurble,to je dio koji se teško nalazi,a važan je.
 
Kažem ti svoje mišljenje .. ako ne znas oko motora sam raditi nemoj ga niti uzimati jer ce ti taj motor barme jednom biti na servisu vecem a to ako ne znas sam napraviti ne isplati ti se nekome nositi da to radi . osim ako imas viška novaca a to ne vjerujem  :grin:
 
Franco_Ri said:
Na (ne)srecu imao sam i ja 2t cross i cestovnjaka. Vjecno neki poblem. Taman se ponadas da je sve ok, da si sve rijesio i onda za 2 tjedna opet nesto  :palacdolje: i tako u krug.
Dt je super, ali isto bas zbog reputacije mu je radjeno svasta i opet treba imat srece naletit na nekog koji je u dobrom stanju (mehanicki).
Dt 125r i wr 250r su mi ajmo rec prvi izbor jer mi treba laksi, okretniji, ... Motor za enduro od tenere koja je ipak kravica  :mrgreen: ali nikako ih nac. Jednostavno ih nema. Ljudi ih ne prodaju  :palacdolje: po oglasnicima ima par dt-a svi 85-95 godiste to mi nije bas primamljivo..
Mehanika i ja smo blago receno posvadjani:mrgreen:
Znam promijenit ulje, eventualno nategnut lanac i tu smo vise - manje zavrsili  :LOL:
Zato i pitam koliko je komplicirano odrzavane da nebi bio vise kod lokalnih mehanicara nego sto se vozi.


nemoj se ni igrat onda sa tim.... pogotovo egzotikom  :mrgreen:

svi jeftini motori auti i sve ostalo su takvi iz jako dobrog razloga.... kloni ih se ako vec nemas madjionicarskih sposobnosti carobiranja egzoticnih uvijek potrebnih djelova.... skup sport... i totalna tlaka....  :mrgreen:
 
tkubasa said:
nemoj se ni igrat onda sa tim.... pogotovo egzotikom  :mrgreen:

svi jeftini motori auti i sve ostalo su takvi iz jako dobrog razloga.... kloni ih se ako vec nemas madjionicarskih sposobnosti carobiranja egzoticnih uvijek potrebnih djelova.... skup sport... i totalna tlaka....  :mrgreen:

(y)
Definitivno ste me odgovorili
Hvala... Valjda  :misli:                          :mrgreen:

Ako slucajno naletite da netko prodaje wr250r sjetite me se  :mrgreen: