Castrol GP 20w-50

alfred stokes

Active member
Castrol GP 20w-50
SAE 20W-50
API SG

Ajd da probam i ovdje pošto mi na origigi temi o kupljenom motoru nitko nije odgovoril
Uzel sam yamahu xj600n
'02 godina
20000km

Unutra je ovo ulje
Ima li tko iskustva
Jel to valja ?
Dal da nastavim s tim kad bude vrijeme izmjene?
U knjižici/uputama je navedena ta vrijednost za temperature od 5-50°
 
alfred stokes said:
Sve norme koje pišu u knjižici zadovoljava

Ajd mi nađi JEDNO ulje za motocikle koje ne zadovoljava
ono što piše u knjižici za Yamahu? Nećeš naći jer NE POSTOJI.
Ono što piše u knjižici je MINIMUM koji zadovoljava, sve iznad
toga je bolje. Ja bih osobno uvijek stavio polusint prije minerale,
dakle ako je Castrol u pitanju, onda GPS a ne GP, jer NEMA
nedostataka a IMA prednosti. Budimo iskreni, GP je dno ponude.
 
Kolega, ja iman 80000 na celeru.
Samo Castrol GP i nebrini se!!
Ako te jos sta brine samo ti postaj pa cu podjelit iskustvo sa tobon.

Xj600 je zakon!! (y)
 
-XJ600N- said:
Kolega, ja iman 80000 na celeru.
Samo Castrol GP i nebrini se!!
Ako te jos sta brine samo ti postaj pa cu podjelit iskustvo sa tobon.

Xj600 je zakon!! (y)

Dali je to ona koja je kupljena sa 70000-75000km ili si to ti nabio kilometražu  :mrgreen:
 
Prvi vlasnik :mrgreen:
Inace 20k ti je taman razradena :wink:
 
AnteK said:
Ajd mi nađi JEDNO ulje za motocikle koje ne zadovoljava
ono što piše u knjižici za Yamahu? Nećeš naći jer NE POSTOJI.
Ono što piše u knjižici je MINIMUM koji zadovoljava, sve iznad
toga je bolje. Ja bih osobno uvijek stavio polusint prije minerale,
dakle ako je Castrol u pitanju, onda GPS a ne GP, jer NEMA
nedostataka a IMA prednosti. Budimo iskreni, GP je dno ponude.
A kao XJ 600 je vrh ponude?
 
GP je sasvim solidno ulje za motore koji se ne vrte preko 8 - 9 k ...
 
-XJ600N- said:
A kao XJ 600 je vrh ponude?

Nema smisla razgovarati na ovaj način. Ja sam nekako godinama
poslom vezan za ulja i maziva i osjećam se poprilično dobro
informiran, te su moji postovi dobronamjerni. Minerala NEMA niti
jednu prednost u odnosu na sint a ima GOMILU nedostataka. To
što ti voziš na GP je tvoj odabir, no nikako ne znači da je nešto za
preporuku. Nadalje, to što je XJ600 koncepcijski zastario motor
uopće ne znači da mu je najbolje mineralno ulje, ono samo zadovoljava,
ništa više. Svaki polusint ili sint je bitno bolje riješenje, i naravno
skuplje.
 
Primljeno na znanje.
Uvazavam misljenje samo sam htio reci da nije potrebno pretjerivati. Isto tako ako se ulje mijenja svakih npr. 6k jeli potrebno to radit cesce? Misim da nije ukoliko se motor ne opterecuje ili ulje ne stoji predugo u motoru dok on lezi.
Zisku? Neman nikakve lose namjere nego gledam ekonomski
:(
 
OK
Dakle sa Castrolom GPS(polusintetika?) 20w-50 ne mogu fulat nikako
Nešto skuplje ulje i naravno kvalitetnije
Istina je da ga u rijetkim slučajevima zavrtim iznad 7K, ali ne volim šparat na ulju
Rekoh...idem pitat za mišljenje pošto je stari gazda točio GP do sada
 
alfred stokes said:
Rekoh...idem pitat za mišljenje pošto je stari gazda točio GP do sada
Odgovorio si sam sebi :mrgreen:
Malo sale
 
-XJ600N- said:
Primljeno na znanje.
Uvazavam misljenje samo sam htio reci da nije potrebno pretjerivati. Isto tako ako se ulje mijenja svakih npr. 6k jeli potrebno to radit cesce? Misim da nije ukoliko se motor ne opterecuje ili ulje ne stoji predugo u motoru dok on lezi.
Zisku? Neman nikakve lose namjere nego gledam ekonomski

Sve ok. Što se tiče intervala izmjene, on je tvornički "proračunat" prema
lošim uvjetima eksploatacije. U idealnijim uvijetima vožnje, npr. putovanja
gdje se pređe puno km uz malo hladnih startova, interval može biti i veći.
I pogotovo ako je još fullsint unutra. Što se tiče opterećenja ulja, ono je
u većini motora ispod granice koju ulje podnosi. No da kažem zašto ja
izbjegavam mineralu - kod hladnog starta minerali treba više da procirkulira
i pumpabilnost je lošija, samim time habanje veće. Jednom kad se motor
zagrije onda su razlike u vožnji praktički neznatne. A minerala takodjer zna
dosta isparavati i lakše se razgradi kod pregrijavanja. Eto, tolko od mene.
 
Hm, sasvim argumentirano.
Ok skroz ima smisla to sa hladnim startom :naklon:
 
Motul 5100
sae 15-50
fullsint
to mi stavlja Grigić,od izmjene do izmjene(6000-7000km)
gotovo da ne potroši ništa ulja
1l ; cca. 70kn
 
danek said:
Motul 5100
sae 15-50
fullsint
to mi stavlja Grigić,od izmjene do izmjene(6000-7000km)
gotovo da ne potroši ništa ulja
1l ; cca. 70kn

Eto, zaheba si se  :mrgreen: Motul 5100
je moje omiljeno ulje, no nije fullsint nego
polusint, sa ester bazom sinta  (y)
 
-XJ600N- said:
Hm, sasvim argumentirano.
Ok skroz ima smisla to sa hladnim startom :naklon:
hladan start se pojavljuje sa bilo kojom vrstom ulja... ali bi trebalo poštivati preporuku proizvođača oko korištenja ulja... full synt ulja jesu "bolja" ali ne i za svaki motor, odnosno uljnu pumpu... jer neki modeli uljnih pumpi na motoru ne mogu sa nekim uljima postići dovoljan pritisak ulja... pa će najdalji dijelovi ( bregasta ) možda ostati bez određene količine ulja... što nikako nije dobro
 
strasilo said:
hladan start se pojavljuje sa bilo kojom vrstom ulja... ali bi trebalo poštivati preporuku proizvođača oko korištenja ulja... full synt ulja jesu "bolja" ali ne i za svaki motor, odnosno uljnu pumpu... jer neki modeli uljnih pumpi na motoru ne mogu sa nekim uljima postići dovoljan pritisak ulja... pa će najdalji dijelovi ( bregasta ) možda ostati bez određene količine ulja... što nikako nije dobro

Da, ali je na ulju da smanji habanje motora dok se ne zgrije. Ne može se
uspoređivati neka minerala sa npr. esterom jer je razlika ogromna po pitanju
smanjenja trenja na dodirnim površinama... I još jednom da ponovim te
"preporuke proizvođača" su najčešće dane u temp. rasponu upotrebe i
preporučena gradacija te minimum kvalitete SE/SF, no gotovo nigdje ne
piše da treba biti minerala ili sint ! Koji to modeli motora ne mogu postići dovoljan
pritisak sa sintom? Ajd konkretno? To ako se i desi posljedica je potrošenosti
sklopova motora, ne krivog odabira ulja. Itd...