don_carlos_007
Member
Možd još nema službena cijena, al ne bi smio bit 15000 eur. Realno bez ABS-a oko 11000 kak je hard napisao.jota said:Upravo pogledao na www.honda.de za sve modele imaju cjenu , taj model imaju sve gore osim cjene?.
Možd još nema službena cijena, al ne bi smio bit 15000 eur. Realno bez ABS-a oko 11000 kak je hard napisao.jota said:Upravo pogledao na www.honda.de za sve modele imaju cjenu , taj model imaju sve gore osim cjene?.
don_carlos_007 said:Možd još nema službena cijena, al ne bi smio bit 15000 eur. Realno bez ABS-a oko 11000 kak je hard napisao.
Pa da, ipak sa 1300 dobivaš znatno više motora.jota said:Slažem se 10-11 bi bilo ok , CB1300SA im je 12500€ služben cjena .
Ovisi... nekad je manje više a nekad je više manje :shock:don_carlos_007 said:Pa da, ipak sa 1300 dobivaš znatno više motora.
xx-SB said:Ovisi... nekad je manje više a nekad je više manje :shock:
Npr.moja tica ima 1100 a ima više konja i prednosti od CB1300 ali zato ima manje konja od npr. 1000 rr-a
Sve ti je to relativno :wink:
don_carlos_007 said:Pa da, ipak sa 1300 dobivaš znatno više motora.
xx-SB said:kako ono ide..."nebije u junaka mač nego srce junačko"
Nego, đe nađe tolko konja i 50% više okretnog momenta :misli: :shock:
GIXER said:Ma nisu normalni, umjesto da snize cijene zbog krize i totalnog kolapsa moto tržišta, oni ih dižu u nebesa.
Baš takvi motori tipa cb, xjr, gsx,... bi mogli biti relativno jeftini, a opet jako atraktivni, pogotovo za generaciju 40+.
Kod ovih motora je dobro i to što dizajn ne zastarijeva i opet, u krizi bi se puno više ljudi odlučilo za nešto takvo.