CB 1100

jota said:
Upravo pogledao na www.honda.de za sve modele imaju cjenu , taj model imaju sve gore osim cjene?.
Možd još nema službena cijena, al ne bi smio bit 15000 eur. Realno bez ABS-a oko 11000 kak je hard napisao.
 
don_carlos_007 said:
Možd još nema službena cijena, al ne bi smio bit 15000 eur. Realno bez ABS-a oko 11000 kak je hard napisao.

Slažem se 10-11 bi bilo ok , CB1300SA im je 12500€ služben cjena .
 
jota said:
Slažem se 10-11 bi bilo ok , CB1300SA im je 12500€ služben cjena .
Pa da, ipak sa 1300 dobivaš znatno više motora.
 
don_carlos_007 said:
Pa da, ipak sa 1300 dobivaš znatno više motora.
Ovisi... nekad je manje više a nekad je više manje  :shock:
Npr.moja tica ima 1100 a ima više konja i prednosti od CB1300 ali zato ima manje konja od npr. 1000 rr-a
Sve ti je to relativno  :wink:
 
xx-SB said:
Ovisi... nekad je manje više a nekad je više manje  :shock:
Npr.moja tica ima 1100 a ima više konja i prednosti od CB1300 ali zato ima manje konja od npr. 1000 rr-a
Sve ti je to relativno  :wink:

Nemožeš uspoređivati te motore , to s tvojim motorom ima veze ko krava s matematikom.
Moja CB ima 165ks i 150NM , s to konjića i NM ide više nego zadovoljavajuće tako da joj niti ta tvoja krkača neće pobjeć ni milimetra do 270kmh a onda mi se uključi blokada na km satu .
Danas kad bi kupovao motor takvog tipa to bi bio ZZR1400 samo što mi se nijedan od tih motora nesviđa dapače ružni su mi uključujući i Hayabusu , jedino što ima koliko toliko prolaznu ocjenu što se izgleda tiče je ZX12R.

Na kraju balade kod ovih motora su bitnije emocije od "više-brže-jače i dogodine izlazi novi model".
 
kako ono ide..."nebije u junaka mač nego srce junačko"  :mrgreen:
Nego, đe nađe tolko konja i 50% više okretnog momenta  :misli:  :shock:
 
xx-SB said:
kako ono ide..."nebije u junaka mač nego srce junačko"  :mrgreen:
Nego, đe nađe tolko konja i 50% više okretnog momenta  :misli:  :shock:

U dućanu gdje sam ju i kupio novu 2008 i odma tunirao Honda Wellbrock , hondin dućan te zastupnici za HRC i Moriwaki te jedna od najboljih firmi za friziranje hondi u D .

To je Stage 1
Postoji i Stage 2 kad ima 189ks na zadnjem kotaču , a obrtni moment neznam uglavnom još više. Samo ga baš i ne prepručuju za cestu, za stazu OK.
 
Ma nisu normalni, umjesto da snize cijene zbog krize i totalnog kolapsa moto tržišta, oni ih dižu u nebesa.
Baš takvi motori tipa cb, xjr, gsx,... bi mogli biti relativno jeftini, a opet jako atraktivni, pogotovo za generaciju 40+.
Kod ovih motora je dobro i to što dizajn ne zastarijeva i opet, u krizi bi se puno više ljudi odlučilo za nešto takvo.
 
GIXER said:
Ma nisu normalni, umjesto da snize cijene zbog krize i totalnog kolapsa moto tržišta, oni ih dižu u nebesa.
Baš takvi motori tipa cb, xjr, gsx,... bi mogli biti relativno jeftini, a opet jako atraktivni, pogotovo za generaciju 40+.
Kod ovih motora je dobro i to što dizajn ne zastarijeva i opet, u krizi bi se puno više ljudi odlučilo za nešto takvo.

U nekoj normalnoj zemlji da u HR ne, to isto što ti kažež govoim godinama.
 
Pa da,obožavam "krave",da nemam već 2 dobre honde,nabavio bih već "kravu",boldora ili xx-a,svoje neprežaljene snove.(a možda i na njih dodje red)
 
Ajd mi recite da ovaj novi CB 1100 ne liči na moju staru hondicu.



 
Prošle silne godine od zadnje objave.
Ima li je itko s foruma il je makar imao prilike provozat da podjeli dojmove.

Nedavno vidio jednu crvenu u OS ali u prolazu iz auta, učinila mi se omalena, skromna u gabaritima obzirom na kubikažu i pedigre, subjektivni dojam na prvu.