CBF 600S vs. ER-6f

baxy said:
između CBF600S i ER-6f...definitivno Honda, nema se tu šta uspoređivati...dvije različite koncepcije, a i za ovo šta želiš je CBF (y)
uostalom model koji je u švabiji prošle godine bio na 2. mjestu po prodavanosti nešto ipak govori...

da govori to da su pogodili klasu u njemačkom poreznom sustavu prilikom registracije
 
imam cbf-a skoro 2 godine oko 21000 km, za sada sam zadovoljan sa svime (osim s jednim "manjim" kvarom  :?) ,
motor ti je čista kultura a i zahvalan po dimenzijama,
što se tiče kawca sjedio sam na njemu pa mi se čini ko dijete od moje cbf-ke, s tim da daleko da se ne bi navikao na njeg.
:misli: :misli:
 
Vozim er6  a vozio i hondu. Kažu..kolko love toliko muzike...to je točno uglavnom kawa po gradu i okoliš bolja od honde.Vani na autoputu honda definitivno...Trebaš izvagat procenat % korištenja..?
 
Ako misliš imati suvozača, moraš imati veći motor, a to je u ovom slučaju Honda. Ako ti je stvarno toliko važna njegova/njezina udobnost.
 
floyd said:
Ja se ne bi premišljao ni 5 minuta. Tu je Honda sigurno na prvom mjestu. Imam CBF 1000 i ne vidim baš neku jeftinoću u izradi, sve je složeno kako treba i izgleda odlično.Idealan i za grad i za duge ture, odlična zaštita od vjetra, udoban za dvoje  itd da ne hvalim previše. CBF 600 S (y)
Mene na 600, ta završna obrada malo neugodno iznenadila. Ne kažem da je grozna, ali s obzirom da je riječ o hondi očekivao sam više. Za kramasaki me to ne bi začudilo.
Ali opet, stvar vrlo subjektivnog mišljenja i ne bi htio da se itko osjeti pogođen...
 
Pepeljug said:
Jel istina da fz6 servis svakih 10 000?
Je, svakih 10.
Z ima na svakih 6. Za fazana se plaća godišnji porez na CMV 600, a na zeku 1200kn. I to su po meni jedine prednosti fazana. Ali opet, nemrem bit objektivan.


Nadam se da sam ti još malo zakomplicirao odluku  :mrgreen:
 
Eto bio vidjet i fazana, moram priznat perje mu je sjajno. (y)

Ozbiljno nemam prigovora na kvalitetu izrade (plastika i sl.), bolje od Honde, položaj vozača udoban, jedino imam osjećaj da sam nabijen na rezervar, sad još kad me suvozač koji put nabije kod kočenja jadna moja jaja.  :shock:
Ovjes je definitivno tvrđi od Hondinog, mislim da baš nije za naše ceste.
Položaj suvozača mi bolji kod Honde (ali opet ima onu skalu pa bi se zapravo trebao držat za rukohvate, ili malo naguzit prema nazad).

Kad sve skupa zbrojim i oduzmem, i dalje me nekako Honda vuče, je slabija, ali po meni elastičniji motor od Yamahe za svakodnevnu uporabu. Opet vjerojatno manje troši, manje ždere gume itd... Mekša je, po meni ugodnija za dvoje, a i solo.

Ajde još me malo razuvjerite. :wink:
 
Pepeljug said:
Kad sve skupa zbrojim i oduzmem, i dalje me nekako Honda vuče, je slabija, ali po meni elastičniji motor od Yamahe za svakodnevnu uporabu. Opet vjerojatno manje troši, manje ždere gume itd... Mekša je, po meni ugodnija za dvoje, a i solo.

Ajde još me malo razuvjerite. :wink:
A jebemu miša, jel kupuješ motor za gušt?
Šta ti onda predstavlja pola deca goriva i gume koje će ti 500km više izvuć?
 
uzmi hondu, to više liči na pravi motor a kawa mi je nekak malenkasta i to ti je dvocilindraš- uzmi hondu
 
a jesi li ti proba voziti cbf 600s......?....jer glavna zamjerka mu je baš na ciklistici.
 
Hrvoje said:
A jebemu miša, jel kupuješ motor za gušt?
Šta ti onda predstavlja pola deca goriva i gume koje će ti 500km više izvuć?
Svi se gušti plate! :wink:

pak said:
a jesi li ti proba voziti cbf 600s......?....jer glavna zamjerka mu je baš na ciklistici.

Nažalost nisam imao priliku probat nijedan, da jesam onda sad ne bi piskarali. :wink: To sa ciklistikom, kako sam ja pročitao,ne može se reći da je baš motor za Grobnik, a niti tražim takav.
 
just er-6  (y)
 
Nisu mi baš najjasniji ti što pišu o ciklisdici CBF-a. Pročitaj u Autorevji test Honde CBF-a pa nema nikakvih zamjerki.
Što se tiče vibraija i to je nekakva kenja jer sam ja moga testira od Dugopolja do Šibenika na svim režimima i nema ama baš nikakvih vibracija.
 
Pročitao sam tvoje zahtjeve i moja preporuka bi bio CBF. Udobniji od Fazera i za vozača i za suvozača, mekši ovijes (opet čitaj udobniji), elastičniji od Fazera (što kod touringa itekak dobro dođe). Jedino kaj je slabiji, ak te to uopće smeta. I još nekaj, ne buš izgubio svoj motor u moru drugih Fazera na parkingu  :D
Što se tiče ER6f, opet bih ti preporučio Hondu, baš zbog toga jer je veća, pa je s time i ugodnije voziti sa suvozačem.
 
Pepeljug said:
Svi se gušti plate! :wink:

Nažalost nisam imao priliku probat nijedan, da jesam onda sad ne bi piskarali. :wink: To sa ciklistikom, kako sam ja pročitao,ne može se reći da je baš motor za Grobnik, a niti tražim takav.
I vrijede novca.

Jer da nije tako nitko od nas ne bi vozio kada bi gledao isplativost, ekonomičnost i materijalnu korist od motora. Prema tome... odluči srcem nešto što kupuješ za dušu. Odhebi taj "razum" u ovom slučaju. :wink:
 
Pepeljug said:
E sad ste mi ga uvalili, još manje znam nego prije. :?

Zed mi nekako nije lega, idem vidit fazana ali testovi kažu da je tvrd, i sad opet ponavljam hebem ti digitalni sat.

Da napomenem, meni motor služi za prijevoz, guštanje, malo bih i putovao po naškim i okolnim zemljicama (sa suvozačem), tako da mi je udobnost, i praktičnost na 1.mjestu. I cijenom sam u rangu cca 55000kn. Ne patim od preseravanja i ostalih k...

Jel istina da fz6 servis svakih 10 000?
A jesi razmišlja o Banditu 650.Cijena je tu negdje,motor je provjeren,pouzdan,kvalitetan i udoban i za duže ture.Osim toga meni izgleda puno lijepše od CBF i ER6F ali je to moje subjektivno mišljenje koje nemoraju svi sa mnom dijeliti  :mrgreen:
 
U ovom slučaju Honda je najkompletniji motor. U ničemu nije prva,ali ni zadnja. Ako ti treba motor za duže ture sa suvozačem, Honda je pravi izbor.
 
Hrvoje said:
I vrijede novca.

Jer da nije tako nitko od nas ne bi vozio kada bi gledao isplativost, ekonomičnost i materijalnu korist od motora. Prema tome... odluči srcem nešto što kupuješ za dušu. Odhebi taj "razum" u ovom slučaju. :wink:

ehm, razum se vratio otkako je zadnji ceh (servis i gume) došao na 3600 kn...  :?
al samo na tren... nakon par zavoja i kazaljke u crvenom, sve racionalne misli su se izluftale...  :wink:  :mrgreen:  :mrgreen:
 
xjr1300 said:
ehm, razum se vratio otkako je zadnji ceh (servis i gume) došao na 3600 kn...  :?
al samo na tren... nakon par zavoja i kazaljke u crvenom, sve racionalne misli su se izluftale...  :wink:  :mrgreen:  :mrgreen:
To si dobro skrojia.Pametnom dosta  :mrgreen: