CBR 1000RR 08 pomoć

VFR750F

New member
Pozdrav!!!

Molio bih veliku uslugu!!!

Naime imam problema sa novim CBRom nakon pada...
Necu sada tu puno objašnjavat o čemu se radi jer sam već prošao par servisa i td..
U kratko ECU (elektronika, centralina...) misli da me nešto ne valja sa nekim senzorima i nakon 20ak sekundi vožnje prebaci mi mapu paljenja u neku backup mapu koja je obogačena benzinom radi boljeg podmazivanja ventila i šta ti ja znam zbog ćega i nije baš ugodno za voziti... kompjuter u servisu ne javlja greške..

Ja bih moliio ako ima neka dobra duša (po mogućnosti što bliže Lošinju) da mi posudi svoju elektroniku na 2 minute... ja bi došao do vas, zamjenili bi elektroniku i ja bi probao ako mi radi OK sa drugom elektronikom... jer nova dođe 6800kn sa PDVom, a ne bi ju kupio, pa da ispadne da nije do nje... već sam propustio par Grobnika zbog toga i poludit ću lagano...
Ja sebi skinem HISS čitač da si mogu očitat kod vađeg ključa tako da nemate brige oko toga...

treba mi manje od 5 min da skinem elektroniku jer se nalazi iznad tanka rezervara.. treba samo odšaravit sic i poklopac rezervara i popustit 2 vide od rezervara da se može podignuti 5 cm..


nadam se da će se nač neka dobra duša... naravno spreman sam platiti tu uslugu!!!


Hvala
 
Neznam što je samo da ti kažem u vezi hiss, ako ti netko da svoj kompjuter onda trebaš i njegov ključ, koji ne može u tvoiju bravu. Trebaš odvojit HISS čitač dalje od svog ključa (koji je u bravi) i kraj njega držat ključ od onoga tko ti posudi komp, jer ako ti oba ključa budu blizu ne bude ti radilo, bar ne radi na mom starom cbr-u ali ne vjerujem da se išta u međuvremenu mijenjalo.

Moja preporuka ti je HRC kompjuter kojeg možeš nabavit za oko 2500kn izvanka  :mrgreen:ja sma uvijek za takve stvari nego kupovina originalnih  :mrgreen:
 
aurellie said:
Neznam što je samo da ti kažem u vezi hiss, ako ti netko da svoj kompjuter onda trebaš i njegov ključ, koji ne može u tvoiju bravu. Trebaš odvojit HISS čitač dalje od svog ključa (koji je u bravi) i kraj njega držat ključ od onoga tko ti posudi komp, jer ako ti oba ključa budu blizu ne bude ti radilo, bar ne radi na mom starom cbr-u ali ne vjerujem da se išta u međuvremenu mijenjalo.

Moja preporuka ti je HRC kompjuter kojeg možeš nabavit za oko 2500kn izvanka  :mrgreen:ja sma uvijek za takve stvari nego kupovina originalnih  :mrgreen:

pa napisao sam da si skinem hiss čitač kojim očitam tuđi kljuć
a što se tiće HRCa, onaj tvoj japanac mi je rekao da nema i da moram čekat najmanje mjesec i pol.
 
kakav back -up ? Da ti se ecu prebaci u fail-safe mode bio bi ogranicen brojem okretaja...To je rezervni mode da bi se dovukao do servisa. Ali to je poslijedica nekog neispravnog senzora. A kompjuter -dijagnostika bi to sigurno pokazala. Cisto sumnjam da je od pada riknuo ecu...Mozda mu fali koje napajanje...ili masa.....Treba dobro prouciti shemu...i dati se na posao.... (y)
 
piše u servisnoj knjizi da se ako otkaze koji manje bitan senzor prebaci mapa paljenja kao što sam otpisao, a ako je nešto bitnije kao što su injektori, onda neda niti motor upaliti

zato i molim dobru dušu ako mogu isprobati njihov ECU!!!

edit:
motor normalno upali, krenete ga voziti i nakon parsto metara on tek promjeni mapu.. stanes, ugasis, opet upalis i opet normalno radi i onda opet nakon parsto metara promjeni mapu i to samo ako ga drzis na ujednacenim okretajima, ako ga saltas i dies cesto okretaje gore dole, nece tako brzo promjeniti mapu..
 
ko ce ti to znat...

upravo mi se javio jedan decko, tako da cu javit razvoj situacije.. najvjerojatnije sutra idem do Lovrana isprobat...

nadam se kraju ove agonije...
 
Daj napiši još detalja, što si dosad sve radio? Otkad vučeš taj problem, čak bih rekao da sam već čitao negdje sličnu temu na nekom rr forumu ali nije bilo rješenja. Mislim da ti je najbolji pokušaj da se javiš Hrvoju, on je slupao svoju cbr-ku i sad leže i on i motor, pa možda ti on bude od volje poslat ECU i ključ :D
 
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CBR1000RR-08-Full-Wire-harness-HISS-ECU-and-Key_W0QQitemZ180361663945QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item29fe6495c9&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
 
Dobre duše ima. :proljece: :bis:
Ali mi se zasada čini gotovo nemogućim organizirati bilo kakav transfeRR pošto sam duhom i tijelom trenutno (i iduća 23 dana) nedostupan (bolnica-toplice) :mrgreen:

Jel barem dobijem pohvalu za dobru volju? :LOL:
 
U mojim ocima si se skroz promijenio  :mrgreen:  :LOL:
 
Hrvoje said:
Dobre duše ima. :proljece: :bis:
Ali mi se zasada čini gotovo nemogućim organizirati bilo kakav transfeRR pošto sam duhom i tijelom trenutno (i iduća 23 dana) nedostupan (bolnica-toplice) :mrgreen:

Jel barem dobijem pohvalu za dobru volju? :LOL:

posudi ti njemu kompjuter, a on tebi neka tebi vilice, felgu, trokute prednji koš sa satovima....kompjuter onda lako novi kupiš  :mrgreen:
 
iskreno....tesko ce ti netko skinuti sa motora ecu i posuditi ga. Jer sta ako je negdje greska u instalaciji....i skuris tudji ecu.... :misli: Nevjerovatno mi se cini da nitko u hrvatskoj od ovlastenih servisera to nije rijesio....Ili ti nisi inzistitrao dovoljno....ili su stvarno nesposobni serviseri... :(
 
drugi ECU se nece skuriti jer je u Ri motu vec bio stavljan gore od drugog motora, ali ja onda nisam bio prisutan.. tako da bi mi oni javili da sam ja kriv za tudju ECU...

Oni nisu probali testnu voznju, negosamo su ga spojili na komp i kažu sve OK... haha

tako da tudji ECU nece biti skuren, a i uzmem sa sobom 7000kn da odmah covijeku platim ako mu ode nesto u qrac.....



Motor je full u original stanju osim akrapa sa granama (ovjes ne napbrajam kao mogučnost greške) koji je bio gore i prije pada,, i nemam original satnice, nego neke trkaće koje također isključujem kao mogući problem jer su mi svuda rekli da je satnice moguće zamjeniti, a probao sam i bez satnica...


znači... ako ja radim (da ne napišem drkam) sa gasom i često šaltam, ne dođe do promjene u mapi u ECU-u, ali čim ja držim konstantno gas cca 20 sec, majstor mi promjeni mapu.........


danas sam zvao Ri Moto, ali mi se nitko nije javio jer mi je rekao Srećko da mu dolazi ovih dana jedna slupana CBRka, pa da mogu doći probati njen ECU, pa sam htio provjeriti datum dolaska...
Znači ako mi ovlašteni servis daje da mijenjam ECU, neće biti skuren tuđi...

Ja sam to htio riješiti prije tog datuma, tako da stignem naručiti novu i da mi dođe do sljedećeg happeninga, pa da napokon odem ispod tih 1:38-.-.... ;);)
 
Hrvoje said:
Dobre duše ima. :proljece: :bis:
Ali mi se zasada čini gotovo nemogućim organizirati bilo kakav transfeRR pošto sam duhom i tijelom trenutno (i iduća 23 dana) nedostupan (bolnica-toplice) :mrgreen:

Jel barem dobijem pohvalu za dobru volju? :LOL:

ajme...
pa daj javi nekom doma da ću ja doč po ECU i po ključ i odmah probat :)
.....
 
to možda onda do lambde  :misli:    ili si ju izbacio pa nešto oko toga ...
 
probao sam  sa lambdom, bez lambde, sa Lambda eliminatorom od DynoJeta... sa Powercommanderom, bez powercommandera... etc you name it, I got it :)
 
update...

kao što rekoh naručio sam onu struju koju mi je aurelije pokazao na ebayu..

ali sam uspio srediti problem prije njenog dolaska...
Negdje u gornjim postovima sam spomenuo da ako radim sa brzinama često, ecu mi ne mijenja mapu...

pa sam ja onalo seljaški kratkospojio onaj mali prekidač koji se nalazi pod ručicom kvačila i sada ECU misli da mi je kvačilo non-stop stinuto i ne mijenja mi mapu :):)
od onda sam ugardio powercommander i O2 sensor (lambda) eliminator i motor je prava zvijer sada sa tim jer napokon iskorištava puni potencijal full akrapa i BMC Race filtera zraka...

Znači problem i dalje ostaje ako taj prekidač spojim nazad, ali nije do njega jer on radi..

novu ecu i struju montiravam nakon happeninga najvjerojatnije.. za sada neću više ništa dirati da mi se ne ujebe opet nešto..

hvala...