CBR 125 cilindar

nista nego pogledat u zivo i uvjerit se

majstor pise da su klip i karike dobre,a vidi koliki je ris na cilindru..
pa nije on nastao sam od sebe
tako da..tko zna kako je i sve drugo.
 
jole.Ri said:
nista nego pogledat u zivo i uvjerit se

majstor pise da su klip i karike dobre,a vidi koliki je ris na cilindru..
pa nije on nastao sam od sebe
tako da..tko zna kako je i sve drugo.

Hvala na odgovoru. Znate li možda kako je moglo doći do tog kvara?

Gledao sam i dijelove na ebayu- iz Britanije je moguće dobiti rabljeni cilindar i klip za 1000 kn pa mi čini da bi mogao proći jeftino.
 
do kvara je moglo doc na puno nacina..nepaznja,voda,ulje...
pitaj vlasnika pa ce ti rec

ali tebi je bitno pregledat druge stvari,lako za klip i cilindar,treba vidjet sto je s klipnjacom,radilicom.
to je 4t makina,tu se moze nabrat svega.
 
Ako ga cjelog misliš kupit dobro pregledaj motor jer ga nećeš moć probat dok mašinu ne složiš. Da nije slučajno bio jako razbijen (vilice, šasija). :wink:
 
Miki666 said:
Ako ga cjelog misliš kupit dobro pregledaj motor jer ga nećeš moć probat dok mašinu ne složiš. Da nije slučajno bio jako razbijen (vilice, šasija). :wink:

Naravno. I sa sobom za uho vodim frenda koji se u motore razumije bolje od mene neka ga i on pregleda za svaki slučaj. ;)
 
Evo da javim što je bilo s Hondom tj. što nije bilo XD.

Frajer si je zabrijao da za nju može dobiti registrirani diesel auto.  :LOL:

 
mozda i moze...diesel,al sa zaribanim motorom.  :LOL:
 
Ja sam mislio da će ga itekako zanimati moja ponuda,ali eto. Koje sam ja jadne sreće, ni zaribani motor ne mogu nabaviti.  :misli:
 
srpljen spasen..

nije sve tako crno
mozda si se i spasio problema.