cbr -problem sa mjeračem goriva

sef-sale

New member
dakle radi se o cbr 600 f sport 2001 god, stavio sam novu čuku ali mi sad pokazivač goriva ne radi, kad dam kontakt okrene i turnić i brojevi se zvrte i na satu se sve prikaze ,ali kad ga upalim  ni ne pokazuje  na čuki da postoji mjerač...jel imao ko sličan problem sa hondama i kako se rješava..
 
Jesi li siguran da si sve dobro spojio? Provjeri da nisi slučano podizao malo rezervar pa da se žice nisu same iskopčale, to se meni znalo dogodit tisuću puta jer su tu žice malo nategnute. vidi da nije gdje iza satova prije bilo nešto improvizirano sa žicama, ako si kupio polovne satove. Jeli ti pali rezervu?
 
Momci, ne bih da se pravim pametan jer pretpostavljam da ne vozite F sport od juče, ali ovaj motor nema pokazivač goriva, već samo rezerve...  :misli:
Sad - pretpostavljam da to obojica znate ali reko' da napomenem samo za slučaj da ste obojica kupili iste pre par dana ;)  (y)
Nego šta se meni desilo kada sam menjao čuke - nije mi radilo pozadinsko osvetljenje.  :shock: Sve ostalo radi, samo to ne.  :misli:
Ubih se tražeći po manual-ima i elektro-šemama da vidim o čemu bi moglo da se radi, proverio sam dovod struje do novog sata, i na kraju se ispostavilo da je prekid negde u žici koja ide od sivog (ili možda crnog? hm) džeka do samog sata. Izvadio (polako - dosta pipav posao) oba džeka iz same čuke i zamenio ceo snop kablova sa onim sa stare, i - pozadisno svetlo radi :)

Inače, džekić za rezervu ti se nalazi sa leve strane rezervoara (gledano od sedišta ka prednjem točku) - pa aurelije ima pravo - relativno je lako proveriti...
Ja bih lično krenuo sa probnim instrumentom da proveravam žice - (pretpostavljam da je najlakše da ti motor bude na rezervi da bi uopšte imao predispozicije da daje neki signal ;)...
Pitaj nekog ko se bolje razume, ali onda bi kada spojiš plus koji dovodi struju na džek od rezerve trebao da daje struju na izlazu iz džeka, pa onda udžekaš njega, i izdžekaš sledeći džek u nizu...
Prati boju žice.

Sad, ako ti treba ono servisno uputstvo za F sport (koje, pretpostavljam, svi imate, ali 'ajde da pitam), pusti pp da ti objasnim kako i gde da dođeš u posed istog... ;)

Pozz 
 
istekaj konektor (od plovka) ispod tanka i kratko spoji ga... ako se upali na brzinomjeru lampica od rezerve ,instalacija i cuka su ispravne znaci krepao je indikator za rezervu na plovku. To voli na Hondama otici.
 
p0peye said:
Momci, ne bih da se pravim pametan jer pretpostavljam da ne vozite F sport od juče, ali ovaj motor nema pokazivač goriva, već samo rezerve...  :misli:
Sad - pretpostavljam da to obojica znate ali reko' da napomenem samo za slučaj da ste obojica kupili iste pre par dana ;)  (y)
Nego šta se meni desilo kada sam menjao čuke - nije mi radilo pozadinsko osvetljenje.  :shock: Sve ostalo radi, samo to ne.  :misli:
Ubih se tražeći po manual-ima i elektro-šemama da vidim o čemu bi moglo da se radi, proverio sam dovod struje do novog sata, i na kraju se ispostavilo da je prekid negde u žici koja ide od sivog (ili možda crnog? hm) džeka do samog sata. Izvadio (polako - dosta pipav posao) oba džeka iz same čuke i zamenio ceo snop kablova sa onim sa stare, i - pozadisno svetlo radi :)

Inače, džekić za rezervu ti se nalazi sa leve strane rezervoara (gledano od sedišta ka prednjem točku) - pa aurelije ima pravo - relativno je lako proveriti...
Ja bih lično krenuo sa probnim instrumentom da proveravam žice - (pretpostavljam da je najlakše da ti motor bude na rezervi da bi uopšte imao predispozicije da daje neki signal ;)...
Pitaj nekog ko se bolje razume, ali onda bi kada spojiš plus koji dovodi struju na džek od rezerve trebao da daje struju na izlazu iz džeka, pa onda udžekaš njega, i izdžekaš sledeći džek u nizu...
Prati boju žice.

Sad, ako ti treba ono servisno uputstvo za F sport (koje, pretpostavljam, svi imate, ali 'ajde da pitam), pusti pp da ti objasnim kako i gde da dođeš u posed istog... ;)

Pozz 


ne pravis se pametan, tek sam prije dva tjedna kupio motor pa nisam znao, sve je pet sad , sve radi kako treba