CDI?

biso1

Member
Imam problema sa CDI-om na svom GPZ 1000 RX i kako je on i inače rijedak, a bome ima i  već nešto godina, sam CDI nije baš lako pronać, pa me zanima dal tko  zna jel bi pasao CDI sa nečeg drugog. Pretpostavljam da bi mogao pasat sa GPZ 900, obzirom da su mašine skoro pa identične, navodno da čak ide i od GPZ 600. :misli:
 
Pogledo u Konzumu, Lidlu, Plodinama, al vele da trenutno nemaju niš, tak da i dalje čekam ak ko zna jel bi sedalo kaj pripasat.  (y)
 
To ti je pizdarija kad je več bajk u godinama ali mislim da ti nebu pasal ovaj od gpz 900.Pogledaj si na ebayu.Tam ti ima i originala za neku prihvatljivu cijenu.
 
A ima, cca 130 evrona za rabljene, a ti sad znaj jel je i ispravan. Tak da mi frka tak nekaj uzet.
 
Rudi,Orahovica...raspitaj se za broj ako znaš koga od ekipe iz tog kraja    (y)

Nema šta nema za te ostatke iz prošlosti... :mrgreen:

..dao bih ti broj,ali sam ga izgleda obrisao 
 
To bi mi bila najdraza solucija, bar bi znao da je ispravan. Nabavio sam  drugi, kao ispravan, sa kojim motor radi par minuta,tj. Na ovom se ni vozit nemrem, tak da nebi opet na blef nabavljo CDI. Ajd daj neki kontakt.
 
biso1 said:
To bi mi bila najdraza solucija, bar bi znao da je ispravan. Nabavio sam  drugi, kao ispravan, sa kojim motor radi par minuta,tj. Na ovom se ni vozit nemrem, tak da nebi opet na blef nabavljo CDI. Ajd daj neki kontakt.
el code split. Guglaj :mrgreen:
 
poštar said:
el code split. Guglaj :mrgreen:

Jbt al si lijen  :mrgreen:

http://www.elcod-tuning.hr/kontakt
 
Bok,ako niste riješili cdi na rxu,javite mi se.,jučer sam Vam poslao kontakt ,međutim ništa ne odgovrate.Lijep pozdrav!
 
Evo imam nešto vremena pa da ti javim u vezi cdia,kao što si i sam rekao a i sam zaključujem po simptomima koje navodiš,moguće da je to samo sporadični problem,mislim da su u pitanju švimernadle  u unutrašnjosti vergassera,to su ti ako nisi upućen plivajuće igle koje možeš mijenjati.,nalaze se u donjem dijelu vergassera kad se skinu poklopci tj donje šalice s plovcima,one ti reguliraju djelomično tlak unutrašnjosti u šalicama s plovcima i još neke parametre kod uvlačenja benzina prema centralnim čizmama.,da dalje ne kompliciran! Ako na mjestu normalno radi.,mislim na centralnom nogaru,mora ti normalno primiti gas do blokade,ako u vožnji dođe do cca 3500 pa se onda ugasi to miriše na nedostatak goriva,eto ja bih odatle počeo! Što se tiče cdia,imam samo još jedan ispravan ali od gpz600,21119_1160 lot5504,kojeg možeš isprobati na licu mjesta,ako je samo to njega mogu prodati za neku simboličnu naknadu! Odnekud krenuti trebaš,jer je najgora solucija daostaneš bez potiska kad ti najviše treba!
 
Naravno, idem dio po dio, elminirat kaj bi moglo bit. A kaj se tice cdi-a di se to moze probat,odnosno di se nalazite. Hvala