Cijene DUCATIa :(

mate said:
Jebote Bolci, fakat te ne kužim. Živiš u Sloveniji, Italija ti je na 50 km, koji kurac onda plačeš tu, odi tamo i kupi si motor.

Nema to Mateo veze samnom, ja se ovdje zalazem za opcenito ime DUCATI i pravo svih potencijalnih kupaca u HR. Ako cemo iskreno, znao sam tocno kako ces ti reagirati. Sve moguce i nemoguce kvazi argumente i price o neshvacanju moje teme i sto sve ne, ali otvoreno rec, da zastupnik je teska lopovcina ili s druge strane, jedina moguca preostala opcija, teski idiot, to nikada.
Ti mene nisi niti iznenadio niti razocarao, jednostavno uvijek isti Mateo. Sve, samo ne priznat istinu.
 
bolcic said:
Nema to Mateo veze samnom, ja se ovdje zalazem za opcenito ime DUCATI i pravo svih potencijalnih kupaca u HR. Ako cemo iskreno, znao sam tocno kako ces ti reagirati. Sve moguce i nemoguce kvazi argumente i price o neshvacanju moje teme i sto sve ne, ali otvoreno rec, da zastupnik je teska lopovcina ili s druge strane, jedina moguca preostala opcija, teski idiot, to nikada.
Ti mene nisi niti iznenadio niti razocarao, jednostavno uvijek isti Mateo. Sve, samo ne priznat istinu.

Ma super, evo ti onda 5 iz zalaganja. Sjedi.
A šta su ostali hrvatski kupci nepismeni i ne znaju otići preko granice kupiti motor i kupiti motor u "obećanoj zemlji" kad im je tu skupo? Ponavljam ti po tisućiti put: svaki zastupnik ima pravo na svoju cijenovnu politiku bez obzira sviđala se ona tebi ili ne. Ima ljudi koji će kupiti taj motor baš zato što je većini drugih skup i nedostupan i tu se može nadoknaditi tih potencijalnih 10-15% razlike.
I ne branim zastupnika nego ti pokušavam nacrtat kako stvari izgledaju. Da ljudi u tome vide novce bilo bi deset potencijalnih zastupnika koji bi se tukli za posao. A ovdje neme niti jednog. Pa jel znaš ti kolika su ulaganja u servis/dućan? Jel znaš koliko košta Mathesis? Jel znaš da je Hrvatska bila u ratu i da nisu sve regije bogate kao tvoja i da je kupovna moć ipak slabija? Ili to zapravo uopće nije tako i ovdje rastu zlatne jabuke na stablima, samo ja to ne želim priznati istinu.
 
Pa koliko se ja kužim u slaninu, ako je već kupovna moć Hrvata slabija radi ovog ili onog, onda mu proizvod treba približit cijenom. Može bit da sam ja malko glupast, ali mi se čini da je i kratkoročno i dugoročno isplativije probat više proizvoda po malo manjoj cijeni, nego malo proizvoda po visokoj.

Ne znam samo, ali volija bi da ovdje neko napiše, da li je radi cijene Dukatija kupio neki drugi motor zato jer mu je cjenovno bio prihvatljiviji. Pa da možemo i na osnovu toga stvorit neko mjerilo. Jer, već ako se 5 kupaca odlučilo za neku drugu firmu, iako im je Dukati bija prvi izbor, tad je isti taj zastupnik na gubitku i da mu je cijena motora ne znam kako visoka, ne može nadoknadit maržu od ostala 4+servisi i sve ostalo šta uz to ide.
 
Rivi, radi se o tome da Bolci gleda prema sebi, zaljubljeniku u Ducati, i ne kuži da nije isključivo cijena stvar koja odbija kupce. Ionako 99% ljudi kupuje na kredit, da li će im rata biti 100 kuna gore ili dole mislim da nije previše bitno. Čak i da je cijena slična, nakon što bi je "prihvatili" u glavi, onda bi krenulo raspitivanje o pouzdanosti, servisu, dijelovima, kvarljivosti... i na kraju bi se odlučili na japanca jer za te novce žele biti sigurni i "ne usude" se na rizik. Kad bi ljudi bolje stajali financijski onda bi bilo i više odvažnih koji bi se na taj korak odlučili. Ovako, svaljivat sve to na zastupnika nije korektno a niti točno, bez obzira koliko on bio poduzetan. Ne proizvodi zastupnik motore koji imaju problema i takav image među širokim masama. 8)
 
Mate ti si relativo u pravu ali samo što se tice motora koje ti voziš
Modeli koji trebaju nositi prodaju su upravo ovi jeftini dok nekakav 999 ili 749 su šlag za probrane i sa odgovarajucom cijenom
Ako daš 180 000kn onda je manje bitno ako je 5000kn gore ili dolje
Meni je poznanik kupovao novi motor i on je kalkulirao i tih 100kn razlike jer mu nije ista stvar dali je 60000 ili 63000

Mislim da se tu da usporediti monstera i bandit600 jer vani su oba motora dosta zastupljna dok kod nas i nisu
Bandit600 je vani bestbay jer je jeftin dok kod nas ih i nema toliko jer je to motor koji je po svim testovima lošiji od  nekog horneta,z750  ili fazera a cijenom je isti

Dobar primjer je kms koji je spustio cijene i uz dobar servis polomio sve ostale dok vani i nije tako tj. kawasaki i nije na takom dobrom mjestu kao kod nas u HR
 
STobulj said:
Dobar primjer je kms koji je spustio cijene i uz dobar servis polomio sve ostale dok vani i nije tako tj. kawasaki i nije na takom dobrom mjestu kao kod nas u HR

Zapravo, vrlo je malo zemalja gdje je Kawa na tako dobrom mjestu glede prodaje, što je
i normalno jer je Kawa uvjerljivo najmanji japanski proizvođač po kapacitetu i količinama.
 
Mislim Mateo zbilja si zaglibio previse. Po tebi su rat i vlada i ministar finacija u HR vise krivi nego iznimno los zastupnik  :shock:

Ma o cemu ovdje pricamo?? Sa tobom se slazem da ima ljudi koji zele kupiti motor kojeg drugi nemaju i kako je rekao STobulj, to su motori kakve ti imas u garazi, odnosno njihovi nasljednici. Niti vani se prodaja 999 ne moze usporedit sa prodajom japanske konfekcije, ali da se ne bi moglo prodati vise Monstera koji bi bio u cjenovnoj klasi Horneta, FZ6, Z750 ili SVa to mi ne mozes dokazat. A recimo mala Multistrada? Pa motorcic od konkurencije izravne ima samo Suzuki DL650 ili prastarog Transalpa, KLE mi je vec neozbiljan motor za usporedjivati sa njima. A di je, vani vrlo dobro prihvacena, ST serija?

Nikako i nitko mi ne moze prodat pricu kako DUCATI ne zeli prodati vise motora. Te price o bogatijim i siromasnijim djelovima HR stoje, ali nisam ja niti govorio da se u usred Like otvori DUCATI salon/servis. No da bi se na podrucju gdje je DUCATI vrlo popularan (Istra i Primorje) moglo otvoriti jedan posteni servis koji bi mogao uspjesno poslovati, to svakako. Naravno Zagreb se namece sam po sebi sa preko milion ljudi i s time da u puno stvari o njemu ovisi sva kontinetalna HR. Tako sam siguran da kada bi bilo Monstera po 60k kn u ZG, nikome iz Slavonije ili Zagorja ili Prigorja ili od bilo kuda ne bi bio problem doci do ZG i kupiti ga ili ga dovesti na servis na koji su unaprijed narucen i znas da ces tamo naci strucne i postene ljude. U tvom postu si dao tako idealan primjer kontradikcije. Prvo spominjes kako je teska situacija u HR i vadis opet rat iz ormara, a zatim govoris kako cijena i nije tako presudna. Ne govorimo mi ovdje o par stotina, niti cak o par tisuca kuna. Tu je rijec o par desetaka ticusa kuna!!!!!! Takve novce doslovmo poklonit nekom bezobraznom idiotu, moze samo netko tko ih nije zaradio.

Ljudi se ne tuku za to zastupstvo, to je istina, ali kao i u Sloveniji, Austriji, Italiji i svugdje drugdje, uz DUCATI se drzi jos neka druga firma. Recimo Harley ili bilo sto drugo. To dvoje uz bogatu kombinaciju opreme i dobrog serivsa bi vec moglo zivjeti. Uzmi samo za primjer sve stvari za koje smo svaki vikend ili drugi (barem mi kojima je blizu granica) trcali van. Sada vise nema potrebe, dapace dosta tehnike dolaze ljudi iz vana kupovati kod nas. 
Osobno mi ti motori ne predstavljaju ni toplo ni hladno, ali sam, od nekih zaljubljenika u tu firmu, tu na forumu shvatio da je jednaka situacija i sa BMW motorima u HR. Sve na sto ja pokusavam rec je da se moze, samo kao i za sve ostalo treba uloziti truda i novaca. Moram se ponoviti, stvari ce se promjeniti definitivno, samo me zanima kada.
 
U međuvremenu dok se zanimaš kada će doći promjene, zamolio bih te da napraviš jednu jednostavnu kalkulaciju. Naime, kad računaš cijene kod nas, u Sloveniji ili nekoj drugoj zemlji u EU, probaj raditi kalkulaciju unatrag i izračunaj koliki dio otpada na trošarinu u HR. Onda ćemo nastaviti ovu diskusiju.
 
Rivi said:
Ne znam samo, ali volija bi da ovdje neko napiše, da li je radi cijene Dukatija kupio neki drugi motor zato jer mu je cjenovno bio prihvatljiviji. Pa da možemo i na osnovu toga stvorit neko mjerilo. Jer, već ako se 5 kupaca odlučilo za neku drugu firmu, iako im je Dukati bija prvi izbor, tad je isti taj zastupnik na gubitku i da mu je cijena motora ne znam kako visoka, ne može nadoknadit maržu od ostala 4+servisi i sve ostalo šta uz to ide.

Da vlasnik salona drzi i servis imalo bi smisla to sto govoris. Ali ovako nema. Trgovac prodaje motor i zeli na njemu maksimalno zaraditi,fucka se njemu za pare od servisa jer nece ici njemu nego onom koji drzi servis.
 
Stvar je vrlo jednostavna-problem loše prodaje ducatija u Hrvatskoj leži u činjenici da su Hrvati među najinteligentnijim narodima na kugli zemaljskoj !!!
 
mate said:
Rivi, radi se o tome da Bolci gleda prema sebi, zaljubljeniku u Ducati, i ne kuži da nije isključivo cijena stvar koja odbija kupce. Ionako 99% ljudi kupuje na kredit, da li će im rata biti 100 kuna gore ili dole mislim da nije previše bitno. Čak i da je cijena slična, nakon što bi je "prihvatili" u glavi, onda bi krenulo raspitivanje o pouzdanosti, servisu, dijelovima, kvarljivosti... i na kraju bi se odlučili na japanca jer za te novce žele biti sigurni i "ne usude" se na rizik. Kad bi ljudi bolje stajali financijski onda bi bilo i više odvažnih koji bi se na taj korak odlučili. Ovako, svaljivat sve to na zastupnika nije korektno a niti točno, bez obzira koliko on bio poduzetan. Ne proizvodi zastupnik motore koji imaju problema i takav image među širokim masama. 8)

Mudro zboris decak! Oni koji vole tu marku kupice ga i ovako i onako-neki cak i po tri komada :mrgreen:Oni koji ga nevole uvijek imaju brusilicu pri ruci :wink:Tesko da ce se stanje promijenit nabolje-i ovo sto su dosad prodali trebaju  zahvalit samo losem utjecaju americanskih filmova na mladez :jesus:
 
mate said:
U međuvremenu dok se zanimaš kada će doći promjene, zamolio bih te da napraviš jednu jednostavnu kalkulaciju. Naime, kad računaš cijene kod nas, u Sloveniji ili nekoj drugoj zemlji u EU, probaj raditi kalkulaciju unatrag i izračunaj koliki dio otpada na trošarinu u HR. Onda ćemo nastaviti ovu diskusiju.

Ne znam dali se gubis tokom teme ili ti je jednostavno ponestalo i tih kvazi argumenata? Na samom pocetku sam napisao namjerno usporedbu sa cijenama ostalih motora. Sve sto placas na Fazera placas i na Monstera, dapace jos i manje, jer su proizvodi iz EU oslobodjeni carine. Fazera cu koristit kao primejr za sve pripadnike te klase, Hornet, Z750, itd. Dakle trosarina na Fazera je jednaka kao i na Monstera. Zato sam namjerno napisao u samom pocetku kako je Monster skuplji u Njemackoj od Fazera, a kod nas kosta kao R6 !!!!!!!

Toliko si zapeo branit ih da mi je sve vise jasano ime firme T.E.M.B.O. Jednostavno ne mozes naci utemeljene argumente i lupas praznu slamu. A tako je jednostavno priznat i javno popljuvat, bezobrazne i maloumne voditelje zastupnike jednog tako velikog, za neke cak i svetog imena DUCATI. Da stvar bude bolje, ne bih se cudio kako se isti okolo u krugovima gdje se vec krecu, busaju u prsa kako su pravi DUCATISTI i kako oni to rade iz ljubavi. Jednostavno mi se gade takvi ljudi. Tebi ocito ne :(
 
bolcic said:
Toliko si zapeo branit ih da mi je sve vise jasano ime firme T.E.M.B.O.

Na ovo ti stvarno nemam šta odgovorit osim da si bolestan čovjek.
 
STobulj said:
Dobar primjer je kms koji je spustio cijene i uz dobar servis polomio sve ostale dok vani i nije tako tj. kawasaki i nije na takom dobrom mjestu kao kod nas u HR

Uz dužno poštovanje prema vlasniku KMS-a ali uz marže s kojima on radi, osobno se nikad ne bi bavio takvim poslom. Sreća da je vrhunski mehaničar.
 
Trošarine su se odnosile na cijene u Sloveniji, a btw, carine iz EU nema samo preko 800ccm. Ali nije to poanta, nego jednostavno rasprava ne vodi nikamo. Nitko ne kaže da je zastupnik Ducatija idealan ali mislim da si pretjerao u vrijeđanju ljudi koje niti ne poznaješ. Nikad se nisi bavio ozbiljnim poslom, nikad se nisi bavio trgovinom, nikad nisi vodio servis... međutim definitivno si siguran da je greška u zastupniku. Probao sam ti ukratko pojasniti da je priča puno kompleksnija ali vidim da nema smisla. Želje su jedno a realnost nešto sasvim drugo.
 
Dobro moram priznat da sam ga malo previse pocastio, inace nisam takav, ali jednostavno emocije mi planu na DUCATI. Nadam se da ce doci netko spreman promjeniti ovu trulu situaciju prije nego ja skupim za DUCATI. Ako ne, onda je EU svijetlo na kraju tunela, a do onda: "Dole TEMBO !!! I sa njime cijene DUCATIa!!!"