Cijene rabljenih motora u hr

Koliko star motocikl vozite

  • 1. 0-5 godina

    Votes: 0 0.0%
  • 2. 5- 10 godina

    Votes: 0 0.0%
  • 3. 10-15 godina

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
  • Poll closed .

orang

Member
Bok

Pošto sljedeče godine planiram kupit motor, malo
več listam oglasnike duže vrijeme .
Pa ljudi ; dok neki za 15 godina stari motor traže 3000 - 3500 e
2 godine star motor (iste klase ) prodaje se 5300-5600 e

Ja ne kužim

1000 e = 5 godina motora ???? 2000 e = 10 godina

Ili smo presentimentalna nacija ili nemam pojma

Vaši komentari
 
a glupoga posta, ali anketa je dobra baš me zanima nakon par dana....
 
Zildjian said:
a glupoga posta, ali anketa je dobra baš me zanima nakon par dana....

Jednostavno 15 godina star motor 3500 e , 6 godina star motor 4800 , 2 godine star motor 5300 e

ili 2 godine star volvo vani cca 21000 USD novi 44000 a kod nas pogledaj
 
jel ovo bilo potrebno...
bar si moga staviti malo manje razmake među godinama jer prije 5 je bila 1999 a prije 10, 1994.
 
istu stvar sam i ja primjetio,neki ljudi traže za olupine stare 20 - 30 godina po 2000 - 3000 eura,a motor star 3 - 4 godine izgubi polovicu svoje nabavne cijene,pa tako motor koji nov košta 8000 eura nakon 5 godina može se nabaviti za 4000 eura,i ja se pitam u čemu je stvar,takva situacija na tržištu rabljenih motora navodi me na razmišljanje da kad odlučim promjeniti motor da stari uopće ne prodam nego ga odjavim,lijepo zglancam i konzerviram i metnem u sobu kao ukras umjesto fikusa,a ako ga odlučim prodati za 20 godina dobit ću skoro iste pare.
 
Mislim da su cijene pretjerane u svakom slučaju. Neznam koji su gori: oni koji za 80. godište traže 2500e ili oni koji prodaju "skoro" nove za skoro istu cijenu kao stvarno novih. Ako već dajem 70,000 kn za motor pa dat ću onda još i tih 5 pa imam novu stvar, a ne nešto sa 5 tisuća km na njemu, jer tko zna kako ga je vozio i dal je pao i dali ga je razradio kako spada - za tih 5 tisuća neželim o tome razmišljati. Nemojte me krivo shvatit - 5000 kn nije malo novca ali pošto svi ionako kupuju motore na kredit onda tih 5 tkn na 5 godina nepravi stvarno neku veliku razliku.

P.S. anketa je bez veze jer nema starijih od 15 - moja ljubav je 86. :mrgreen:
 
Moj je isto '86-o. Sad mogu i oni ići u zatvor :mrgreen:
 
A da niste možda zaboravili rubriku : STARIJI OD 15 GODINA ? :-(((
 
tema je na mjestu.
nekad se jos moglo i uvesti iz vana bez obzira na godiste..

sad su zakomplicirali s tom homologacijom, da vise neznas ni kad je "novije" mozes li uvesti :roll:

..gledao sam malo cijene na mobile.de
pa ispada da imamo ludo dobar standard kad nam kante imaju takvu vrijednost.. a u biti se radi o tome da smo mala drzava s malom bazom motora, i tesko se moze nesto naci, a kad uvezes iz vana, dodjes sa svim davanjima na "isto"

..moj mi je bio zakljucak, kad vec pljujem lovu, da ju pljunem za nesto novije, jer je isplativije.. samo cu se morati vise strpiti :cry:
 
Što je godište starije to je kupnja neisplativija! Ja sam skoro kupio 15 godina stari motor ali sam hvala bogu odustao i digao nenamjenski i kupio 3 godine stari motor!
 
Ipak postoje neke stare kanturine (iako ne puno) koje imaju svoje mjesto među legendarnim modelima, a to se dodatno plaća.
Kod cruisera su dosta na cijeni stara godišta jer za istu kubikažu imaju i do 50% veću snagu nego današnji modeli (nemam pojma zašto je to tako, al je), pa ko voli nek izvoli.
Osim toga, ak je motor izdržo 15, 20 godina i još je O.K. znači da nešto valja, odnosno uloženo je dosta novca i truda.

Da skratim, ak se ima kupujte što mlađa godišta, a ako želite voziti nešto što malo tko ima (i voljni ste se dodatno zajebavat s kvarovima i servisima) onda imate PROBLEM!!!

MOLIM U ANKETI I 20+!!! :D
 
Pasmaters said:
Što je godište starije to je kupnja neisplativija! Ja sam skoro kupio 15 godina stari motor ali sam hvala bogu odustao i digao nenamjenski i kupio 3 godine stari motor!

E, a ja sam uzeo namjenski kredit i kupio novu mašinu. Tako sam siguran da je ispod čekića, a i garancija je tu. Ne daj Bože da mi zatriba.
Ovako, da sam uzeo kredit i kupio polovni motor, ili bez obzira na kredit (da sam eventualno imao gotovinu), pa da motor ne "ispadne" dobar, nego kvarljiv, poludija bi. Otišla lova, a treba iskeširat još za popravke.
Zato sad stenjem pomalo, ali sigurno. :mrgreen:
 
Ono na što ja najviše podivljam je da oni koji su kupili nove motore na početku sezone sad na kraju još uvijek traže gotovo iste cijene,npr. za R1 sad traže neki 13500 a novi je koštao 14200,a još i 700 eura za prijenos,i ja sam na gubitku,pa to rađe odmah kupim novi,a u Njemačkoj se daju 2004 R1 i CBR nabavit za ispod 10000 kod približno podjednakih cijena novih,pa jel to normalno,kod nas bi realno gledano trebalo biti max. 11000,jer novi motor izgubi čim se na cestu izveze 20-25%!
 
Pasmaters said:
Što je godište starije to je kupnja neisplativija! Ja sam skoro kupio 15 godina stari motor ali sam hvala bogu odustao i digao nenamjenski i kupio 3 godine stari motor!

A vjerovatno ti je razlika bila oko 2000-2500 e i imaš 12 godina noviji motor
:bonk:
 
Peter Stingray said:
jer novi motor izgubi čim se na cestu izveze 20-25%!

:mrgreen: daj nemoj baš pretjerivati :mrgreen:
 
Ja ne pretjerujem to sam još i malo rekao prema tome koliko neki automobili i motori izgube na cijeni čim nije sa 0 km! Pogledaj samo oglasnike na internetu recimo u njemačkoj tamo su i neki motori novi 15% ispod cijene,a kamoli ne rabljeni makar i sa samo tisuću kilometara,a tako je i u svim drugim državama evrope samo nažalost ne kod nas a trebalo bi bit jer mora bit uz sve prednosti kao prvi vlasnik i garancija i nekoliko nedostataka kupit novi motor kao recimo veliki gubitak cijene u prve tri godine(1.god 20-25%,2.god 30-35%,3.god oko 40%),tako je kod svih auta i motora na svijetu osim nekoliko ekskluzivnih primjeraka proizvedenih u malim količinama što ja mislim ne vrijedi za japanske motore,kaj ne?
 
http://www.mobile.de/SIDiZ.oL8EnXirKySF-WyNQzA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1094628487A1LsearchPublicD1300IMotorbikeX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B12%81L-t-vCaMkMoSm_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1300E13100Jzrx%FF%A01200%FF%A0rHZRX1200RA2A0A0A0D2002A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&top=11&id=11111111143152492&

vidi ovo, 2002 g. je 7,490

a vidi i ovo

http://www.mobile.de/SIDrh4W7.A8X7MXqhVW.ghpmA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P~BmSB10LsearchPublicJ1094628849A1LsearchPublicD1300IMotorbikeS-t-vpLtt~BmPA1B20A0/cgi-bin/searchPublic.pl?_form=search&sr_make=13100&sr_model=zrx+1200+r&sr_priceFrom=-2&sr_priceTo=-2&sr_category=1300&sr_cubicCapacity=-2&sr_powerRange=-2&sr_registrationDateFrom=2004&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=-2&sr_drive=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&doSearch.x=85&doSearch.y=7

2004 g. je 6,900 eura........naravno da sve ovisi o stanju motora a i svim ostalim faktorima......ako čuješ da netko prodaje novi motor sa 1.000 km i aktualnom godinom proizvodnje za 25% ispod cijene, odmah mi javi, kupujem!
 
JA SAM KUPIO GODINU IPO STAROG TRANSALPA ZA 6000 EUR, A JEDAN MI JE TRAŽIJA 6700 ZA 3 GODINE STAROG!