Tealc
Member
***Putopis predan u Moto puls. Tek nakon objave pucam komplet tekst i slike radi uvjeta objave u časopisu***
Piše: Siniša Novak (Nedelišće). Suputnici: Julio Novak (Varaždin) i Dalibor Šoban (Klanjec)
Datum: 19. - 23.08.2012.
UVOD
Nakon prošlogodišnje avanture u Alpama i Dolomitima, kroz 5 zemalja zapadne Europe, već smo tamo na putu razgovarali o Transfagarašanu i Rumunjskoj kao slijedećoj destinaciji. Tako neku večer u prvom kvartalu 2012. godine gledam Top Gear i kako se Jeremy Clarkson kune da je Transfagarašan najbolja cesta na svijetu, bolja od ceste Davos - Stelvio koju smo odvozili prošle godine. Vrag mi ne da mira, palim laptop i radim rute. Opcije od 5 dana sa Crnim morem i Konstantom, a 3 dana bez Crnog mora, samo Karpati.
Dogovori nakon toga nisu tekli baš glatko i tečno kako je to bio slučaj sa Alpama. Kolege Dalibor i Julio mi nešto nisu spremni, čak je i pripremna vožnja odnosno jednodnevni izlet do Sarajeva otpala radi Daliborove ozljede noge. Međutim, netom nakon toga Dalibor i Julio uspijevaju odvozit turu do Vira za pripreme. Budući da je meni ta trasa izuzetno dosadna ali i preopasna radi kamikaza-penzionera u predsezoni, odbijam sudjelovati. Umjesto toga, sjedam na motor sa suprugom i pičim put prve destinacije prošle godine - Villacher alpenstrasse. Iako je ukupno samo 550km, kakav-takav dobrodošao kondicijski trening.
Malo po malo, svako večer uz dijete i laptop korigiram rutu, tražim hotele, zanimljiva mjesta i evo mjeseca srpnja na vratima. Nekih tjedan dana prije polaska štampamo mape i slažem kotlovinu za kolege. Raščišćavamo zadnje nedoumice oko rute, alternativne puteve i dogovaramo se da krećemo 19.07.2012. u 05:00 sati sa benzinske postaje u Varaždinu. Poučeni prošlogodišnjim ranojutarnjim pokretom, kolege me uvjeravaju da ćemo stići dalje od Temišvara, međutim ja ostajem pri Temišvaru uvjeravajući ih da će nas vrućina kroz Srbiju umoriti.
Tempo je još veći nego prošle godine u Alpama. U pet dana planiramo proći nešto više od 3200 kilometara, što znači u prosjeku 640 kilometara dnevno. Ako uračunamo vožnju kroz dvije ceste koje probijaju Karpate - opet si nesvijesno dižemo ljestvicu izdržljivosti. Cilj putovanja je upoznati Rumunjsku i izvidjeti mjesta koja su vrijedna ponovnog dolaska i detaljnog upoznavanja zemlje.
Piše: Siniša Novak (Nedelišće). Suputnici: Julio Novak (Varaždin) i Dalibor Šoban (Klanjec)
Datum: 19. - 23.08.2012.
UVOD
Nakon prošlogodišnje avanture u Alpama i Dolomitima, kroz 5 zemalja zapadne Europe, već smo tamo na putu razgovarali o Transfagarašanu i Rumunjskoj kao slijedećoj destinaciji. Tako neku večer u prvom kvartalu 2012. godine gledam Top Gear i kako se Jeremy Clarkson kune da je Transfagarašan najbolja cesta na svijetu, bolja od ceste Davos - Stelvio koju smo odvozili prošle godine. Vrag mi ne da mira, palim laptop i radim rute. Opcije od 5 dana sa Crnim morem i Konstantom, a 3 dana bez Crnog mora, samo Karpati.
Dogovori nakon toga nisu tekli baš glatko i tečno kako je to bio slučaj sa Alpama. Kolege Dalibor i Julio mi nešto nisu spremni, čak je i pripremna vožnja odnosno jednodnevni izlet do Sarajeva otpala radi Daliborove ozljede noge. Međutim, netom nakon toga Dalibor i Julio uspijevaju odvozit turu do Vira za pripreme. Budući da je meni ta trasa izuzetno dosadna ali i preopasna radi kamikaza-penzionera u predsezoni, odbijam sudjelovati. Umjesto toga, sjedam na motor sa suprugom i pičim put prve destinacije prošle godine - Villacher alpenstrasse. Iako je ukupno samo 550km, kakav-takav dobrodošao kondicijski trening.
Malo po malo, svako večer uz dijete i laptop korigiram rutu, tražim hotele, zanimljiva mjesta i evo mjeseca srpnja na vratima. Nekih tjedan dana prije polaska štampamo mape i slažem kotlovinu za kolege. Raščišćavamo zadnje nedoumice oko rute, alternativne puteve i dogovaramo se da krećemo 19.07.2012. u 05:00 sati sa benzinske postaje u Varaždinu. Poučeni prošlogodišnjim ranojutarnjim pokretom, kolege me uvjeravaju da ćemo stići dalje od Temišvara, međutim ja ostajem pri Temišvaru uvjeravajući ih da će nas vrućina kroz Srbiju umoriti.
Tempo je još veći nego prošle godine u Alpama. U pet dana planiramo proći nešto više od 3200 kilometara, što znači u prosjeku 640 kilometara dnevno. Ako uračunamo vožnju kroz dvije ceste koje probijaju Karpate - opet si nesvijesno dižemo ljestvicu izdržljivosti. Cilj putovanja je upoznati Rumunjsku i izvidjeti mjesta koja su vrijedna ponovnog dolaska i detaljnog upoznavanja zemlje.