Ciscenje K&N filtera...cime?

Status
Not open for further replies.

Banditos

New member
Evo dosao sam do polovnog filtera,koji je u savrsenom stanju,ali je malo prljav ipak...
Jeli itko ima nekog iskustva sa ciscenjem(osim sa original kitom) i sl?
Znam da filter ima i onaj nekakv premaz za vodootpornost koji nebi htio spizdit,pa me strah bacit se na ivasol ili sta slicno...HELP..?
 
ja sam svoj na autu cistio s tim orginal k&n setom i rezultati su bili i vise nego dobri buduci da je filter isto bio polovni ... ja osobno nebi cistio s necim drugim :? ... nadam se da sam ti pomogo a mozda netko ima i neki bolji (i jeftiniji) savjet jer se sjecam da taj set i nije bio neka bagatela kad sam ga ja uzimo :misli:
 
sve je jako jednostavno, odes u ducan iz 100-150 kn kupis K&N komplet za ciscenje i podmazivanje filtera.
Unutra ti j euputstvo za upotrebu i po njemu radi, ne treba izmisljanja ni mudrosti, pogotovo ako usporedis cijenu filtera i cijenu kompleta s kojim ga mozes 10 tak puta ocistiti i podmazati.

Inace btw. K&N mi je na auto trajao u prosjeku 35.000 km izmedju ciscenja i ciscenja  (doduse zamjenski koji ide u airbox)

Nikako nemoj: ispuhivati filter zrakom, prati Ivsolom i slicnim stvarima.
 
Ovo i mene zanima jer dobih k&n s motorom... :?
A gdi ima za kupit taj kompletić za čišćenje?? :misli:
 
toldi said:
Ovo i mene zanima jer dobih k&n s motorom... :?
A gdi ima za kupit taj kompletić za čišćenje?? :misli:

ja bi se usudio reć da ima u dućanima gdje ima i filtera....  :shock:

e sad.. jebi mi čarape ako sam u krivu.
 
Evo zvah frenda kaj pela škoda cup i te šprehe, pa kaže:
De bi mi došli kad bi kupovali tekućinu od K&N-a.? Nego fino uzmeš ženi špricu od sredstva za šparet i istreseš
u wc, zatim staviš benzina nutra i lagano natopiš filter. Ispušeš kompresorom pa ponoviš. (Napomena da ne
namočiš ko veš nego malo...) Na posljetku po sušenju uzmeš Wd40 i lagano pošpricaš da se namasti i peri...

E sad, vjerovat il ne ježi ga...
 
toldi said:
Evo zvah frenda kaj pela škoda cup i te šprehe, pa kaže:
De bi mi došli kad bi kupovali tekućinu od K&N-a.? Nego fino uzmeš ženi špricu od sredstva za šparet i istreseš
u wc, zatim staviš benzina nutra i lagano natopiš filter. Ispušeš kompresorom pa ponoviš. (Napomena da ne
namočiš ko veš nego malo...) Na posljetku po sušenju uzmeš Wd40 i lagano pošpricaš da se namasti i peri...

E sad, vjerovat il ne ježi ga...

(y) Tako i ja radio, samo umejsto wd40, motorno ulje  :mrgreen: ispuho filter komprimiranim zrakom da izađe sav višak ulja, i vratio ga u motor. Evo radi dosad... :D
 
K & N kit košta oko 100 kn, pa se ne isplati zajebavat sa kućnom kemijom.      :palacdolje:

U zg:    Gabrek tuning  01 337 00 33  (uvoznik za hr )

u ri :    Autoshut  051 633 251

 
Ma kakva kućna kemija....operi u benzinu, iscijedi (ne žmikaj nego nježno stišći- ko sisu), pusti da se osuši....
Operi u vrućoj vodi s blagim deterđentom (Jar) - ovo vrijedi za klasične spužva filtere, za "gljive" ne znam...pusti da se osuši....
Kupi ulje za filtere zraka, umoči, opet nježno iscijedi, pusti da se malo osuši i piččiii...

Isplati se i airbox očistiti....
 
makazica said:
Ma kakva kućna kemija....operi u benzinu, iscijedi (ne žmikaj nego nježno stišći- ko sisu), pusti da se osuši....
Operi u vrućoj vodi s blagim deterđentom (Jar) - ovo vrijedi za klasične spužva filtere, za "gljive" ne znam...pusti da se osuši....
Kupi ulje za filtere zraka, umoči, opet nježno iscijedi, pusti da se malo osuši i piččiii...

Isplati se i airbox očistiti....

a ipak svjetujes
 
nemoj ga prati ni slucajno s necim drugim osim sa orginal seton,cekaj da se dobro osusi i onda ga naspricaj s onim crvenim uljem
i opet cekaj da se dobro osusi jer ce ti inace pocet kapat ulje




 
eugen said:
nemoj ga prati ni slucajno s necim drugim osim sa orginal seton,cekaj da se dobro osusi i onda ga naspricaj s onim crvenim uljem
i opet cekaj da se dobro osusi jer ce ti inace pocet kapat ulje

upravo to
 
sid said:
a ipak svjetujes

Što sam rekao krivo? Jel on rekao da se radi o gljivi? Odmah sam se ogradio za slučaj da se radi o gljivi...? Kaj nije jasno?
 
makazica said:
Što sam rekao krivo? Jel on rekao da se radi o gljivi? Odmah sam se ogradio za slučaj da se radi o gljivi...? Kaj nije jasno?

gljiva ili ne svi se ciste na isti nacin,prvo cistis poslje uljis i bok.
ali sa orginal za njega namjenjenim sredstvima
 
Uh... E ljudi hvala na savjetima,ali tek sad neznam nista... :mrgreen:
PS.Jeli zna tko gdje bi se kit mogao nabavit U Splitu,pa da pogledam posto je
 
nemoj se ljutiti ali ne razumijem neke stvari  :misli:

imas motor od vise tisuca E koji pretpostavljam volis

imas K&N filter koji kosta vise stotina kuna i koji bi trebao davati bolje performanse i ne trebas ga mijenjati

i onda razmisljas da li kupiti originalno sredstvo za ciscenje i odrzavanje tog filtera koje kosta 100 tinjak kuna i traje ti barem 100.000 km,

 
Ja ga čistim sa ''Filter Clean'' od Motula i nikakvih problema... :)
 
jersi siguran  :misli:

to sto motor normalno radi ne znaci da ti cestice prasine ne ulaze u motor i ne ribaju po cilindru
 
Status
Not open for further replies.