Cizme debljega dona

max.sb

New member
Pozdrav!  Zanima me da li je ikad itko imao priliku vidjeti cizme debljega dona za motor?  Da malo pojasnim. Naime, radi se o zenskoj osobi koja vozi kawasaki z750. Motor joj je malo visok, tako da bi bilo pozeljno nabaviti cizme malo debljega dona te uciniti sigurniji manevar motorom narocito na mjestu. Imate li kakav pametan savijet ili sl ???

P.S. Molim vas oprostite mi za sakacenje hrvatskoga pravopisa, ali nemam HR tipkovnicu.
 
hm , sa takvim petama si otežava upravljanje nožnim komandama  :?
 
Pa prema klasicnoj moto cizmi (npr. Sidi) moze ugrabit neku "vojnu" tipa marte ili neke slicne - one su mozda centimetar vise ali to mi se cini nekak malo a i nije neko rijesenje. Spusti zeca (y)
 
http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=190&wgr=821&list_total=19&anzeige=0&page=0&artnr_gr=202420


DAYTONA LADY STAR GTX


2,5cm povisene
 
nabavi joj dogbone i spustite zeca za jedno 3 cm i stvar još bolje riješena zauvijek
 
O snizavanju zeca sam razmisljao. Cak sam i na forumu postavio pitanje o tome. Ali nisam dobio detaljan odgovor. Pa bih molio ako moze detaljno kako se to radi. I gdje se potrebne stvarcice mogu nabaviti. Ako ne moze odgovor u ovu rubriku moze na PP.
 
max.sb said:
O snizavanju zeca sam razmisljao. Cak sam i na forumu postavio pitanje o tome. Ali nisam dobio detaljan odgovor. Pa bih molio ako moze detaljno kako se to radi. I gdje se potrebne stvarcice mogu nabaviti. Ako ne moze odgovor u ovu rubriku moze na PP.

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10026230&anzeige=0

90€ u louisu
 
http://www.hyperpro.com/products/heightkits.asp

Kak se to montira nemam pojma no vidim da se da spustit do 4cm!
 
Bas sam htjeo stavit link na kit... a nabavit ga mozes i preko ebay-a

3-4 cm mozes sniziti sa kit-om, ovisno o modelu... puno bolje rijesenje od cizama sa dzonom  (y)
 
Da ali me zanima imali kakvih problema onda kada se motor stavi na nogaru. Da li postane nestabilan? I da li tko zna kako se to cudo montira?
 
max.sb said:
Da ali me zanima imali kakvih problema onda kada se motor stavi na nogaru. Da li postane nestabilan? I da li tko zna kako se to cudo montira?

To se stavlja negdje između zadnje vilice i amortizera . Vidi dolje ono zlatno !

http://media.photobucket.com/image/motorcycle%20dog%20bone/enricovespa1/rear%20shock/P2280800.jpg
 
max.sb said:
Da ali me zanima imali kakvih problema onda kada se motor stavi na nogaru. Da li postane nestabilan? I da li tko zna kako se to cudo montira?
ima to svojih nuspojava... ja sam sa tim vilicama podizao suzuki i desi se to da se straznji kraj tj amortizer dosta otvrdne bez obzira sto sam ga podesio kasnije na najmekse... zadnji kraj je dosta skakutao po cesti..

kod tebe bi bila obrnuta situacija znaci.. nije neka mudrost to namontirati ako si malo spretan sa alatom.
 
max.sb said:
Pozdrav!  Zanima me da li je ikad itko imao priliku vidjeti cizme debljega dona za motor?  Da malo pojasnim. Naime, radi se o zenskoj osobi koja vozi kawasaki z750. Motor joj je malo visok, tako da bi bilo pozeljno nabaviti cizme malo debljega dona te uciniti sigurniji manevar motorom narocito na mjestu. Imate li kakav pametan savijet ili sl ???

P.S. Molim vas oprostite mi za sakacenje hrvatskoga pravopisa, ali nemam HR tipkovnicu.
kupiš čizme koje ti se svide i pravac kod nekog dobrog postolara da ti povisi đonove na željenu visinu :)
 
max.sb said:
Da ali me zanima imali kakvih problema onda kada se motor stavi na nogaru. Da li postane nestabilan? I da li tko zna kako se to cudo montira?

moras skratit nogaru, ja sam si to radio na svom motoru....
ak se sve izvede po uputama, nema bitnijih nikakvih nuspojava osim sto fuzici malo ranije dolaze u kontakt s asfaltom, al i to se da rijesit...
i da, rezultati nisu tak spektakularni pa ce umjesto navedenih 4 cm, motor biti nizi jedno 2 - 2,5 cm...
(y)

 
Moj je fazer snižen pomoću gore navedenih polugica, nisam mjerila koliko cm, ali mi je značajno lakša kontrola težine motora na mjestu jer sada imam bolji oslonac, naročito na cesti s nagibom. Bočni nogar je trebalo skratiti i teže je motor dići na glavne nogare, ali u vožnji ne primjećujem nikakve probleme, što možda ovisi i o tome kakva je cesta i stil vožnje. :wink:

p.s. deblji potplati zaista mogu smetati u mijenjanju brzina i kočenju, provjereno...
 
T-T said:
Moj je fazer snižen pomoću gore navedenih polugica, nisam mjerila koliko cm, ali mi je značajno lakša kontrola težine motora na mjestu jer sada imam bolji oslonac, naročito na cesti s nagibom. Bočni nogar je trebalo skratiti i teže je motor dići na glavne nogare, ali u vožnji ne primjećujem nikakve probleme, što možda ovisi i o tome kakva je cesta i stil vožnje. :wink:

p.s. deblji potplati zaista mogu smetati u mijenjanju brzina i kočenju, provjereno...
istina (y)
 
no dobro kaj je sad ovo.. covjek trazi savjet za svoju djevojku koja ima zeca i nemoze nogama do poda.. i niko nist ne komentira  :misli: :shock:


btw kad vec spominjete cizme s debljim donom... kolko bi to trebalo biti deblje? jer svake moto cizme imaju malo deblji don..
e sad ak je previse debeli moze imati problema u voznji.. ko sto je vec netko naveo..

a mislim da ovo 1-2 cm nista posebno ne pomaze..
 
figure said:
no dobro kaj je sad ovo.. covjek trazi savjet za svoju djevojku koja ima zeca i nemoze nogama do poda.. i niko nist ne komentira  :misli: :shock:

Dobro da si ti ponudila riješenje  :jesus:
 
figure said:
no dobro kaj je sad ovo.. covjek trazi savjet za svoju djevojku koja ima zeca i nemoze nogama do poda.. i niko nist ne komentira  :misli: :shock:
...taj zec je već spušten....hm...možda zato pita za deblji đon :mrgreen: