koss said:Ne vjerujem da mu je i osiguranje za dvije godine uključeno u 200€.
Za 400€ je kod nas sve uključena, a bilo bi i manje da VN800 ima 799cc umjesto 803cc
Je...točnije do 999,99 ccmRoadkiller said:Pa kaj nije ista cijena za motore od 750 - 1000 cc...
tako jeKingman said:Je...točnije do 999,99 ccm
Je za cestarinu, ali nije za osiguranje.Roadkiller said:Pa kaj nije ista cijena za motore od 750 - 1000 cc...
MOONSHIELD said:tako je
đamaha fzr već spada u prek 1000..
koss said:Ispričavam se imao sam stare podatke.
Klase osiguranja
....500-750,750-1000 i preko 1000ccm
Za cestarinu
...250-500,500-1000 i preko 1000ccm
nije valjda da mu zamjeraš??OldBoy said:u mojoj knjižici FZRa 1000 je prvi vlasnik (neki mudrijaš) izborio da mu napišu u rubrici 26 (radni obujam) 998 ccm.
Obzirom da radim i zivim u Njemackoj poznate su mi neke stvari oko registracije.Mislim da nebi trebao tak generalizirati.slikar said:cjena registracije za VN 800 u njemačkoj je oko 200 eura za dvije godine , a kod nas oko 400 eura za godinu,pa sad neznam dali se radi o istim eurima ili su njihovi puno vredniji ?
slikar said:cjena registracije za VN 800 u njemačkoj je oko 200 eura za dvije godine , a kod nas oko 400 eura za godinu,pa sad neznam dali se radi o istim eurima ili su njihovi puno vredniji ?
mate said:Meni je fascinantan način kalkulacije osiguranja npr. u SAD-u, zvuči grdo ali je realno. Kol'ko para tol'ko muzike.