cjena registracije za motor u svijetu

slikar

New member
cjena registracije za VN 800 u njemačkoj je oko 200 eura za dvije godine , a kod nas oko 400 eura za godinu,pa sad neznam dali se radi o istim eurima ili su njihovi puno vredniji ?
 
Ne vjerujem da mu je i osiguranje za dvije godine uključeno u 200€.
Za 400€ je kod nas sve uključena, a bilo bi i manje da VN800 ima 799cc umjesto 803cc
 
koss said:
Ne vjerujem da mu je i osiguranje za dvije godine uključeno u 200€.
Za 400€ je kod nas sve uključena, a bilo bi i manje da VN800 ima 799cc umjesto 803cc

Pa kaj nije ista cijena za motore od 750 - 1000 cc...
 
Roadkiller said:
Pa kaj nije ista cijena za motore od 750 - 1000 cc...
Je...točnije do 999,99 ccm  :mrgreen:
 
Roadkiller said:
Pa kaj nije ista cijena za motore od 750 - 1000 cc...
Je za cestarinu, ali nije za osiguranje.
Osiguranje ima tarife 500-799 i 800-999 itd i iti.
 
govorim o zg regi . jer je velika razlika između županija. a zanima me ukupno sve kad se zbroji za motore preko 750 ispada skoro 3000 kn sa 50 posto popusta
 
Ispričavam se imao sam stare podatke.
Klase osiguranja
....500-750,750-1000 i preko 1000ccm
Za cestarinu
...250-500,500-1000 i preko 1000ccm
 
MOONSHIELD said:
tako je
đamaha fzr već spada u prek 1000.. (y)

      u mojoj knjižici FZRa 1000  je prvi vlasnik (neki mudrijaš) izborio da mu napišu u rubrici 26 (radni obujam) 998 ccm.
 
koss said:
Ispričavam se imao sam stare podatke.
Klase osiguranja
....500-750,750-1000 i preko 1000ccm
Za cestarinu
...250-500,500-1000 i preko 1000ccm

tak da  (y)

najbolje

kw puta x kuna =osiguranje, i to je to
 
OldBoy said:
     u mojoj knjižici FZRa 1000  je prvi vlasnik (neki mudrijaš) izborio da mu napišu u rubrici 26 (radni obujam) 998 ccm.
nije valjda da mu zamjeraš?? :mrgreen:
znam dok sam ga ja imao i dok sam ga planirao registrirati da je pisalo 1002 ccm, dok sam skužio da ne spada u isti rang kao i ostale "normalne" hiljedarke, tolko sam bio sretan da sam ga prodao :mrgreen:
 
slikar said:
cjena registracije za VN 800 u njemačkoj je oko 200 eura za dvije godine , a kod nas oko 400 eura za godinu,pa sad neznam dali se radi o istim eurima ili su njihovi puno vredniji ?
Obzirom da radim i zivim u Njemackoj poznate su mi neke stvari oko registracije.Mislim da nebi trebao tak generalizirati.
U Njemackoj placamo osiguranje po kW-ima(4 klase),kaj znaci da taj VN mogu voziti u najmanjoj klasi do 37 kW-a,uz uvjet da su u servisu ugradili blokade,tu ima jos opcija,npr. garaza te koliko km vozis godisnje i naravno koliko uopce imas bonusa (postotka) kod osiguranja.
 
slikar said:
cjena registracije za VN 800 u njemačkoj je oko 200 eura za dvije godine , a kod nas oko 400 eura za godinu,pa sad neznam dali se radi o istim eurima ili su njihovi puno vredniji ?

Boli te kiki za Dojčland, uspredi ZG - ST. :wink: :palacdolje:
 
Usporedna tablica cijena osiguranja, u nekim zemljama EU, za Yamahu XT600 pokazuje da su "talijanski i francuski Euroherc i CO" još opakiji od naših.
:koka:
 
Pa ja se baš ne sjećam da je ikad bilo priče o jeftinijim osiguranjima vani, znam da je obavezno u Italiji koštalo kao obavezno i kasko u HR. Ali bilo je to prije nekoliko godina...
 
Možda se i tamo može srediti 50% :LOL:
Da, ali opet treba usporediti kupovnu moć, prosječnu starost voznog parka, bla bla bla.
Premda mislim da po pitanju starosti voznog parka ni mi nismo tako loši !!!
U jebote, pa bike mi je star 10 godina, a još ga nisam otplatio, ali dobro je, stari sam prodao kad je bio debelo punoljetan (20 godina) !!! :LOL:
 
Meni je fascinantan način kalkulacije osiguranja npr. u SAD-u, zvuči grdo ali je realno. Kol'ko para tol'ko muzike.
 
mate said:
Meni je fascinantan način kalkulacije osiguranja npr. u SAD-u, zvuči grdo ali je realno. Kol'ko para tol'ko muzike.

Kako ide u SAD ?

Ako ekipa može brodove voziti pod zastavom Paname ili Eritreje, zašto mi nebi vozili isto tako i motore :)
Jedino je malo skupo ići na tehnički svake godine :)