Crijevo za gorivo, nearmirano

balky1

Active member
Pozdrav!
Trebam crijevo za gorivo unutarnjeg promjera 10 mm. Treba imati jednostruku stijenku, bez ikakve armature. U lokalnim trgovinama i po internetu nalazim samo armirana, a Nijemci traže 20 € po metru što mi je suludo.
 
Iz nekog specijalnog razloga ne smije biti armirano? Čisto me zanima jer ako ima mjesta uvijek bih radije koristio armirano crijevo.
 
Je skuplje je ali kvalitetnije vjerojatno...

Ja sam imao armirano i pred 3 god stavio nearmirano za cca 10kn 7-8cm sam kupio u lokalnoj auto trgovini. I sad je popucalo izvana jer ide pod 90 stupnjeva s spine na karb.... sad moram nešto kvalitetnije naći...
 
Iz nekog specijalnog razloga ne smije biti armirano? Čisto me zanima jer ako ima mjesta uvijek bih radije koristio armirano crijevo.
Nema mjesta, da, to je problem. U originalu je obično, tanke stijenke. A originala nema više za kupiti kad vozim prastaru kantu.
 
Brijem da mora biti mjesta, neka armirana crijeva dolaze vec savinuta.
Na FJ 1100 je to napravljeno prilično glupavo. Nije problem toliko u prostoru za samo crijevo, već u položaju pipe na rezervoaru zbog kojeg crijevo mora biti u specifičnom položaju, inače se presavije ako je jednostruko, a ako je armirano ne mogu ga saviti ispod rezervoara. Barem ne po originalnoj konfiguraciji.
E sad, mekano crijevo ja lako stavim kako treba, ali ovo armirano nema šanse.
Ali nema veze, naručio sam ovo s gornjeg linka. Trebalo bi s tim ići bez problema. Ako ne, nešto ću kombinirati.
 
balky ne znam od kud si ali ako ti u blizini ima trgovina servis nesto tipa stihl imaju ti na metre te cijevi za benz razlicitih promjera.
 
Pozdrav da ne otvaram novu temu
Vidim da mi u rezervoaru ima taloga, pumpa goriva vjerujem da ima filter. Imate savjet mozda kako ublaziti to. Osim uvijek drzati barem na pola tanka razinu goriva?
Ima netko iskustva s nekim cistacima, aditivima?
 
Otvoriti, očistiti pumpu i filter, isprati tank i onda držati puni tank goriva. Moja navika je da prije parkiranja motora u garažu prvo tankam do čepa. Tako je i uvijek motor spreman za vožnju.
 
Otvoriti, očistiti pumpu i filter, isprati tank i onda držati puni tank goriva. Moja navika je da prije parkiranja motora u garažu prvo tankam do čepa. Tako je i uvijek motor spreman za vožnju.
Ukoliko ti motor ima željezni tank ovo je najbolji savjet jer ćeš spriječiti hrđu.