Nema mjesta, da, to je problem. U originalu je obično, tanke stijenke. A originala nema više za kupiti kad vozim prastaru kantu.Iz nekog specijalnog razloga ne smije biti armirano? Čisto me zanima jer ako ima mjesta uvijek bih radije koristio armirano crijevo.
Imaš kakav web? Iako sumnjam da ijedan Tomos ima crijevo 10 mm unutarnjeg promjera.Tomos, ima silikonska mala prozirna
Ma bacio sam već, jebga. A i nije već bio original gore. Reci što te zanima?Daj sliku originala, nesto mi ne stima u opisu.
To mi je kolega dao ideju jer se takva crijeva još valjda jedino na barkama koriste.Oni prodaju za barke od njih sam acf50 antikorozivni sprej kupio nije loš za zastiti motor preko zime...
Brijem da mora biti mjesta, neka armirana crijeva dolaze vec savinuta.Ma bacio sam već, jebga. A i nije već bio original gore. Reci što te zanima?
Našao sam, naručio iz Unimara
cijev za gorivo u skladu sa ISO 8469 9,5 mm | unimar.hr
cijev za gorivo u skladu sa ISO 8469 9,5 mmunimar.hr
Na FJ 1100 je to napravljeno prilično glupavo. Nije problem toliko u prostoru za samo crijevo, već u položaju pipe na rezervoaru zbog kojeg crijevo mora biti u specifičnom položaju, inače se presavije ako je jednostruko, a ako je armirano ne mogu ga saviti ispod rezervoara. Barem ne po originalnoj konfiguraciji.Brijem da mora biti mjesta, neka armirana crijeva dolaze vec savinuta.
Dobra ideja, hvala! U međuvremenu sam naručio.balky ne znam od kud si ali ako ti u blizini ima trgovina servis nesto tipa stihl imaju ti na metre te cijevi za benz razlicitih promjera.
Ukoliko ti motor ima željezni tank ovo je najbolji savjet jer ćeš spriječiti hrđu.Otvoriti, očistiti pumpu i filter, isprati tank i onda držati puni tank goriva. Moja navika je da prije parkiranja motora u garažu prvo tankam do čepa. Tako je i uvijek motor spreman za vožnju.