Crn dim-troši ulje

cavalir

New member
Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.
 
cavalir said:
Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.
u biti hebo bi se a da ti ne uđe  :LOL: :LOL:
a lokacija  :misli:
pa da ti nađemo majstora za to tvoje drlo  :mrgreen:
 
cavalir said:
Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.
ako je crni dim onda nije ulje u pitanju. Trosi ulje....zavisi o vrsti ulja koju koristis...i naravno o nacinu voznje.Crni dim ukazuje na losu podesenost karburatora....prljav filter zraka....losa podesenost zazora ventila....
 
bmw m 5 said:
ako je crni dim onda nije ulje u pitanju. Trosi ulje....zavisi o vrsti ulja koju koristis...i naravno o nacinu voznje.Crni dim ukazuje na losu podesenost karburatora....prljav filter zraka....losa podesenost zazora ventila....
a što ako karike ne čiste stijenke cilindra kak se spada pa ulje ulazi u cilindar i prilikom paljenja smjese izgara te crni dim izlazi zbog izgaranja ulja što opet generira potrošnju ulja?  (iliti karike suu kurcu) :mrgreen:
 
live-for-ride said:
a što ako karike ne čiste stijenke cilindra kak se spada pa ulje ulazi u cilindar i prilikom paljenja smjese izgara te crni dim izlazi zbog izgaranja ulja što opet generira potrošnju ulja?  (iliti karike suu kurcu) :mrgreen:

Od izgaranja ulja dim najčešće nije crn, nego plavičast. Jedino kod hladnog
motora možda crno dimi.
 
AnteK said:
Od izgaranja ulja dim najčešće nije crn, nego plavičast. Jedino kod hladnog
motora možda crno dimi.
(y) o tome se radi...Jer crni dim se nikako nemoze povezati sa potrosnjom ulja....
 
Već sam pričao sa jednim majstorom i on se čudio,kako to da ne dimi plavo a troši ulje.Motor
imam malo više od godinu dana i ne znam koje ulje je bilo u mašini prošle godine a trošijo ga je
oko 2 dcl na 1000 km.Na početku ove sezone nasuo sam yamalube polusintetiku 10w-40.Sad
ovaj majstor je rekao zamijeni ulje i naspi mineralno pa da vidiš.Pitao me za potrošnju goriva-
(6l) znači da su karburatori u redu. :misli:
 
cavalir said:
Već sam pričao sa jednim majstorom i on se čudio,kako to da ne dimi plavo a troši ulje.Motor
imam malo više od godinu dana i ne znam koje ulje je bilo u mašini prošle godine a trošijo ga je
oko 2 dcl na 1000 km.Na početku ove sezone nasuo sam yamalube polusintetiku 10w-40.Sad
ovaj majstor je rekao zamijeni ulje i naspi mineralno pa da vidiš.Pitao me za potrošnju goriva-
(6l) znači da su karburatori u redu. :misli:
definitivno je do izbora ulja. Nemoze poceti motor trositi odjednom litru ulja..ako je prije trosio 2 dl. Morati ces probati naci ulje koje mu odgovara.Moja je preporuka sintetika...nikako mineralno. Nesto u gradaciji 10-50 ...castrol ili motul...Jedinom ako ti netko nije uvalio motor pun aditiva..i kad si promijenio ulje...vidi se prava slika. Ali ako ne dimi plavo....pri davanju ili otpustanju gasa onda nije jos za generalku... 8)
 
kakav vam je ipone?  Ja ga stavio u suzu. Nema neke velike razlike (a kak da ju i primjetim), osim što mislim da mi nešto tiše radi i što je 200 kn jeftiniji od motula (sintetika oboje). Možda bi sintetika riješila problem.
 
Full sintetika?Pa sad..šta ja znam...svi serviseri kažu,da u takav motor ide polusintetika,a
full sintetika je samo za pistu.Kažu,ako naspeš full sintetiku,onda proklizava kvačilo.Sad,ja
bi najsretniji bio da je do ulja-to je najjeftinija varijanta :wink:,a opet nije zanemarivo dat
70-80 eura a ono bude opet isto. :palacdolje:
 
cavalir said:
Dakle moj Kawasaki zx6r 1998 počeo je da troši ulje- oko litar na 1000 km.Kad mu dam jači gas
izbaci crn gust dim.Plavog dima nema nikad nimalo.Inače motor se ponaša sasvim normalno-pali,
suv agregat,lijepo radi,vuče kao lud (neki dan išli smo sa novijim 600 r-ovima i ništa nisam zaostajao)
znači kompresija je u redu pa ne vjerujem da je zreo za generalku a i potrošnja goriva mu je normalna-
6 litara van grada a da ga ne mazim.Prešao je 46000 km.Kažu,da su najvjerovatnije u pitanju gumice
ventila.Zanima me vaše mišljenje i koliko košta takav zahvat odnosno koliko vremena treba jednom
iskusnom majstoru da to odradi, pošto neću da ga dajem u ovlašteni servis.

Probaj sa ovim uljem ja ga koristim dvije sezone u ZZR-u 600 i na 10 000 km potrošnja 2-3 deci. (y)
 
Ajde najprije izmjeri kompresiju pa će ti biti puno toga jasnije  (y)
 
cavalir said:
Full sintetika?Pa sad..šta ja znam...svi serviseri kažu,da u takav motor ide polusintetika,a
full sintetika je samo za pistu.Kažu,ako naspeš full sintetiku,onda proklizava kvačilo.Sad,ja
bi najsretniji bio da je do ulja-to je najjeftinija varijanta :wink:,a opet nije zanemarivo dat
70-80 eura a ono bude opet isto. :palacdolje:
uvjek se povlači to pitanje sintetike/polusintetike i to je neka druga tema. Svi ti koji ti to kažu ne pitaju te "Kak se voziš". Netko se po cesti vozi gore nego netko drugi po pisti tak da to i nije baš neka mjera. Odi na autocestu i drži ga svako malo po sat vremena iznad 180....niti ne oraš ići na pistu....Na kraju se sve svede na financijsku isplativost, no to su već davno (pro)žvakane teme.
 
Pa i motul 5100 je polusintetika.A kažu,da je yamalube ustvari motul.Jedino što je 15w-50.
Jolly said:
Probaj sa ovim uljem ja ga koristim dvije sezone u ZZR-u 600 i na 10 000 km potrošnja 2-3 deci. (y)
 
izgleda da je motul postao referenca. Svako malo netko kaže "To je ustvari motul" koje je god ulje upitanju :mrgreen:
Mineralno nikak nemoj sipat, polusintetiku ti troši. Probaj sa sintetikom. :mrgreen:
 
cavalir said:
Full sintetika?Pa sad..šta ja znam...svi serviseri kažu,da u takav motor ide polusintetika,a
full sintetika je samo za pistu.Kažu,ako naspeš full sintetiku,onda proklizava kvačilo.Sad,ja
bi najsretniji bio da je do ulja-to je najjeftinija varijanta :wink:,a opet nije zanemarivo dat
70-80 eura a ono bude opet isto. :palacdolje:

Nema tu pista - ne pista  :mrgreen: Nije ZX6R sad odjednom postao enduro, samo zato što je star 11 godina. To je i dalje supersport I4 i tako ga treba hranit - a to je full sintetsko ulje. Nije to nešto skupo sad za promjenit, ne moraš davat 150kn/l već je ulje od 80-90kn/l taman  :D
 
cavalir said:
Pa i motul 5100 je polusintetika.A kažu,da je yamalube ustvari motul.Jedino što je 15w-50.
Neznam dali su ulja slična po svojstvima,ali ako ti troši litru na 1000 km a nigdje ne curi morao bi se vidjet plavičasti  dim.
 
Da ponovim:plavog dima nema nimalo.Probaću sa full sintetikom.Evo vidim ima Castrol power 1
racing 4T 10w-50.Da li valja?Nije ni skup-11eura litar.
 
cavalir said:
Da ponovim:plavog dima nema nimalo.Probaću sa full sintetikom.

A kako znaš da nema plavog dima? Zagrij motor i nađi nekog nek vozi iza
tebe i gleda. Nafrlji druga, otpusti gas, treća, otpusti gas i tako neka brca
iza gleda da li će baciti plavičasti dim karakterističnog mirisa pri tvom
otpuštanju gasa. Ovo na mjestu i nije bash mjerodavno, pogotovo na hladno.
 
Motul 5100 je i kod mene  (y)

A sto se dima tice, to ti je najvjerojatnije do karb-a, losa smjesa, tj skoro 90% sam siguran da je prebogata...
Ajde izvadi svijecice i uslikaj pa stavi ovdje (ali nemoj ocistiti prije), mogu se kladiti da su crne kao ugalj  (y)