"otra" s teme. toliko o krosulji.
inače, moje miljenje je da trajnost "cvaje" ovisi čisto o vlasniku.
pravo ulje, normalna vonja, netlačenje na hladno, nezakucavanje u crveno i to traje i traje...
jedino, ako je potreban isključivo za natjecanje.
uostalom, jel netko moe reć dal traje koji 4T vječno ako ga se staaaalno vozi iznad 10000?????
ko ti brani da se normalno vozika ka i sa svakim drugim bajkom, te po potrebi otvara ventil, a ne :chainsaw: ?
2 rs:
to to si napisao svaki 2 tjedan novi klip, ipak malo glupo zvuči, jel tako?
ne kaem da tvoj lik nezna, ni da sam ja svemogući, al to je ipak malo previe.
to znači da su mu se toliko cilindri istroili da jednostavno "jedu" prstene.
uostalom, ako se bavi s tim poslom vjerovatno mukte moe nabaviti klipove koriteni na race-u par sati.
inače, na kartinzima 125 klipovi su se mijenjali svakih, ne dri me za riječ, mislim 100l benzina il je tako neto bilo, tako da se imala kolekcija od nekih 20-ak komada s jednim prstenom. ipak je to jeftinije neg dati 5t kn za cilindre. eto toliko...