Cross-nekoliko pitanja

Ferovac

Member
1)svakih koliko vremena i što se mijenja na 2T,a koliko na 4T? (čuo sam da je i na 2T i na 4T nakon 100sati,a servis 10)
2)što se sve podrazumijeva pod servisom?
3)koliko otprilike košta generalka za YZF450,YZF250,SXF250 , a koliko za recimo SX250,YZ250 (godine 2003-2006)
4)dal rađe kupiti ktm ili japanca nekog, ima li neka veća razlika?
5)dal rađe kupit 2T ili 4T po vašem mišljenju? na kojeg je manje potrebno ulagati? jer po meni je 4T puno lakše voziti
 
1)svakih koliko vremena i što se mijenja na 2T,a koliko na 4T? (čuo sam da je i na 2T i na 4T nakon 100sati,a servis 10)
2)što se sve podrazumijeva pod servisom?
2T preporučljivo svaku sezonu preventivno zamjeniti klip, naravno ako se češče voziš, ak si pizda onda niš ne mjenjaš. Kad si več s mašinom dole poželjno je zamjeniti lagere radilice i semeringe.
Svake druge sezone ili treče ovisi opet kak se voziš se mjenja klipnjača sa ležajima
E sad opet postoje razlike, jer 125 se više vrti i normalno više kvari pa češče odlaze klipovi. 250 klip uz neku prosječnu šumsku vožnju možeš i 2 sezone s klipom odraditi. Kod 2t ti se mora čistiti i ispušni ventil koj se zna zapuniti s čađom pa šteka. Jednostavno rastaviš mehanizam, sve početkaš i očistiš i to je to.
E za 4t ti nisam siguran za cijene ali 4t treba puno češče održavati nego 2t. 4t ti se ulje mjenja svakih 10 radnih sati po preporuki u manualu, računaj si kolko te iziđe 2 litre dobrog ulja i u kolko vremena ti odradiš 10 sati(ja to napravim u manje od tjedan dana jer se svaki dan vozim po najmanje 2 sata)
Na 4t ti se klip jako rijetko mjenja ako uopče jer tu nema problema s podmazivanjem, lageri isto tak. E kod 4t ti se štelaju ventili, nekad se znaju svinuti, zgoreti, potrošiti. Opet ovisi o vožnji, za neku hard enduro vožnju 4t sam mjenjaš ulje i tu i tam ako se čuju naštelaš ventile i gotovo nema tu mudrovanja, na ovim novijim motorima do ventila jako lako dođeš nemoraš ni mašinu skidati. E za cross je druga priča ako ga voziš po stazi, jer naprimjer 250 4t se puno vrti i naravno češče kvari. 450 se ne vrti tolko tj. ne usudi ga se niko previše vrtiti pa se opet rjeđe servisira ali opet više nego hard enduro koj večinu vremena provodi na 4000-5000okr

3)koliko otprilike košta generalka za YZF450,YZF250,SXF250 , a koliko za recimo SX250,YZ250 (godine 2003-2006)
Za 4t ti neznam, za 250 cvaju su ti ovak djelovi
klip oko 700-800kn
lageri 300-400kn
semeringi 100-200kn
klipnjača s igličastim 400kn + montiranje 500-600kn

4)dal rađe kupiti ktm ili japanca nekog, ima li neka veća razlika?
Nema ti neke velike razlike, ono kaj se tebi više sviđa ili kaj preferiraš. Kod crossa i endura ti je važnije gledati koj je u boljem stanju nego dal je KTM ili je Honda. Ja preferiram austrijance i šveđane al da nađem dobrog i povoljnog Japanca i da hoču novi motor kupil bi ga
Neznam nekak mi se čini da ljudi više uzimaju KTM za hard enduro a japance za cross

5)dal rađe kupit 2T ili 4T po vašem mišljenju? na kojeg je manje potrebno ulagati? jer po meni je 4T puno lakše voziti
Ako je 2t motor novijeg godišta nema tu prevelikog ulaganja, samo redoviti servis koj sam ti gore opisal. Uostalom prvu sezonu-dvije ako kupiš 250 2t nebudeš uspjeval iskoristiti ni 30% snage tak da ti je i servis u te 2 sezone minimalan, jedino ako se baš potrefi nekaj pa ti zacvika klip e onda moraš raditi ali ako je motor prije održavan nemaš problema. 2t ili 4t.... opet ovisi kaj ti više paše, 2t se može reči da je motor za agresivnu i brzu vožnju jer skoro da ne dopušta sporu vožnjui pa se čovek navikne,4t je mirniji i da se jako lijepo voziti sporo i turistički ali kad se odvrne gas i on ide ko blesav samo nema nagle promjene raspoloženja ko cvaja. Ja preferiram cvaju zbog jednostavnosti servisa, težine, upravljanja i zato jer je zabavan. Mlad sam, pun energije, dosad sam samo koljeno sjebal pa nemam strahova od pada i imam volju za teranjem po šumi  (y)

Evo valjda sam ti pomogel i skuzil si otprilike kak to ide, uostalom kad sjedneš na jedan tak ozbiljan jaki motor i prepelaš se... odmah buš rekel kupljeno.  (y)
 
stone said:
Evo valjda sam ti pomogel i skuzil si otprilike kak to ide, uostalom kad sjedneš na jedan tak ozbiljan jaki motor i prepelaš se... odmah buš rekel kupljeno.  (y)

Jesi..hvala..

Ma vozio sam ja japance svih kubikaža , al KTM nisam, zato i pitam
 
E pa ak si vozil japance i kad sjedneš na KTMa, Husaberga ili Husqvarnu onda buš skužil kaj je najbolje  :mrgreen: :mrgreen:
Japanci imaju slabe terene pa neznaju napraviti motor koj to zdrži  :jesus: :jesus:
 
stone said:
E pa ak si vozil japance i kad sjedneš na KTMa, Husaberga ili Husqvarnu onda buš skužil kaj je najbolje  :mrgreen: :mrgreen:
Japanci imaju slabe terene pa neznaju napraviti motor koj to zdrži  :jesus: :jesus:

Husqvarna ne dolazi u obzir, a Husaberg nisam vidil nijedan cross u oglasniku... KTM sxf450 budem najvjerojatnije kupio dok prodam DR-a...

Bio je Božić sa svojim sxf 505 u nedjelju kod nas na stazi. Odmah na startu ostavlja sve nakon 20 metara 5 metara iza sebe,jest da je tu i njegova vještina al i motor je naravno od velikog značaja
 
Marek-DR said:
Husqvarna ne dolazi u obzir, a Husaberg nisam vidil nijedan cross u oglasniku... KTM sxf450 budem najvjerojatnije kupio dok prodam DR-a...

Bio je Božić sa svojim sxf 505 u nedjelju kod nas na stazi. Odmah na startu ostavlja sve nakon 20 metara 5 metara iza sebe,jest da je tu i njegova vještina al i motor je naravno od velikog značaja
ima jedan , ali husu ti je bolje uzet enduro jer dobijes prakticki isti motor samo sto ima svjetla i 6 brzina ...
 
dobar post stone... čak nisi nikakvo srane napisa  (y)  :mrgreen:
4T je nekih 10kg teži... (250:450cc)
ali zbog agresive i održavnja nekako bi prije 2T
 
ja sam za 4T - zbog doživljaja u vožnji
a novi ktm 250 4T ima ako se ne varam 49 ks i 100kg , vise nego dosta
 
mislin da si zaminio 3 za 4... nema šanse da iz te kubikaže toliko izvade
 
Zildjian said:
mislin da si zaminio 3 za 4... nema šanse da iz te kubikaže toliko izvade
nisam , ni ja nisam moga vjerovati kad sam cuo (nisam nigdje to procitao)
 
markookram said:
ima jedan , ali husu ti je bolje uzet enduro jer dobijes prakticki isti motor samo sto ima svjetla i 6 brzina ...

A da... al na stazi jednostavno nije to to... drugačiji položaj.. ne znam.. iako bi rađe enduro zbog održavanja. Recimo DR-a imam 15mj i jedino što sam radio je mijenjao ulje,filter ulja,svječicu i zadichtao dekl.. ostalo sve samo zbog estetike (top,blatobran...)
 
Zildjian said:
dobar post stone... čak nisi nikakvo srane napisa  (y)  :mrgreen:
4T je nekih 10kg teži... (250:450cc)
ali zbog agresive i održavnja nekako bi prije 2T

Jest da svi govore kako je 2T puno življi i da se zbog toga može 250 2T mjerit s 450 4T itd.,al na utrci poberu uvijek zadnja mjesta, kao prvo prerano u zavoju odvrču gas pa ih nerijetko motor okrene i zna se kako dalje ide priča...  :LOL:

Zbog ravnomjernijeg razvijanja snage 4T mi je puno privlačniji a i nije ga potrebno šaltat non-stop , dok mi je zvuk na 2T puno ljepši
 
Marek-DR said:
A da... al na stazi jednostavno nije to to... drugačiji položaj.. ne znam.. iako bi rađe enduro zbog održavanja. Recimo DR-a imam 15mj i jedino što sam radio je mijenjao ulje,filter ulja,svječicu i zadichtao dekl.. ostalo sve samo zbog estetike
ja pricam konkretno za husaberga

a dr je cestovna pila isto ko i recimo klr ili stari xt ... to su drugi svijetovi sto se odrzavanja tice ...

ali isto tako mozes "ubit" dr-a negdje u šumi vadeci mu mast sat vremena u nekoj kaljuži ... pa tako nekoliko puta ... pa ces vidit koliko mu onda "odrzavanje" treba ...
 
Zildjian said:
mislin da si zaminio 3 za 4... nema šanse da iz te kubikaže toliko izvade
sad googlam pa vidim da je tvornicki samo 40 ks  :?  ali nisam siguran dali je 2007 ili 2008
 
markookram said:
ima jedan , ali husu ti je bolje uzet enduro jer dobijes prakticki isti motor samo sto ima svjetla i 6 brzina ...

Naravno da je enduro bolji izbor. I evo baš slučajno je i moj 550 u oglasniku. 8)
 
markookram said:
sad googlam pa vidim da je tvornicki samo 40 ks  :?  ali nisam siguran dali je 2007 ili 2008
nebitno, ionako se 2-3 god nije minjalo... nema teorije da bude 50ks nažalost...
 
Marek-DR said:
Jest da svi govore kako je 2T puno življi i da se zbog toga može 250 2T mjerit s 450 4T itd.,al na utrci poberu uvijek zadnja mjesta, kao prvo prerano u zavoju odvrču gas pa ih nerijetko motor okrene i zna se kako dalje ide priča...  :LOL:

Zbog ravnomjernijeg razvijanja snage 4T mi je puno privlačniji a i nije ga potrebno šaltat non-stop , dok mi je zvuk na 2T puno ljepši

E jebiga tak se nemremo spominati  :mrgreen:. Pa nisu oni zadnji jer imaju 2t motore nego jer se neznaju pelati. Na stazi ti najmanje treba linearno razvijanje snage, a da bi 2t bil kompetentan onda ga treba voziti tip s mudima i koj zna kaj dela pa mu se prerano odvrtanje gasa do daske u zavoju nebu dogodilo.
"Jebemti mater imam 2t motor e koje sranje tak me zajebo kaj sam opal, dal sam mu malo gasa i digel me na zadnji u zavoju jebo mu majku..." - prijevod "Joj kak neznam voziti pas mater, trebam si kupiti APNca da se naučim šaltati"

A sad zakaj večina motocross vozača vozi firera to ti neznam jer nisam u motokrosu ali u enduru se može reči da oko 70% motora su cvaje i to s dobrim razlogom. Makar svaki motor ima svoje prednosti i mane, jebiga da imam 2 motora jedan bi bil cvajo a drugi firer hard enduro i onda ovisi o terenu kojeg bi vozil. Ak je staza spora i puna padova, kamenja i slično onda 2t s velkom kubikazom da ga morem lako zdiči i prehitati prek dreva i pitaj boga kaj z njim delati. A ak je staza tečna, nema zastoja onda firer da ne umara ruke i da lepo mogu s njim kruzati. E da i jedna dosta vazna prednost 4t vs 2t u šumi je kočenje mašinom kod firtakra jer dok se spustaš negde z brega jako je lepo biti v 1. ili 2. brzini i da ti kotač lepo kopa i usporava te, kod cvaje moraš imati stisnuti kuplung zbog podmazivanja i još se s kočnicama boriti. 

A jebiga ja ga isto serem kaj da sam boga primil za muda, koj god motor si kupiš dobar je tak dugo dok ne sjedneš na boljeg i kraj priče!!!  (y)

250 4t ti ima oko 44-46ks nikakvih 50 o kojim pričate. I to je specifična snaga na određenim okretajima i ti 250 fireri su zbog toga malo v kurcu kaj ih moraš tirati isto ko i cvaju a onda se to kvari opet i češče su izmjene ulja i tak to. Joj idem malo motora šrafiti danas mi kupac dolazi pa da sve bude kak treba bit.