Da li guma 190/50 može na 600ccm

Status
Not open for further replies.

gremlin

Member
Imam kawića zx636 iz 2005.god i nude mi se dosta povoljno brigstonke bt 002 ali sa širinom od 190/50 a što bi tvornički trebalo na 636 ići 180/50.
Da li će ciklistiku puno promijeniti.

Hvala na pomoći.
 
gremlin said:
Imam kawića zx636 iz 2005.god i nude mi se dosta povoljno brigstonke bt 002 ali sa širinom od 190/50 a što bi tvornički trebalo na 636 ići 180/50.Da li će ciklistiku puno promijeniti.

Hvala na pomoći.
naravno da to nije dobro....
 
ja ti imam kawića 2004 i stalno vozim gume 190. motor ti se malo teže baca ali zato je puno sigurniji kad  ga zalegneš  (y)
 
mario31 said:
ja ti imam kawića 2004 i stalno vozim gume 190. motor ti se malo teže baca ali zato je puno sigurniji kad  ga zalegneš  (y)


pa probaj onda staviti 250 gumu bit ce jos sigurniji kad ga zalegnes,a i puno bolje ce izgledati,a to je i najbitnije u cjeloj prici,"zar ne"......
 
Ninja said:
pa probaj onda staviti 250 gumu bit ce jos sigurniji kad ga zalegnes,a i puno bolje ce izgledati,a to je i najbitnije u cjeloj prici,"zar ne"......
možda tebi je to bitno meni nije,hiljadarke voze 190 po papirima pa svi stavljaju 200 na stazi! sigurno zato kaj dobro izgleda ili??
 
mario31 said:
možda tebi je to bitno meni nije,hiljadarke voze 190 po papirima pa svi stavljaju 200 na stazi! sigurno zato kaj dobro izgleda ili??



samo napred, bumo jos malo dogurali i do 250 (y)
 
Ninja said:
samo napred, bumo jos malo dogurali i do 250 (y)
pa ako je bolja nego 190 zašto ne  (y)
 
Provjeri jednu stvar prije. O kojem se BT-002 radi, Pro ili Racing Street. 190 možeš stavit, sve će funkcionirat, mada će biti nešto teži na prebacivanju. Iskreno, mislim da ćeš više izgubit nego dobit, ali ništa strašno. Nego, pitao sam te ovo iz razloga što se BT-002 Pro radi isključivo u dimenziji 190/55-17, šta je puno viša guma, i ako se radi o toj gumi, tu bi već mogao imati problema (y)
 
mario31 said:
možda tebi je to bitno meni nije,hiljadarke voze 190 po papirima pa svi stavljaju 200 na stazi! sigurno zato kaj dobro izgleda ili??
koji to svi na orignal felgu od 6,00 jota stavljaju gumu 200 ??

 
mario31 said:
možda tebi je to bitno meni nije,hiljadarke voze 190 po papirima pa svi stavljaju 200 na stazi! sigurno zato kaj dobro izgleda ili??
...sad ce se na trkace 600 stavljat 190, a na 1000 200 jer ce se 180 prestat proizvodit...da napomenem da nebu zabune samo trkace gume  :wink:
 
Nije li 190 presiroka guma za 5,5" felgu a ako se stavi 190/55 onda se mjenja cjela geometrija motocikla brijem da bi trebalo u tom slucaju i produzivat lanac... :misli:


Mada koliko se sjecam na jednu seriju Ducatia se tvornicki ugradjivala 190 guma na 5,5" felgu no to su digici njih ne racunam  :mrgreen:
 
ja imam 190 racing bridgestone na z750 i nista nisam mijenjao. malo mi se digao zadnji kraj ali ne smeta nista. Sljedeci put stavit istu ali 180 pa cu vidjeti koja je razlika.
 
Bruno_rv said:
ja imam 190 racing bridgestone na z750 i nista nisam mijenjao. malo mi se digao zadnji kraj ali ne smeta nista. Sljedeci put stavit istu ali 180 pa cu vidjeti koja je razlika.


Time se je poromjenio:
- raspored tezina po prednjoj i zadnjoj osovini
- kut prednje vilice



 
Pravite preveliku nauku oko svega toga.
Na motor mi ide original guma 190/50, a probao sam i 190/55 i 180/55. Po meni je 180/55 najreaktivnija guma uz minimalan gubitag gripa (cestovna vožnja). 190/55 reaktivnija od 190/50 ali opet malo bolji grip nego 190/50.

Sve u svemu po cesti su razlike minimalne tako da je gotovo svejedno šta se montira. Osobno montiram onu dimenziju koju dobijem najpovoljnije tj. u najboljem stanju povoljnu od trkača.
 
na cesti nećeš ništa osjetiti no na stazi ćeš biti sporiji,ništa ne diraj
 
Dobro je Medo rekao, razvila se prevelika filozofija oko toga :mrgreen:

Njemu je felga 5,5, i može montirat gumu bez problema 190/50-17. Guma mu je veća i šira, motor će mu biti lijeniji i imati sporija ubrzanja, teoretski veću krajnju brzinu, ali u praksi teško. Dobiće na stabilnosti u zavoju ali će motor kod silaska u nagib, te kod promijene smjera biti lijeniji. Vezano za dimenziju 190/55-17, kod tisućica, bez ikakvih preinaka, ide na motor bez problema. Guma je viša u odnosu na 190/50, da bi se dobila špicastija guma sa većom dodirnom površinom u zavoju radi dodatnog gripa i stabilnosti. Ugradnja takve gume na 636 može ozbiljno poremetiti ciklistiku i geometriju motora, te možda uvjetovati određene preinake vezanp za dužinu lanca i slično. Osim toga zbog felge 5,5, dodatno je guma u području pete stisnuta, što če je dosta deformirati, te sa sigurnosne strane nipošto nije preporučljivo (y)
 
opet neloše provale u ovoj temi...  :LOL:

kako ce se pristat proizvodit 180?
na cemu ce bit onda motori tipa hornet, z750 i sl.
 
Status
Not open for further replies.