Dali se isplati a te pare???Ima li netko iskustva sa Zongshen ???

leskone

New member
U pitanju je Zongshen cross 250 ccm,novi, cijena je 13 000 kn!

http://img294.imageshack.us/my.php?image=6464767ns1.jpg

17,5 ks,4 takta, 5 brzina, elektro i kik start, alu felge u boji, upside down podešavajuća prednja vilica, zadnji amortizer vrhunski podešavajući, najnovija vrhunska rama, zadnji ovjes vrhunski, hidraulični diskovi, čelični lajtunzi, sport ispuh-razoran zvuk, veličina kotača 19 i 16 zola. Bike je apsolutno profi, super kvalitete, izuzetno snažan i brz. Boje su: žuta, zelena, narandžasta, crvena.
 
Jel ga ti to reklamiraš ili misliš kupit... :LOL:

Priča ka i sa svim sličnim, ako imaš sriće, može bit ludilo, služit više nego OK...

Ako nemaš sriće, možeš bit više u servisu nego na cesti/stazi...

Unaprid nemožeš znat, dok ne probaš...

Pa ko voli...

:mrgreen:
 
a ispada kao da ga reklamiram :mrgreen: al ne,samo pitam..iz os a prodaje se u zg pa mozda ga je netko kupio 8) a i jos par ljudi zanima nesta o njemu...
 
Uzimajuci u obzir dosadasnje iskustvo, na tim motorima nista nije vrhunsko :? Dobro mozda (y)
Odem, vidim, ako je cemu kupim pa napisem dojmove (y)
 
...za te pare, ja bi ga kupio da se vozim po Samoborskim šumama kad sam na viksi...i kad rikne, kupim drugog...dve godine bu trajal...na firmu...trošak...pdv....DI TO IMA?
 
u zapresicu,neznam tocno...valjda tamo gdje prodaju te motore  :LOL:
 
Zaboravi vožnju po šumama, jedan dobar izlazak i šalju ti šasiju u garanciji . Puca i savija se šasija.
 
Advokat 1 said:
Zaboravi vožnju po šumama, jedan dobar izlazak i šalju ti šasiju u garanciji . Puca i savija se šasija.

Je li to znas iz iskustva ili neko tamo reko :misli:
 
Sve vrhunsko a takva je i cijena  :mrgreen:
Uglavnom cijena je nikakva za tu kubikažu pa razmisli koliko si spreman na ustupke jer daleko je to od vrhunskog, ako nisi zahtjevan vjerujem da uz redoviti servis može potrajati ali nije dobro puno očekivati jer kasnije manja budu razočarenja  :wink:
 
a kad je išta kinesko bilo čvrsto i trajno ?!?  :misli:
i nesmiješ ga ostavit predugo na suncu jer hoće promijenit oblik  :LOL:
 
Čuo sam da kad skočiš par puta sa tim motorom da mu pukne rama!!! :palacdolje:
 
Ko uvozi tu balegu?


I kolko ima garancije?

Pa nek mijenjaju rame, ak je u garanciji....ak Suzukiju može pucat rama zašto ne bi Kinezu? :LOL:
 
Svi smo se smijali Hyundaiu, a sad je jedan od najpouzdanijih na svjetskom tržištu. Glupo je podcijeniti kineza, svi ćemo mi za 10 godina stenjat pod njegovom čizmom. Motor za te novce sigurno vrijedi, pa makar vozio dvije godine.
 
smeće
smeće
smećeeee
Vozio u autoškoli potpuno novog.

Prekidači ko plastika od kvačica, kuplung ko kamen, mjenjač drobilica kamenja, prednja kočnica se odmah pokvari pa ostane samo zadnji bubanj. sajle se rastegnu u 1000km.  Ovjes kao da ga nema. A gumeeeee
Plastične ne drže profil za offroad a za grad koma
Motor zuji i drnda

ali jeftino - ide do 100kmh 

Ja ga ne bi uzeo nakon 5h iskustva u autoškoli na njemu
 
nema šanse da se s tim spustiš igdje

skakakanje zaboravi - pa ko bi skako s tim  - rama bi ti prošla kroz muda

to je smeće stvarno

Ali od jeftinih nešto bolji je KEEWAY 125 i 250 pa si vidi - malo je skuplji

prije 2g bio je 14 000 kn 125ka
 
MAXIMUM said:
nema šanse da se s tim spustiš igdje

skakakanje zaboravi - pa ko bi skako s tim  - rama bi ti prošla kroz muda

to je smeće stvarno

Ali od jeftinih nešto bolji je KEEWAY 125 i 250 pa si vidi - malo je skuplji

prije 2g bio je 14 000 kn 125ka

nevjerovatno je kakve izjave se ovdje mogu pročitati...... stvarno svako daje svakakve izjave i sudove a pojma nema o onom što izjavljuje.... ma gdje bi nam bio kraj kad bi svatko pričao samo o onom što pouzdano ZNA....

Za tvoj info, KEEWAY 250 u toj izvedbi nije bio nego samo 125 i 200 a što se tiče toga da je bolji slijedi još jedan info: KEEWAY enduro je Zongshen proizvodnja, starija generacija motora i bitno lošija plastika

 
Zanimljivo kako se uvjek na temu o kinezima javljaju ljudi koji nemaju nikakva iskustva s njima.. da odmah rijesimo, po isporuci tog motora dobijes poluproizvod, ima sitnica koje se moraju rjesiti kao sto su npr plastike vijci masine, ispusnog sustava, djelovi instalacije, ako se imalo razumijes to sam rijesiz uz ulaganja od 500kn maksimalno.. druga je stvar sto vecina servisera shvaca olako nulti servis a i nije njihov posao da se bave odredenim doradama...

Dakel naveo si da orginalne gume na njemu nevaljaju... te iste nevaljane gume su meni na njemu trajale 5000km i totalno se potrosile do konaca, drzale su nenormalno u usporedbi sa mitas E08 koje nisu bas neke, takoder da ovjes nevalja je totalna glupost..
Kocnice i upside down vilica su definitivno najbolji elementi na motoru, zadnja kocnica je nenormalno jaka(dvoklipna) i da se odlicno dozirati a u svakom trenutku i pri svakoj brzini bez velikih napora mozes blokirati kotac, prednji disk je poprilicno velik za kubikazu motora i vise nego dovoljan...
Masina je kopija prastare honde honde XL200 sa klackalicam i podizacen a ne faz lancem stoga je i malo bucnija i doslovno nepoderiva, moja ima preko 25 000km, vozena je uglavnom na duze relacije po otvorenoj cesti ili cisti offroad i to vecinom pod punim gasom i jos ide kao i prvi dan..

Naravno nije sve tako sjajno, ima i poprilicno mana.. plastike suskaju, suskaju kociona kljesta tj plocice, do djelova je jako tesko doci, treba cekati po tko zna koliko vremena itd..

Svaki motor treba odrzavati, neki zahtjeva vise paznje i ljubavi a neki manje, isto tako ja mogu reci da ducati i kTM nevalja nista i da je sranje... uspordba nije bas realna..ali stvar je u tome da onoliko koliko si sposoban i imas volje za motor tako ce ti on i vratiti, neka zahtjeva s vremena na vrijeme da dotegnes koji vijak ali ipak si ga platio puno manje nego npr XT125 koji je dalejko slabiji i po masini i po kocnicam  i po ovjeso od ovog zongshena pa neka se ruga tko god hoce
 
poison said:
Masina je kopija prastare honde honde XL200 sa klackalicam i podizacen a ne faz lancem stoga je i malo bucnija i doslovno nepoderiva, moja ima preko 25 000km, vozena je

Jesi siguran za podizace ? Imam CT125, prakticki isti motor k'o XL200 (tj. isti kao na XL125) i istina je da ima klackalice, ali ima i faz-lanac, kojega treba "rucno" tu i tamo podesiti - to se radi otpustanjem vijka na bloku iza cilindra dok zagrijan motor radi u leru. Vjerujem da imas to isto.