DASHBOARD i ECU - popravak i Servis

mg749ie

Active member
problemi sa instrument pločom i ECU. kako su ovi naši servisi neučinkoviti i nemaju zapravo pojma o tzv kompleksnim greškama dali postoji netko tko može dijagnosticirati i popravti ove panele i uređaje?
za automobile postoje takvi servisi, ali kad čuju za motor s takvim problemom, (to je slično ako nije isto), bježe od toga ko vrag od tamjana, bio u ovlaštenom servisu i tamo vele da neznaju u čemu je kvar?! koda sam došel k pekaru ili šnajderu, ali da sumnjaju u ECU ili DASHBOARD, a jedno i drugo je preskupo za kupiti na slijepo, pls ako netko ima kakvog iskustva ili preporuku. :)
 
Koje točno vozilo je u pitanju?
i koji je točno problem?
 
Motor MOTO GUZZI C940 Bellagio

kad dam kontakt motoru NE GORI - lampica PRITISKA ULJA

kad sa indikatora odpojim kabel koji spaja kontrolnu ploću tada svjetli lampica pritiska ulja i SERVICE - alarm DSB 07 -> oil sensor
kad na indikator vratim odpojen kabel tada ne gori lampica pritiska ulja i nema alarma

,
Odspojen kabel - dashboard - stanje na instrument ploči


indikator sa odpojenim kabelom




Spajanje kabela natrag -



stanje na instrument ploći - nakon vraćanja kabela nazad,
pritisak ulja ne svjetli, ali nema niti nikakvog alarma niti na ECU niti na DASHBOARDU
indikator ulja je zamjenjen - makar je stari ispravan, kao i provjerena je instalacija od indikatora do ploče.
servis nezna kaj je, mora pitati centralu u Mandellu
 
hmm. kako su oni testirali indikator ulja ili su samo stavili novi? i šta nitko nije primjetio da ti je napon baterije 11.9V, što se podrazumijeva kao prazna baterija.... možda je sav problem u tome....  :wink:
 
Dakle, greška 07 je električna greška, ne mehanička (koja bi bila 08). U ovom slučaju indicira da senzor nije ispravan (koji si već mijenjao), jer da je tlak prenizak (ispod 0.35 Bar) bila bi greška 08.
Greška 07 se javlja prilikom testiranja sustava (agregat je isključen, ključ je ON) i detektira se da je strujni krug otvoren (dakle ovaj test se seamo radi kod davanja kontakta). Senzor je NC tipa, dakle zatvoren je - tlak ga otvara.
Treba vidjet da li je žica (purple - ljubičasta) koja vodi od senzora do table (PIN17) ok? (vidim da si to napisao da je provjereno, pa samo potvrđujem?).

Ne vjerujem da je ECU, kao ni tabla, još bih očistio (fizički) situaciju oko senzora (ne bi bilo prvi put da ih je više neispravnih, pogotovo ako je aftermarket.

Ali, vidjet ću još.
T.
 
mg749ie said:
Motor MOTO GUZZI C940 Bellagio

kad dam kontakt motoru NE GORI - lampica PRITISKA ULJA

Ovo mi je ostalo nejasno: u ovom gornjem slučaju, ima li ili nema greške, tj da li ti "provociraš" grešku skidanjem kabela sa senzora pritiska?
Da li se javlja u svim uvjetima rada - hladan, topao...
Koja je gradacija ulja u motoru?

Ipak bih promjenio još jedan senzor, za svaki slučaj..
 
evo još jedamput bez slika i sa najjednostavnijim objašnjenjem.
1. kad dajem kontakt na motoru, check in prođe OK, ali ne gori lampica od pritiska ulja, (sve je na motoru spojeno kak treba, sensor na dashboard)
2. kad odspojim žicu sa senzora, check in prođe OK, ostane svjetliti lampica pritiska ulja i dodatno na displayu se ispiše SRVICE, putno računalo veli greška DSB 07 - oil sensor fail (radi)

instalacija od te jedne žice je provjerena i ona je OK, nije nigdje u kratkom spoju i sl,

izvukao sam si paralelni signal/lampicul pritiska ulja koji radi naj normalnije, ovi u servisu su .... zbunjeni i nezainteresirani - to sam već rekao, i kaj sad..., ostalo je provjereno radi sve i pritiska ulja, kao i ulja u motoru ima, evo već sam tak napravio oko 200km.

moj osjećaj veli da je,
DASHBOARD ili kontakt na njemu, (diodna matrica?-nemam sheme DASHBOARDA), instalacija - možda konektor ne sjedi, ali onda se nebi palila lampica kad odspojim uljni sensor ..., moguće je i na ECU što smatraju neki, a dijagnostike nemaju koja bi utvrdila točnu grešku.

za nekoga odgovor:
greška DSB 08 - je pritisak ulja

hvala na trudu svima koji su lamentirali  8)