Delovi Ducati 748,916sp,996s,998r

sasa 402

New member
Pored delova za navedene modele, prodajem i delove za Monster 600,750. Saljem deloe autobusom do Zagreba. Kontakt ovde ili +381641286963.
 
Prodajem sve delove originalne od 998r za preradu 998. Ohlins stabilizator, Ohlins prednje, zadnje ogibljenje, karboski blatobran, karbonski oklop, karbonski air box, aluminijumsku konstrukciju nosaca sedista, sediste. Ovom preradom 998s dobija najmanje dvostruku vrednost i ostali bi vam serijski delovi.Cena navedenih delova iskljucivo u kompletu 3000e. Originalni su sa mog Ducatija koji je ceo na oglasu 9000e, ali interesovanje slabo. Ovako bih montazom na njega jeftinijih delova mogao znatno da smanjim cenu, a neko bi sebi uradio vernu kopiju R-a.
 
http://forum.bjbikers.com/index.php?/topic/105364-ducati-916-sp4/

Ovo je link za prodaju celog motora. Delovi su sa njega.
 
Nije to roba za Hr, prije za ebay
A nije bas nit extra povoljna da se neko zaigra..
 
To je za nekoga ko nema 20000 za polovan 998r a ovom preradom dobija najverniju vernu kopiju od svih kopija 998r. Uslov je da ga kao i ja nekad zeli, a nema dovoljno za cenu sa oglasa.
 
Postavi koju sliku,nece odmoci....ko nije reg na bjb ne moze nista vidjeti (y)
 
 
http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,18357.0.html    Mislim da ovaj radi. Nisam znao da ne mozete otvoriti slike na bj.
 
Ovako, trebao bi detaljniju sliku gdje se vide bočne stranice sa kadom i monoposto. Uz cijene za to, možeš odmah dati i cijene za rezervar, prednju masku i kotače.
 
Ostale delove bih zadrzao, posto moram spakovati sa serijskim delovima motor za prodaju. Najradije bih prodao ceo motorcikl ali bukvalno niko sa realnom ponudom nije zvao.
 
Motor mi je kompletan kao na oglasu, Slika ce biti ista.Jedina razlika je sto se sada vidi oznzka 998r na oklopu. Nije problem sto bi ti rekao a nije ni skupo. Slikacu ga ponovo. (y)
 
Nisam mislio da li ima neku crticu, samo da vidim iznutra kako je spojeno na kadicu i koja je vrsta kadice. Slično i za monoposto.
 
http://www.916spa.de/      Nije ni njemu sa samim sobom lako, kad ovoliko trazi, ludji je od mene.
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,234924.225.html    Ovo je sa ovog foruma, ako ima problema sa otvaranjem, ovaj sigurno radi.
 
Prodajem cilindre i klipove za preradu masine ducatija 748 na 888, 916 na 996.
 
Da pojasnim. 748 ce sa klipovima od 888 imati nesto manje ccm zbog hoda kraceg 2,5mm.
 
sasa 402 said:
Prodajem sve delove originalne od 998r za preradu 998. Ohlins stabilizator, Ohlins prednje, zadnje ogibljenje, karboski blatobran, karbonski oklop, karbonski air box, aluminijumsku konstrukciju nosaca sedista, sediste. Ovom preradom 998s dobija najmanje dvostruku vrednost i ostali bi vam serijski delovi.Cena navedenih delova iskljucivo u kompletu 3000e. Originalni su sa mog Ducatija koji je ceo na oglasu 9000e, ali interesovanje slabo. Ovako bih montazom na njega jeftinijih delova mogao znatno da smanjim cenu, a neko bi sebi uradio vernu kopiju R-a.

Uzmi to s rezervom, R nije jeftin i kupuje se ciljano. Kao jedan od potencijalnih freakova mogu ti reći da se traži isključivo potpuno originalno stanje i da ću primjetiti svaki šaraf koji to nije. To je razlog zašto ga ne možeš prodati. Na primjer, na slikama koje si stavio u prvoj sekundi se vidi da rama nije originalna, da nema amortizera volana, da je rep pripasan, da kadica ne naliježe na bočne stranice kako bi trebala... Kad gledam oglase u EU za 998R, a gledam i pratim relativno često, ovaj tvoj ne bi zaslužio ni otvaranje u novom tabu. :mrgreen: Ne mislim time ništa loše, samo iznosim razmišljanje durge strane koje i ti sigurno znaš.
 
Potpuno si u pravu za kolekcionarsku, ali ja sam mislio na njegovu upotrebnu vrednost. Mislim da moj Ducati u voznji u saobracaju ili na stazi vise vredi od originala, ali kolekcionari ga naravno nece platiti toliko.Zato i trazim trecinu cene originala.
 
Tu i je problem, ne postoji više publika koja će u njemu tražiti upotrebnu vrijednost jel realno za duplo manje novaca dobiju modernog japanca puno boljih performansi. Evo tu Minja prodaje Điksera za nekih 5 somova. Ne znam jel to neka zajebancija s obzirom da ne pratim te motore ali i ako je može oscilirati za soma gore dole a to je neogrebani K8 u tvorničkom stanju s 14tkm.