clox
Well-known member
Nives, Ivica i Clox
Polazak iz Zg, u petak (25.09.'09.) u 12h (umjesto planiranih 11).
petak: Zagreb-Karlovac-Slunj-Plitvička jezera-Gračac-Knin-logor
subota: obilazak Kninske Dinare, spuštanje u Knin zbog nabave i tankiranja,
obilazak izvora, spomenika poginulima Domovinskog rata, povratak u logor
nedjelja: Knin-izvor Cetine-krug Južnom Dinarom-povratak u Zg
kvarovi: 0 (osim što moj motor od starta trokira nakon polovice gasa,
pa sam ga vozio kao motor od 200-300ccm sa najvećom brzinom 105km/h)
padovi Nives: zadnja uzbrdica prije pješačkog uspona na Kninsku Dinaru, veliko kamenje
(bez štete), ispadanje u stajanju blizu izvora Krke (bez štete),
pri okretanju kod izvora Cetine (pukao lijevi štitnik ruke, pukla
ručica kuplunga na zapiljenom mjestu, kofer se raspao)
padovi Ivica: Ivica ništa, ali je njegov motor na visoravni iznad
Bravčevog dola pao nakon 5 minuta mirnog stajanja (ručica kočnice
skraćena na 3cm)
padovi Clox: na Južnoj Dinari, pri spuštanju po velikom kamenju
(pukao desni štitnik ruke)
Ukupni dojam jako dobar, odluka da se logor ne pomiče bila je jako dobra.
Pogriješili smo samo što nismo u subotu obišli Južnu Dinaru bez tereta.
U usporedbi s Velebitom Dinara je dosta teža, ali i puno zabavnija.
(Govorim o onom što sam probao na obje lokacije)
Ako isključim krupno kamenje, Dinara je moj idealni teren.
EDIT: dodao sam detalj s južnog dijela sa ucrtanim
1. visoravan ponad Bravčevog dola, mjesto gdje se Ivici srušio motor
2. mjesto gdje završava teži uspon i spajamo se na cestu paralelnu s granicom
3. mjesto gdje sam se ja rezletio
Polazak iz Zg, u petak (25.09.'09.) u 12h (umjesto planiranih 11).
petak: Zagreb-Karlovac-Slunj-Plitvička jezera-Gračac-Knin-logor
subota: obilazak Kninske Dinare, spuštanje u Knin zbog nabave i tankiranja,
obilazak izvora, spomenika poginulima Domovinskog rata, povratak u logor
nedjelja: Knin-izvor Cetine-krug Južnom Dinarom-povratak u Zg
kvarovi: 0 (osim što moj motor od starta trokira nakon polovice gasa,
pa sam ga vozio kao motor od 200-300ccm sa najvećom brzinom 105km/h)
padovi Nives: zadnja uzbrdica prije pješačkog uspona na Kninsku Dinaru, veliko kamenje
(bez štete), ispadanje u stajanju blizu izvora Krke (bez štete),
pri okretanju kod izvora Cetine (pukao lijevi štitnik ruke, pukla
ručica kuplunga na zapiljenom mjestu, kofer se raspao)
padovi Ivica: Ivica ništa, ali je njegov motor na visoravni iznad
Bravčevog dola pao nakon 5 minuta mirnog stajanja (ručica kočnice
skraćena na 3cm)
padovi Clox: na Južnoj Dinari, pri spuštanju po velikom kamenju
(pukao desni štitnik ruke)
Ukupni dojam jako dobar, odluka da se logor ne pomiče bila je jako dobra.
Pogriješili smo samo što nismo u subotu obišli Južnu Dinaru bez tereta.
U usporedbi s Velebitom Dinara je dosta teža, ali i puno zabavnija.
(Govorim o onom što sam probao na obje lokacije)
Ako isključim krupno kamenje, Dinara je moj idealni teren.
EDIT: dodao sam detalj s južnog dijela sa ucrtanim
1. visoravan ponad Bravčevog dola, mjesto gdje se Ivici srušio motor
2. mjesto gdje završava teži uspon i spajamo se na cestu paralelnu s granicom
3. mjesto gdje sam se ja rezletio