Dirt bike?

Rajko111

New member
Kakva su iskustva?, cijena itd.
 
Malo konkretnije pitanje postavi.

Uostalom da je jeftino zato jer je si do grla u blatu nije. Što se tiče gušta on je (barem meni) na najvišoj razini  :D

Što se tiče cijena ovisi o tome što želiš. Ako hočeš kross motor (cvajo ili firtakt) i jedan i drugi ima prednosti i nedostatke. Ako hočeš hard enduro (tu pretežno prevladavaju firtakti s većom kubikažom, 400 naviše). U svim slučajevima (ako ne želiš tragove fuzića po nogi, kurble u koljenu, tragova bukve po laktovima, kamenčića u dupetu i sl.) koristiš opremu koja baš i nije jeftina. (čižme od 1000 kn naviše hlače od 700 kn naviše, kaciga (najpoželjnije uz čižme da je najkvalitetnija), kornjača od 1000 naviše i tako još par sitnica.

Gume mijenjaš dosta često, lanac i lančanici se troše dosta...

Ima dosta detalja oko toga ako te još što zanima pitaj.
 
cvaje se trose vise... znam ja jel je moja poslje generalke izdrzala 2 tjedna voznje po sumi i okolici... hahaha :mrgreen: a za gume da ne pricam... ripne pucaju ko lude
 
Ivanicak said:
Malo konkretnije pitanje postavi.

Uostalom da je jeftino zato jer je si do grla u blatu nije. Što se tiče gušta on je (barem meni) na najvišoj razini  :D

Što se tiče cijena ovisi o tome što želiš. Ako hočeš kross motor (cvajo ili firtakt) i jedan i drugi ima prednosti i nedostatke. Ako hočeš hard enduro (tu pretežno prevladavaju firtakti s većom kubikažom, 400 naviše). U svim slučajevima (ako ne želiš tragove fuzića po nogi, kurble u koljenu, tragova bukve po laktovima, kamenčića u dupetu i sl.) koristiš opremu koja baš i nije jeftina. (čižme od 1000 kn naviše hlače od 700 kn naviše, kaciga (najpoželjnije uz čižme da je najkvalitetnija), kornjača od 1000 naviše i tako još par sitnica.

Gume mijenjaš dosta često, lanac i lančanici se troše dosta...



Ima dosta detalja oko toga ako te još što zanima pitaj.

i mene u zadnje vrijeme dosta zanima cross, hard enduro, kakvo je odrzavanje tih strojeva u odnosu  4t i 2t znam da na 2t su klipovi potrošni materijal, a i ulje treba biti kvalitetno a ta kvaliteta ima i svoju cijenu :mrgreen: kak je kod 4t :misli: kak im se krece potrošnja :misli: i sta je bolje za nekog početnika npr.yz250 ili 450f vozio sam kx 85 i kx 250 od frenda al to mi se nekak čini kao da ima 2 načina rada,ili ti oče ruke iščupati iz laktova i izbaciti te sa sebe ak ga stiskaš (y) ili trokira ak ga voziš na niskim okr, :palacdolje:
 
free rider said:
i mene u zadnje vrijeme dosta zanima cross, hard enduro, kakvo je odrzavanje tih strojeva u odnosu  4t i 2t znam da na 2t su klipovi potrošni materijal, a i ulje treba biti kvalitetno a ta kvaliteta ima i svoju cijenu :mrgreen: kak je kod 4t :misli: kak im se krece potrošnja :misli: i sta je bolje za nekog početnika npr.yz250 ili 450f vozio sam kx 85 i kx 250 od frenda al to mi se nekak čini kao da ima 2 načina rada,ili ti oče ruke iščupati iz laktova i izbaciti te sa sebe ak ga stiskaš (y) ili trokira ak ga voziš na niskim okr, :palacdolje:
to su 2 t čari  8)
 
Billy the Kid said:
to su 2 t čari  8)

al baš nije ugodno kad siđeš s motora,i ne osječaš ruke, :shock: a i potrošnja tih 2t crosera nije jača strana, :no:
sve se to zaboravi kad si na takvom motoru,kakvo to ubrzanje ima :cool: sa kx-om 85 frend me odero na 100m nisam mogo vjerovat, :eek:pakoljut:
 
koja godina je taj kx 250?

zna ko di bi mašo finog cvaju crossa do 6-7 godina starog :misli:
 
imam i ja hard enduro 410 ako kog zanima,,,, (y)