DIY "nulti" servis na 2t 50ccm

NOroad

Member
Zna li netko koju je proceduru (servis) potrebno učiniti na skuteru (Benelli Pepe) koji se iz salona stavlja prvi put u pogon?
 
Ako je iz salona i ide na cestu odma netriba nista zato je kupljen nov da si bez briga i samo voznja, tek kasnije nakon par tisuca kilometara pogledat stanje remena i to i obavezno skinit blokadu (iako bi ja blokadu skinia u roku odma)
 
Ni ulje promijenit? Stajao je 3 godine, nikad paljen.
 
Sta ja znan mislia san da je novi iz salona pa mi bilo cudno, izlij gorivo ocistit svicicu mozda i karburator i kurblaj dok ne upali pa kasnije minjat sta triba vazno ga je upalit
 
JosipSt said:
Ako je iz salona i ide na cestu odma netriba nista zato je kupljen nov da si bez briga i samo voznja, tek kasnije nakon par tisuca kilometara pogledat stanje remena i to i obavezno skinit blokadu (iako bi ja blokadu skinia u roku odma)

Svasta...

Uglavnom, nulti servis podrazumijeva potpunu i temeljitu kontrolu vozila. Imaš na netu formulara koliko želiš, ukratko uvjeri se da sve radi (mehanički i električno), da vozilo mirno radi, ravno ide, dobro koči itd..
Da su bitni vijci pritegnuti, nigdje ništa ne curi, gume ispravne.

Uvijek imaj na umu da nečiji život ovisi o kvaliteti tvog rada.
 
JosipSt said:
Sta ja znan mislia san da je novi iz salona pa mi bilo cudno, izlij gorivo ocistit svicicu mozda i karburator i kurblaj dok ne upali pa kasnije minjat sta triba vazno ga je upalit
Triba bi se malo suzdrzat od davanja savjeta, jer ni sam nemas iskustva :wink:
Ako ti se skupljaju postovi, skupljaj ih na drugi nacin :mrgreen:
 
Ne ulazim u ničiju stručnost i cijenim dobru volju, ali kako nikad nisam imao posla sa skuterima, tražim informacije o detaljima koje se odnose isključivo za tu klasu vozila. Meni su "variomati", "rolice", "blokade" i slično nepoznanica, pa pitam ima li nešto "skriveno" pored "uobičajenih" tehničkih detalja poput kočnica, guma i funkcionalnosti signalizacije? Hvala unaprijed ..
 
tborzic said:
Uglavnom, nulti servis podrazumijeva potpunu i temeljitu kontrolu vozila. Imaš na netu formulara koliko želiš..

Može neki link..?
 
maRRin 06 said:
Triba bi se malo suzdrzat od davanja savjeta, jer ni sam nemas iskustva :wink:
Ako ti se skupljaju postovi, skupljaj ih na drugi nacin :mrgreen:

neboj se ti za moje iskustvo ,a sta bi ti ulupa sve nove dijelove a motor nije ni upalia triba korak po korak, a za ove "formulare" upisi beneli pepe service manual izbacit ce ih par mozda triba kojeg skinit
 
JosipSt said:
neboj se ti za moje iskustvo ,a sta bi ti ulupa sve nove dijelove a motor nije ni upalia triba korak po korak, a za ove "formulare" upisi beneli pepe service manual izbacit ce ih par mozda triba kojeg skinit
Ne bojim se za tebe, nego za one koji bi mogli tvoje 'savjete' shvatiti ozbiljno :wink:
 
maRRin 06 said:
Ne bojim se za tebe, nego za one koji bi mogli tvoje 'savjete' shvatiti ozbiljno :wink:

Vrlo kvalitetno rečeno.. Na netu ima ljudi koji nikad kacavidu u ruke nisu uzeli, ali su zato stručni za davanje savjeta o kojima pojma nemaju, a njihovo dupe nije u pitanju.
 
Da, grozim se tih malih plastičnih robota koje kad jednom otvoriš, nikad više ne rade isto. Star sam za novotarije, priznajem..