Dobre prilike u oglasima

Ne, nego vozilo biram prema svojim potrebama, a ne podređujem svoje potrebe vozilima.
Ne pratim. Zasto vozilo ne bi zadovoljavalo moje potrebe i bilo mi vizualno privlacno? Pricamo o relativno skupim stvarima, moraju mi se dopasti na obje sfere da bi odvojio tolike novce za njih.

Najbolji primjer koliko je dizajn bitan su Kawasaki Versys, Yamaha Diversion i slični budget motocikli koji se, vidi čuda, ipak prodaju.
Oba primjera su mi osobno privlacnija od stare Multistrade i Multiple.
A to sto se prodaje nije argument. Prodaje se i Renault Twizy, pa pitaj 10 ljudi sto misle o njemu.
Zato i kazem, subjektivno je. Ja prema Multistradi imam averziju, Multipla mi se gadi, a o Smartu bolje da ne pisem nista, nasekiram se bezveze.
To sto ja mislim o tim vozilima i koji stav imam opcenito prema njima ne utjece nikako na kvalitetu tvog dana niti na tvoj izbor istih.
 
Dok god imam drugi auto za sebe, onda obiteljski nije bitno kako izgleda 😆

Sto se tice stare multistrade, bila mi je uzas kad sam bio mlađi, sad u skoro 40ima mi je taj motor odlican, pred malo skoro i kupio jednu
 
A zašto misliš da se ljudi koji voze Multiplu moraju zbog toga nečime "tješiti" i opravdavati drugima? OK, imaš mišljenje o autu, ali si ga dosta jasno iznio i o vlasnicima istog.
Jer odbijam vjerovati da ga je itko kupio novog jer se zaljubio u njega, vec se utjesio time sto je to idealno za obiteljski izlet u Krasograd.
Ne postoji osoba koja se okrene za njim jos jednom kada ga parkira i veseli se vidjeti ga ujutro prije posla na parkingu.

Nigdje nisam napisao da se itko treba opravdavati drugima zbog vozila koje vozi. Iznio sam svoje misljenje o autu i zasto ga ljudi kupuju.

Sumnjam da sam u manjini sa svojim stavom o Multipli.
 
Ne pratim. Zasto vozilo ne bi zadovoljavalo moje potrebe i bilo mi vizualno privlacno? Pricamo o relativno skupim stvarima, moraju mi se dopasti na obje sfere da bi odvojio tolike novce za njih.


Oba primjera su mi osobno privlacnija od stare Multistrade i Multiple.
A to sto se prodaje nije argument. Prodaje se i Renault Twizy, pa pitaj 10 ljudi sto misle o njemu.
Zato i kazem, subjektivno je. Ja prema Multistradi imam averziju, Multipla mi se gadi, a o Smartu bolje da ne pisem nista, nasekiram se bezveze.
To sto ja mislim o tim vozilima i koji stav imam opcenito prema njima ne utjece nikako na kvalitetu tvog dana niti na tvoj izbor istih.

Koliko god R motor bio lijep, nećeš ga kupiti ako imaš par kilometara makadama svakodnevno. Niti Hard Enduro ako voziš 50ak kilometara do posla.

To što ti ne vidiš smisla u Smartu je tvoj problem, većini ljudi služi kao zamjena za skuter kad pada kiša.

Osobno puno više cijenim tehnološka dostignuća, ugrađene komponente ovjesa i kočnica, malu težinu i vozljivost od nabacanih plastika po motoru.
 
Koliko god R motor bio lijep, nećeš ga kupiti ako imaš par kilometara makadama svakodnevno. Niti Hard Enduro ako voziš 50ak kilometara do posla.
Ponavljam se, vozilo mi mora zadovoljavati oba kriterija kako bi izdvojio novce potrebne da ga kupim, odrzavam, registriram i tocim. To su vizualna privlacnost i meni potrebne performanse.

To što ti ne vidiš smisla u Smartu je tvoj problem, većini ljudi služi kao zamjena za skuter kad pada kiša.
Vidim smisla u njemu. Ali ruzan mi je i ne bi ga vozio sve da ga dobijem na strugalici. Ne dam svoje novce za odrzavanje i registraciju tako necega.

Osobno puno više cijenim tehnološka dostignuća, ugrađene komponente ovjesa i kočnica, malu težinu i vozljivost od nabacanih plastika po motoru.
Ponovno, ne vidim zasto jedno iskljucuje drugo, i zasto mislis da istovremeno ne mogu cijeniti tehnicke karakteristike i izgled motora.
Cijenim multistradu zbog onog sto je, ali ruzan mi je motor.

Multiplu ne cijenim uopce, zao mi je. Toliko mi je odbojan da me nimalo ne interesira koliko prostora ima unutra i kakvi su mu amortizeri.
 
  • Like
Reactions: bianconero
Jer odbijam vjerovati da ga je itko kupio novog jer se zaljubio u njega, vec se utjesio time sto je to idealno za obiteljski izlet u Krasograd.
Ne postoji osoba koja se okrene za njim jos jednom kada ga parkira i veseli se vidjeti ga ujutro prije posla na parkingu.

Nigdje nisam napisao da se itko treba opravdavati drugima zbog vozila koje vozi. Iznio sam svoje misljenje o autu i zasto ga ljudi kupuju.

Sumnjam da sam u manjini sa svojim stavom o Multipli.
vtr mi je jako dragi motor (imao sam ih 3), ali prije će se većina okrenuti za multicom ili multiplom kolko god tebi bile ružne, nego za bezličnim japancom, a vtr izgleda baš bezlično, da nije veseli v2 savršeno bi se uklopio u japansko sivilo
 
Koliko god R motor bio lijep, nećeš ga kupiti ako imaš par kilometara makadama svakodnevno. Niti Hard Enduro ako voziš 50ak kilometara do posla.
Oooo da! Za vikend sam sa VZR-om prosao 30-ak kilometara po izrazito losoj, grbavoj i zavojitoj cesti. Dzaba mu da je najljepsi na svijetu kad sam ga na pola puta htio gurnuti u provaliju jer me u tih 30km umorio kao da sam vozio 300km po normalnoj cesti. U tom trenutku sam pozalio sto sam prodao Versysa, motor koji me nikad nije privlacio, a moram priznati i da mi je par puta proslo kroz glavu da bih trebao GS-a kupiti. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
vtr mi je jako dragi motor (imao sam ih 3), ali prije će se većina okrenuti za multicom ili multiplom kolko god tebi bile ružne, nego za bezličnim japancom, a vtr izgleda baš bezlično, da nije veseli v2 savršeno bi se uklopio u japansko sivilo
Vidis, to je ona subjektivna strana. Meni je VTR sjeo na prvu kad sam ga vidio uzivo. I okrenem se svaki puta kada ga parkiram i odlazim od njega, kao sto sam i za CBjkom.
S druge strane, Seven Fifty mi je djevojci bio jednako ruzan kao meni Multipla. I to je okej, ja sam ga vozio i volio.
 
Multiplu sam nekoliko puta uzimao kao zamjenski auto i nisam nikad imao problema s dizajnom. Nije prekrasan ali mi je onda i dans izgledao kao sasvim prosječan auto. Nikako rugoba. A što je još bolje, u vožnji je pružao osjećaj kao niti jedan drugi auto, kao da si u velikoj i povišenoj staklenoj kupoli. Ne smatram se freakom za aute, meni ne može biti lijep ako nije coupe. Kod motora sam puno emotivniji. Prva Multistrada mi je onda i danas bila užas. Kao i Diavel koji je tek u trećoj generaciji počeo ličiti na motor. A opet, danas Diavela ne bi mjenjao za ništa. Ne u smislu da sam zaljubljen, nego jednostavno ne vidim adekvatnu zamjenu. Ulovio sam se da ponovno gledam R-ove...
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ma to je najvažniji kriterij kod svih vozila, da ti se sviđa.
Svaki dan sa veseljem i oduševljenjem ulaziš ili sjedaš.
Pa ne bi vozio nešto što mi se ne sviđa ako nisam primoran iz financijskih razloga, sve ostalo je prodavanje magle.
 
  • Like
Reactions: tegla
Ma to je najvažniji kriterij kod svih vozila, da ti se sviđa.
Svaki dan sa veseljem i oduševljenjem ulaziš ili sjedaš.
Pa ne bi vozio nešto što mi se ne sviđa ako nisam primoran iz financijskih razloga, sve ostalo je prodavanje magle.
Zato je moj savjet svima koji pitaju šta da uzmu, onaj koji im se najviše sviđa. Sve ostale karakteristike su sekundarne a.odstupanje jako brzo dođe na naplatu.😄
 
  • Like
Reactions: Luke
Zato je moj savjet svima koji pitaju šta da uzmu, onaj koji im se najviše sviđa. Sve ostale karakteristike su sekundarne a.odstupanje jako brzo dođe na naplatu.😄
neki kupuju aute za vozit a ne zbog sela



Srki