A, ne, ne, zato ipak triba imat i oni wannabe GS kljun ugrađenSlika i prilika pravog advenčurera. Zamjerka jedino što nema set maglenki
Meni ovo dobro izgleda, nekako je bez toga kao udarena naprijed 😆
Stoji, normalno da nece raditi bez zarade, ali onda treba biti pravi trgovac, otici u njemacku kupiti 10-15 motora i dovesti ih u hr, pa lipo ponuditi kupcima po cijeni do refistracije, pa koliko god cijena bila.Transport i davanja, okvirnih 1.300. Pa nije ni on caritas.😄
U konkretnom slučaju servis riješio švabo,registraciju plaća kupac ,a u jednom transportu se uvijek prevozi više vozila jer čak i dijete trgovca zna da je smanjenje troška isto što i povećanje profitaIpak nešto manje.Na tu cifru iz dojčlanda ipak idu davanja državi ,neki servis sigurno ,registracija. Treba ga i dovesti. Može to biti ova brojka iz de plus troškovi što će na kraju ispasti blizu 9 tisuća.👍😎
Ovo me podsjeca na jednog frenda koji iz principa ne zeli kupiti novi motor jer zna kolike su trgovcima marze. Detaljno je razradio matematiku, jedino mi nije znao odgovoriti zasto bi njemu trgovac dao bez zarade.😄
Evo ti transport,lokalni kamiondžija nam dovezao na kućni prag 2 kom za 150 eur ..Transport i davanja, okvirnih 1.300. Pa nije ni on caritas.😄
A da. 😁Pravi trgovac. 😄
Ajde objasni kako si izveo kupnju.Evo ti transport,lokalni kamiondžija nam dovezao na kućni prag 2 kom za 150 eur ..
Transport my ass ..
View attachment 772878
View attachment 772879
Ali nitko nikog ne tjera da bude trgovac motorima, tj. poduzetnik opcenito.Zanimljiva je ta psihologija....
Naime, najbolji profit bude baš kad se auto doveze, riješi papirologija i rega. U tom slučaju kupac nema pojma kolko su troškovi (nabava plus dovoz itd) a kolko je marža.
Ali ako mu sve to staviš na papir, onda mu niti osjetno manja marža nije prihvatljiva.
Dok kod auta si prekupci mogu dozvoliti luksuz da nabave auto bez ga imaju kupca, kod motora to ipak teže ide jer je puno manje tržište pa je povrat love i veći rizik, ali i dulji period čekanja.