zapratite me za više financijskih savjetaTreba ubost 749/999 dok su jos dobre cijene po italiji...po tim cjenama su pred par godina bili 748/996, a sad idu u nebo...tako ce i ovi noviji
Pred 4 godine smo po italiji gledali top 996 za manje od 4000e, jedan i kupljen...sad toga vise nemazapratite me za više financijskih savjeta
ja kolko vidim, cijene tih motora divljaju jedino po italiji i hrvatskoj, u normalnim zemljama se još uvijek daju naći po normalnim cijenama, čak i 996 znaju biti uredni po 7-8
Po cemu?TUONO ili RSV su Amerika za tog Ducatia...al jbg nisu Dukati...ime nije toliko zvucno,vec zvuci malo posprdno alpari Alfi u auto svijetu 🤣
Motor je odlican ali preruzan, cak ni u ovoj gore Fila R varijanti mi ne prolazi.Ja ga se sjecam iz neke igre (GTA?), pa me malo nostalgija pere kad ga vidim. Nista drugo, niti znam ista o tom motoru.
Po estetiki definitivno,performansama,ekonomicnosti,milozvucnijem radu/zvuku (ne cuje se ko Bagat masina) al to je subjektivno....Po cemu?
Vozio i 996 i 848...996 daleko veci gust i nista nemoze zamjenit zvuk suhog kvacila848 je lijep motor,i zvuci odlicno
Vidis, meni je bas jedan od zanimljivijih Ducatija.Motor je odlican ali preruzan, cak ni u ovoj gore Fila R varijanti mi ne prolazi.
TUONO ili RSV su Amerika za tog Ducatia...
Po tome što sve što košta kao da ga je sam Isus pravio,a raspadne se na 50 000 km,tj.zahtjeva astronomsku svotu da se ponovo vrati u kakvo-takvo ispravno stanje spada u kategoriju govno,a ne motor ..Po cemu?