Dobre prilike u oglasima

Potpis na ovo Matino. Svaki motor sam isto cistio i glancao barem jednom tjedno, a svi su bili i jesu garazirani. Jednostavno ne mogu gledati prljav motor. Evo i danas sam sa oba prebrisao prasinu i uglancao ih.
 

Attachments

  • IMG_0659.jpeg
    IMG_0659.jpeg
    4.5 MB · Views: 0
Ne kuzim zasto ciscenje i urednost, uvjetno glancanje, vezete uz Ducati? Meni je svaki motor uvijek bio i sad je cist. Eventualno odskace Bev kad me ulovi kisa. To je stvar glave, ako si uredan doma i u zivotu, takvi su ti i motori. I obrnuto.

Mate, vjerojatno zato vežu uz Ducati jer takav šminka motor i pripada da bude uglancan i lijep da se njegov dizajn i ljepota uvijek ističu (kao i MV Agusta i slični)... to i je jedna od poanti takve marke i motora općenito, ljudi vole podsvjesno i svjesno vezivati određena svojstva i vrijednosti uz neki motor ili auto, to je jednostavno tako... dobra macchina mora biti ušminkana i zglancana, kako bi izgledao Ducati, LT, God Wing, ili kod auta S-klasa ili Rolls - usran blatom do kvaka? Teško za gledati, mora biti pic-pic i to je to...

Subjektivno. Jadnijem iz cije perspektive?

Vjerojatno onoga koji je u Daciji... još otvori prozor i veli onome u Ferrariju - "da ti to vrijedi, više bi ih bilo prodano, no ne prodaju se baš, ha, jer ne vidim ih baš nešto na cesti..?"
 
Bandit je odlican motor, samo bi ja zracno/uljno i fergazere, jbg oldscool...

Sto se tice ciscenja, poslje svake voznje polirka u spreju i krpa, u garazi na oba stendere u sad on vec za psihijatriju, obrisem i gume, volim kad su ciste 🫣
 
Evo Dukac za široke mase, nije da si ga svatko ne može priuštiti.

Treći i posljednji model u Pocherovim kompletima modela motocikla Ducati 1299 u omjeru 1:8, Ducati 1299 Panigale Final Edition.

Modeli su složeni za sastavljanje, nije za drhtavce i aljkave neuredne likove, na slikama su sastavljeni modeli...

 
  • Like
Reactions: prpa and WraGG
Meni najlispsi max enduro motor Ducati Multistrada 1200/1260 enduro. Ali me strah kupiti bas zbog svih tih prica o kvaliteti strue i masine opcenito. Nisan ima nikoga da gae posiedova ali usadili mi ovi sta ga nemau i nikad ga nisu posiedovali, veliku nevjericu kao i u Alfu. Bas sad mi se nudi jedna 2018g., 17000 km za 9000 eura. A mene, svaki put kad odlucim otic baciti oko nesta presiece oko srca...
Mate pomozi...
 
Meni najlispsi max enduro motor Ducati Multistrada 1200/1260 enduro. Ali me strah kupiti bas zbog svih tih prica o kvaliteti strue i masine opcenito. Nisan ima nikoga da gae posiedova ali usadili mi ovi sta ga nemau i nikad ga nisu posiedovali, veliku nevjericu kao i u Alfu. Bas sad mi se nudi jedna 2018g., 17000 km za 9000 eura. A mene, svaki put kad odlucim otic baciti oko nesta presiece oko srca...
Mate pomozi...
Kupi versysa iljadu.
 
  • Haha
Reactions: El Mravac and WraGG
Meni je s2r znao i kisnut, parkiran i tokom voznje, lezat na suncu dok sam radio, bio po motorijadama, kupao se, whatever.
Oprao bih ga kad bi mi se prao, prioritet mi je bio vozit se a ne glancat. Zimi kad je lose vrijeme bih ga oprao kako treba. Prodan je sa 56 iljada i to tako da je lik donjeo pare zeni na vrata od kuce dok me nije bilo.
Sfs sam prodo sa 16 iljada, odvozio 14iljada u par godina dok sam tri motora imao, kisnuo, stajao na suncu, gazen po stazi bio.
Treba naglasit da je i kvaliteta laka neusporedivo bolja na talijanima nego ostalim drlozima, al kako danas rijetko tko ima oko da to i primjeti onda jbg...
 
Za razliku od nemani alpskih prijevoja: hard style supermoto dominatora? :mrgreen:

Meni je Bandit oličenje japanca, nepoderivo, pouzdano, trajno. Možda ne koči najbolje, nema najbolji ovjes i ima koje kilo viška, ali te vrlo vjerovatno nikad neće zajebat. Motor za ženit. :mrgreen:
nema kocnice ni ovjes, al te doveze za 3 sekunde na 100 kmh i nece te zajebat.
i vozi se ko nikako
sto se tice dominatora, naspram mt07 ili crf 250 x, posto imam sva tri, dominator je jedini koji sam ide, nesto kao prvi fireblade.
a bandit, taj tvoj SX, mrtvacki sanduci
 
  • Haha
Reactions: MOONSHIELD and gvo