Dobre prilike u oglasima

Kako je to zapravo lezeran posao. Oglasis motore iz Njemackih auto kuca za 2k eura vise, ako sto prodas, odes po njega, ako se tamo proda, maknes ga sa oglasa. "Vozilo je na lageru". Ne kod nas, ali na lageru je svakako.

Otkrio sam sada toplu vodu, znam. Nisam se nikada previse zamarao niti razmisljao o auto kucama i kako posluju, sve kupujem od privatnih vlasnika.
 
10950€ - 8590€ - cca500€ (troškovi uvoza)= 1860€

Ne znam koliki su im troškovi da dofuraju motor (ali vjerujem da nije previše kada ideš po više motora) tako da malo možda i pretjeruju ili ja ne vidim širu sliku?

Nebitno koliki su troškovi, nitko tebi ne brani da odeš sam tamo i dofuraš si motor kakav želiš... kao što mi je nejasno zašto bi se ti borio sa nečijom maržom, unos motora i prodaja je težak posao za koji ljudi žele i nekakvu korist, osim što moraju platiti motor u inozemstvu, dovesti ga (to nisu samo troškovi dovoza na kamionu, to je i trošak boravka vozača jer ćeš teško otići npr. do Frankfurta ili Berlina i vratiti se isti dan), ovdje riješiti sve takse i poreze, moguće i staviti motor u svoj salon koji isto ima velike troškove (radna snaga, porezi na dobit itd, amortizacija prostora itd...), i čak iz silnog bezobrazluka ljudi se bave toim poslomn da bi nešto i zaradili, a ne da budu na pozitivnoj nuli... ipak nisu Crveni Križ i ne treba niti gledati to da su oni dužni odreći se svega da bi ti jeftinije prošao.

Smatram da sam trošak dovoza motora u privatnoj režiji nije ispod 1000 eura (treba otići tamo, platiti put nauta sa prikolicom, troškove usput, treba i jesti i nešto i popiti, nerijetko ostaneš negdje i par dana jer je daleko pa treba i prenoćiti, i lova se ubrzo gomila)... Kako god okreneš, troškovi se gomilaju, a pitanje je i po kojoj ćeš ga ti cijeni dobiti - oni najviše zarade na količinskim maržama na koje ti ne možeš računati jer obično imaju "svoje" salone od kojih redovito uzimaju i dobiju po cijeni o kojoj ti možeš samo sanjati, pa nerijetko ispadne cijena gotovo identična ili malo veća nego je da kupiš od (privatne osobe plus posebna davanja) negdje u njemačkoj zabiti...

I ja sam tako kupio u DMC salonu, da bih vidio po oglasnicima vani da je cijena koju sam ja platio i cijena koja je u Njemačkoj cca samo pišljivih parsto eura razlike. Ponekad nije ni toliko, a nerijetko je i cijena vani veća negoli traže kod nas u salonu, fit und fertig, gdje dobijem motor sa cijenom do registracije, znači samo ga regam, nema zajebavanja sa papirima, COC-evima, procjenama, plaćanjima davanja, ljudi mi dovezu motor doma da se nisam ni maknuo od računala...

Uglavnom, tko misli da je oštećen, ili neka shvati cijelu priču, ili neka ode sam i proba, pa će možda i cijeniti trud ljudi koji odrade u biti veliki posao...
 
Ne borim se nego samo komentiram (tome služi forum) i nemam problema da netko zaradi 1000€-1500€ na onome kome u životu ta cifra ne znači puno.

Neka moja računica i iskustvo kolega koji su uvozili aute iz Njemačke...

Recimo motor oko Minhena jer je najjednostavnije i kako bi ja odradio (a možda i budem ako uspijem prodati Apriliu :ROFLMAO:).

Put busom Zadar-Minhen cca 50€ (kreneš navečer u 19:00 i spavaš u busu (tko može - ja mogu) i ujutro u 07:00 si u Minhenu).
Put do salona u okolici recimo cca 20€
Taj dan se riješi papirologija i prespava negdje u okolici cca 50€ (najosnovniji smještaj)
Sutradan ujutro se riješi još papirologije ako je što ostalo i krećeš na put nazad
Zoll table računam cca 100€ (to sam bubnio jer za motor stvarno ne znam cijenu a i ne mogu na netu naći)
Povratak doma (800km - cca 80€ goriva i 50€ cestarina) 130€
Spavanje po putu (najosnovniji smještaj) cca 50€

Što se tiče papirologije kod nas to je hvala Bogu postalo bezbolno i riješi se u jedan dan (iskustvo 10-ak kolega koji su si samo auto uvezli).

Hranu neću računati jer te to košta kao i kod nas ako nećeš po restoranima jesti a mislim da svatko može preživjeti dva dana bez kuhane hrane - bar ja mogu.

I na kraju suma sumarum cca 400€ a meni osobno je to i jedan zanimljivi izlet. :)


Vjerujem da salon sigurno ne bih išao po samo jedan motocikl nego po par komada i neka ga puta košta 1000€ (gorivo, cestarina, jedno noćenje) koji kada podijeliš na par motora bude jeftinije nego meni.

Ali opet svakome njegovo.

Osobno da mi netko kaže kako će mi za tu uslugu uzeti do 800€ rekao bih OK, ali baš 1800€ ( a možda i više jer i sam kažeš kako imaju marže po salonima) ne bih dao za nešto što će mene vjerojatno doći 1400€ manje a ujedno će mi biti i izlet.

Opet, svakome njegovo i svako troši svoj novac kako želi.

Kažeš kako te motor u DMC-u došao par sto € više nego u Njemačkoj i onda pišeš kako je OK kada motor u salonu dođe 2300€ više nego u Njemačkoj (preko 25% više).

Toliko od mene ili kako bi rekli "Over and out" jer ne mislim ulaziti u raspravu.
 
Svatko ima svoju matematiku, svoju sam dovezao iz Austrije 2015. stara 5 godina. Naravno da ne bih išao po motor van da ne znam što kupujem jer nije mi baš platiti put i noćenje da bih shvatio da je onaj iz oglasa drlog, dakle motor je bio od prijatelja koji radi i živi u Grazu, poznat sa malom kilometražom, spavao kod njega, obavili sve, dovezo se u HR, platio sva davanja i onaj porez na ekologiju, i kaj ti ja znam, uglavnom tada me sve izašlo sa regom na cestu 4200 €. U to vrijeme su po našim salonima i oglasima cijene bile od 5-7 k€.
i nije mi jasno da danas lik prodaje jednu iz 2009 za 4250€ (41775633) to je 9 godina kasnije nego sam ja svoju kupio .....Ništa meni ovdje nije jasno....
Ne pratim oglase jer mi nije potreba, no sad sam malo ukucao na njuškalu i ne kužim, po tome ispada da bih ja za svoj motor sad dobio isto koliko sam i dao pred 9 godina.....
 
  • Like
Reactions: BARKLEY
i nije mi jasno da danas lik prodaje jednu iz 2009 za 4250€ (41775633) to je 9 godina kasnije nego sam ja svoju kupio .....Ništa meni ovdje nije jasno....
Ne pratim oglase jer mi nije potreba, no sad sam malo ukucao na njuškalu i ne kužim, po tome ispada da bih ja za svoj motor sad dobio isto koliko sam i dao pred 9 godina.....
Pred 10 -ak godina sam prodao Fazera 1000 za iste novce koliko i danas traže za njega, znači za motor sada star 20 godina 😃.....sve novo je poskupilo pa isto tako raste cijena i rabljenim.
 
  • Like
Reactions: Luke
Ne borim se nego samo komentiram (tome služi forum) i nemam problema da netko zaradi 1000€-1500€ na onome kome u životu ta cifra ne znači puno.

Neka moja računica i iskustvo kolega koji su uvozili aute iz Njemačke...

Recimo motor oko Minhena jer je najjednostavnije i kako bi ja odradio (a možda i budem ako uspijem prodati Apriliu :ROFLMAO:).

Put busom Zadar-Minhen cca 50€ (kreneš navečer u 19:00 i spavaš u busu (tko može - ja mogu) i ujutro u 07:00 si u Minhenu).

Očito si auto za odvući na prikolici natrag imao u bunkeru busa?

Očito busem gore, autom natrag, kako to?

I na kraju suma sumarum cca 400€ a meni osobno je to i jedan zanimljivi izlet. :)

Ti iz Zadra do Munchena i natrag imaš preko 1800 kilometara zajedno, što je "malo više" od 800 km vožnje koje si računao očito samo u povratku (jer gore ideš busom - :ROFLMAO: ), plus što imaš stvarno štedljiv auto ako vukući prikolicu troši 10 eura goriva na 100 km... to je oko 6 litara potrošnje po našim cijenama goriva...

Vjerujem da salon sigurno ne bih išao po samo jedan motocikl nego po par komada i neka ga puta košta 1000€ (gorivo, cestarina, jedno noćenje) koji kada podijeliš na par motora bude jeftinije nego meni.

Naravno, i više nego jeftinije jer ne doveze samo par komada, ili ako je par komada, onda je i brdo drugih stvari na kamionu...

Osobno da mi netko kaže kako će mi za tu uslugu uzeti do 800€ rekao bih OK, ali baš 1800€ ( a možda i više jer i sam kažeš kako imaju marže po salonima) ne bih dao za nešto što će mene vjerojatno doći 1400€ manje a ujedno će mi biti i izlet.

Neće te doći manje ni pola od toga što pričaš.

Kažeš kako te motor u DMC-u došao par sto € više nego u Njemačkoj i onda pišeš kako je OK kada motor u salonu dođe 2300€ više nego u Njemačkoj (preko 25% više).

Pitanje je kakav je i koji motor, kolika je bila cijena gore, od koga je kupljeno, koliku maržu ima prodavatelj za određenog kupca itd itd... kako cijene određuje mali milijun parametara, tvoja priča je jako rastezljiva, a uzimaš jednostrano samo ono što tebi paše, nema veze što je to daleko od realnosti... no ja ti želim da čim prije odeš na taj za tebe zanimljiv izlet pa nas počastiš sa pričom koliko je to STVARNO koštalo... jer tu skrivenih troškova puno, a i oni koji nisu skriveni nisu baš tako optimistični kako ti pričaš... samo zbroji logiku da ideš gore busom a vraćaš se autom sa prikolicom na kojoj je motor i jasno je da si vadio samo ono što tebi paše. A možda si i auto sa prikolicom kupio usput gore za te potrebe?

Prednost salona je i u tome što će neke stvari na kojima su dobili nižu cijenu sami i popraviti, moje pitanje je bilo da li je sve ispravno, da li sve radi - i odgovor je bio da radi, jer oni odservisiraju motor i poprave što ne valja, a kod rabljenih je nerijetko slučaj da ima stavki koje ne rade, potrošene su ili ih treba mijenjati, a sve to zna pasti na leđa kupca, koji kod kupnje, uzbuđen jer vidi svoju novu ljubav, olako sam sebi obeća da "nije to ništa, budem ja to lako"... pa kada splasne oduševljenje i euforija, vidi da to nije ni lako ni jeftino...
 
Last edited:
Kako je to zapravo lezeran posao. Oglasis motore iz Njemackih auto kuca za 2k eura vise, ako sto prodas, odes po njega, ako se tamo proda, maknes ga sa oglasa. "Vozilo je na lageru". Ne kod nas, ali na lageru je svakako.

Otkrio sam sada toplu vodu, znam. Nisam se nikada previse zamarao niti razmisljao o auto kucama i kako posluju, sve kupujem od privatnih vlasnika.
Kao i svaka prodaja, ležerno je dok ide a kad ne ide onda baš i nije. :mrgreen:
 
kod nas je stresno i teško živjeti od motora, bavio se mehanikom ili prodajom

u ovom slučaju, ako i dođe do prodaje, zarada je vjerojatno jako mala

iz nekog mojeg iskustva, super hobi i zajebancija, ali da moram živjeti od toga, brzo bi bio na mormabelima..tako da ni ne čudi što su neki od ljudi u tom poslu kod nas poprilično bezobrazni
 
  • Like
Reactions: tegla and roberto
Složio bih se, jednom sam bio blizu otvaranja salona, drugi puta jako blizu. Nije se dogodilo ali ne mogu ocijeniti koliko je to bilo dobro ili loše. Pogotovo zato jer su mi motori jedan od glavnih ventila a prelaskom u posao to više ne bi bili. U svakom slučaju je moje razmišljanje već tada bilo orijentirano ka multibrandingu i da se bez toga u HR teško može preživjeti.
 
i ja sam pred 2 godine ozbiljno zagrizao, ali sam onda skužio da ću, ako hoću preživjeti, morati biti ono po čemu cijeli život serem i pljujem :mrgreen:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: bianconero and mate
Očito si auto za odvući na prikolici natrag imao u bunkeru busa?

Očito busem gore, autom natrag, kako to?



Ti iz Zadra do Munchena i natrag imaš preko 1800 kilometara zajedno, što je "malo više" od 800 km vožnje koje si računao očito samo u povratku (jer gore ideš busom - :ROFLMAO: ), plus što imaš stvarno štedljiv auto ako vukući prikolicu troši 10 eura goriva na 100 km... to je oko 6 litara potrošnje po našim cijenama goriva...



Naravno, i više nego jeftinije jer ne doveze samo par komada, ili ako je par komada, onda je i brdo drugih stvari na kamionu...



Neće te doći manje ni pola od toga što pričaš.



Pitanje je kakav je i koji motor, kolika je bila cijena gore, od koga je kupljeno, koliku maržu ima prodavatelj za određenog kupca itd itd... kako cijene određuje mali milijun parametara, tvoja priča je jako rastezljiva, a uzimaš jednostrano samo ono što tebi paše, nema veze što je to daleko od realnosti... no ja ti želim da čim prije odeš na taj za tebe zanimljiv izlet pa nas počastiš sa pričom koliko je to STVARNO koštalo... jer tu skrivenih troškova puno, a i oni koji nisu skriveni nisu baš tako optimistični kako ti pričaš... samo zbroji logiku da ideš gore busom a vraćaš se autom sa prikolicom na kojoj je motor i jasno je da si vadio samo ono što tebi paše. A možda si i auto sa prikolicom kupio usput gore za te potrebe?
Za nekog tko svima tupi koliko su glupi bi covjek rekao da ces bar jednom procitat s razumjevanjem.
Napisao je da ide busom gore, taksijem do salona, i rjesi zoll tablice i na motoru vozi nazad i motor nerjetko trosi i ispod tih 10eur po stotki.
Al bitno da si ti napisao esej od necem sto ne kuzis i sad ces vjv rec da sam i ja glupan jer ti ukazujem ocito, radje nego rec "moja greska"
 
Last edited:
Jos uvik nisam svatia: jel postoe ili ne postoe zoll table za motore u Njemackoj🤔