Dojmovi o ZX9R ili ZZR-u 1100

Marko

Member
Bok!

Trenutno vozim ZZR-a 600 i zadovoljan sam s njim ali prirodnom selekcijom razmisljam se za sljedeci motor.

Razmisljam o ZX9R ILI ZZR 1100 (Svjestan sam da nisu ista klasa, ne idem na Grobnik, ali ubrzanja su mi ...).
javascript:emoticon(':D')

Zamolio bih nekoga tko je imao/a neki od ova dva motora za dojmove i misljenjne o istome.

Unaprijed hvala!

Pozdrav!
 
Bok!

Imas pravo, nema ih puno na cesti.
U Crikvenici sam za vikend prvi put vidio dva bordo zajedno.

Neugodnih iskustava nemam.

Motor iznad 8 000 pocinje vućjavascript:emoticon(':wink:') ali se ugodno vozi i ispod (5 lit/100).
Malo je bučniji ali KMS kaže da je to normalno.

Interval redovitog servisa je 5000 km.U usporedbi s intervalom Yamahe Fazer kratak.Tako da tijekom sezone moras raditi bar dva servisa.

Za suvozača je OK jer rep nije visok, ima dovoljno mjesta za montažu kofera. ZZR je općenito mekan u vožnji tako da se cura ne zali. Za naše ceste OK.

Pozdrav !
 
Vozdrica i ja imam ZZR-a 600 meni je ok skroz vozim ga vec dvije sezone isao sam par puta na more i ne umara previse.
Malo sam sad u kurcu jer mi je otisao regler za punjenje akumulatora nije punio nikako pa sam nasao neki drugi koji je radio 10 dana a sad mi puni preko 20v na 2000 obrtaja sto je ludo to mi se desilo bas sad kad sam se varacao sa mora dobro je da nije otislo sve u zrak.
Pozdrav

P.S. sad trazim taj regler novi pa ako neko nesto zana da moze da pomogne ima neki lik u slavonskom brodu navodno je 50eurica ali mi je najvece peglanje ako nije za to ko i ovaj prosla da nepopusim lovu opet.
 
ja imam zx9r i o tom motoru mogu reći sve najbolje, apsolutno nikakvih kvarova nemam, a ako si malo većih dimenzija ovo je idealan motor
 
Ticall said:
P.S. sad trazim taj regler novi pa ako neko nesto zana da moze da pomogne ima neki lik u slavonskom brodu navodno je 50eurica ali mi je najvece peglanje ako nije za to ko i ovaj prosla da nepopusim lovu opet.

E,i ja sam čuo neš za tog lika iz sl. broda...jel ima on puno djelova ? jel povoljno ? jel očuvano ? jel to polovno ili novo ?
naime..trebam instrumente, prednje svijetlo i windshield za kawu gpx 600r iz 88.. jel bi on to mogo imat ? ak nema on jel znaš jel ima ko drugi ili di bi to bilo najpovoljnije nabavit ?
thanx unaprijed :|
 
darQ said:
Ticall said:
P.S. sad trazim taj regler novi pa ako neko nesto zana da moze da pomogne ima neki lik u slavonskom brodu navodno je 50eurica ali mi je najvece peglanje ako nije za to ko i ovaj prosla da nepopusim lovu opet.

E,i ja sam čuo neš za tog lika iz sl. broda...jel ima on puno djelova ? jel povoljno ? jel očuvano ? jel to polovno ili novo ?
naime..trebam instrumente, prednje svijetlo i windshield za kawu gpx 600r iz 88.. jel bi on to mogo imat ? ak nema on jel znaš jel ima ko drugi ili di bi to bilo najpovoljnije nabavit ?
thanx unaprijed :|

Mislis na Rudu?
Ako je on u pitanju, (y)
 
pricao sam sa frajerom ali sam zaboravio kako se zove nabavicu ti broj (kod havera mi je ostao) pa ga prozovi
 
Imao sam ZZR 600 pa ZX9R odmah '95 i razlika je dan i noć, ali mislim u odnosu na današnje pile, ZX9R iz 95. je kompromis između udobnosti i sporta, s tim da oni prvi (220 kg) i oni noviji nisu u istoj konkurenciji. Moj je bio nevjerovatno vozljiv 95. ali kasnije mi je u odnosu na novije modele postao težak i položaj za volanom "k'o na enduru" šalim se, ali razlike R-ova iz 95. i danas su strašne.
 
Razlika između zx9r nastalih prije 98 i onih kasnije je ogromna, samo u težini je oko 30 kg razlike,iako izgledaju na prvi pogled isto potpuno su drugačiji