dominator 500

zwer_1982

Member
Kupujem enduro motor s gornjom granicom 500ccm 2500eur i da nije baš kle...
Nekako bi najradije zračnjaka (dobra iskustva) , 1 cil, japanca....
Motor je većinom za vožnju po lokalnim cestama, malo terena, autocestu neće nikad vidit, magistralu malo....

Interesantna mi je honda dominator

Jel zna netko nešto o ovom motoru ?
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/honda-dominator-498-cm3-oglas-6571293

Da li je puno dat 2k eur za to ak se uzme u obzir godište, da su gume loše i da nije regan?

Ima li taj model nekih generalnih mana? Kak je s dijelovima?
Kak skinut blokadu?
 
zwer_1982 said:
Interesantna mi je honda dominator

Da li je puno dat 2k eur za to ak se uzme u obzir godište, da su gume loše i da nije regan?
je

Ima li taj model nekih generalnih mana? Kak je s dijelovima?
Kak skinut blokadu?

ima davno da sam imao Dominatorku i problem im je fazni lanac, ustvari španer lanca pa sa desne strane ćeš uvijek čuti kvrckanje kad se ugrije...

 
zwer_1982 said:
Kupujem enduro motor s gornjom granicom 500ccm 2500eur i da nije baš kle...
Nekako bi najradije zračnjaka (dobra iskustva) , 1 cil, japanca....
Motor je većinom za vožnju po lokalnim cestama, malo terena, autocestu neće nikad vidit, magistralu malo....

Interesantna mi je honda dominator

Jel zna netko nešto o ovom motoru ?
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/honda-dominator-498-cm3-oglas-6571293

Da li je puno dat 2k eur za to ak se uzme u obzir godište, da su gume loše i da nije regan?

Ima li taj model nekih generalnih mana? Kak je s dijelovima?
Kak skinut blokadu?

Taj motor je jako dugo u oglasniku...To ti je verzija za Austriju od 500 ccm, manji je promjer klipa, ostalo
je uglavnom isto ko i na 650... Dobar motor, e sad kako skinuti blokadu ne znam, pretpostavljam da ima
redukcione prostene na usisu, tako je bilo na mojoj XTZ 660 , isto model za A... I dizne su bile broj manje,
ostalo isto... Ja bi dao 1700 EUR  :mrgreen:
 
dobivam ovaj motor iz oglasa pod račun...muči me godina proizvodne, 1992g, kaj očekivati od njega...poznat kome taj motor, lokacija ZG
Ako je recimo kilometraža originalna što čisto sumnjam, koliko bi mogla odvozit bez otvaranja...s tim da bi skidal blokade ako vec nisu skinute...pretpostavljam da nije preporučljivo preradit je na 650ccm ako se mora stavit veći klip...
Navodno da je je 500ccm i 650ccm isti agregat a navodno da je razlika u prirubnici i redukciji na usisu...
 
Mene isto zanima ovo "a da nije KLE"...
Barem je moje misljenje da je KLE najbolji izbor u toj klasi...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
Lovro Vz said:
dobivam ovaj motor iz oglasa pod račun...muči me godina proizvodne, 1992g, kaj očekivati od njega...poznat kome taj motor, lokacija ZG
Ako je recimo kilometraža originalna što čisto sumnjam, koliko bi mogla odvozit bez otvaranja...s tim da bi skidal blokade ako vec nisu skinute...pretpostavljam da nije preporučljivo preradit je na 650ccm ako se mora stavit veći klip...
Navodno da je je 500ccm i 650ccm isti agregat a navodno da je razlika u prirubnici i redukciji na usisu...

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/prodajem-hondu-nx-498-cm3-oglas-7376195
to je taj bike
 
laki19 said:
Mene isto zanima ovo "a da nije KLE"...
Barem je moje misljenje da je KLE najbolji izbor u toj klasi...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Zato jer će na kraju ipak bit KLE a prije toga htio bi izlistat sve alternative....

Druga stvar je to da su mi zračnjaci ipak malo više pri srcu...
 
ipak je tu KLE predvodnik skupine, a to kaj je vodenjak, nema veze, teško da ti se ventilator ikad bu upalil...  (y) a baš ako ga hoćeš i malo pojačati najdi frgiće od er-5 i ide ko šprih...  :021:
 
O pa 15 konja vise za enduro je puno..kaj, samo karbovi se mijenjaju i to je to?
 
Mislim da je htio reći da je od gore navedenog dominatora jači za 15 konja...
Na KLE-u ipak nije realno očekivati toliko povećanje snage samo na frgićima...
 
Decki ovako..
Kle kojeg ja vozim je 2001 g. 35 kw sto izadje na 48 ks..
Ako ste kao ja 190 i 110 kg i imate A2 kategoriju kao ja mislim da je KLE izbor stoljeca..
Dvije godine ga vozim i imam skoro 30tkm od ceste 90% i 10% makadama nikad me nije izdao..
Malo sam ga modificirao i motor za sva vremena,a kako su mi drugi rekli tako i je..nakon 2 tjedna vec ces razmisljat da mi je samo 20 ks vise i tako i je,ne samo kod KLEa vec vjerujem i drugima..


Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
drazen 39 said:
Mislim da je htio reći da je od gore navedenog dominatora jači za 15 konja...
Na KLE-u ipak nije realno očekivati toliko povećanje snage samo na frgićima...
dominatorka 650 ima isto 35Kw, a ova 500 ima 27Kw, pitanje je bilo za tu 500-tku, tu je razlika 12 Kw ili ti ga 15-stak hp...
 
laki19 said:
Decki ovako..
Kle kojeg ja vozim je 2001 g. 35 kw sto izadje na 48 ks..
Ako ste kao ja 190 i 110 kg i imate A2 kategoriju kao ja mislim da je KLE izbor stoljeca..
Dvije godine ga vozim i imam skoro 30tkm od ceste 90% i 10% makadama nikad me nije izdao..
Malo sam ga modificirao i motor za sva vremena,a kako su mi drugi rekli tako i je..nakon 2 tjedna vec ces razmisljat da mi je samo 20 ks vise i tako i je,ne samo kod KLEa vec vjerujem i drugima..


Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
195 sam i 110kg.. hehe
Imam punu A kategoriju već duugo vremena i od uzimanja jačeg motora me samo hebe skupa rega i to što ne uspijem napravit 2000 km u sezoni.  Iz toga mi se cijeli taj biznis s jačim motorima nikako ne isplati....