Drugi disc na Gs500f??

rhythm

New member
Gs ima samo jedan disc naprijed,pa bih ja stavio dva.

Jel se može staviti?
Što bi trebalo eventualno promijeniti?
Isplativost?
neka druga solucija?


Hvala.
 
mislim da je previše zezanja s tim. Trebaju druge vilice da bi imao prihvat na obje za čeljusti. U biti ti treba cijeli prednji kraj od nekog motora, vilice, felga, diskovi i čeljusti, najvjerojatnije će ti trebat i mostovi, a na kraju možda i druga kociona pumpa.
 
tog sam se i bojao.
Iako sam vidio da su neki stavljali... (na slikama), pa rekoh , možda nije problematično :misli:
 
Neko je stavio samo disk, bez celjusti (promijenio i felgu)
 
sid said:
Neko je stavio samo disk, bez celjusti (promijenio i felgu)
 
Kaj nije to bio samo "vizualni dodatak", a ne funkcionalni :misli:
 
rhythm said:
 
Kaj nije to bio samo "vizualni dodatak", a ne funkcionalni :misli:

+ težinu  :mrgreen:
 
Ja osobono nebi stavljal ga gore, jer nebi bio baš najučinkovitiji jer da mu je potreban bio bi serijski gore!
A ako ga već želiš stavit onda bi trebao promijenit felgu, posudu za ulje, kočiona crijeva...
Mislim da ti je pre skupa investicija za samo vizualni izgled.
 
Horny said:
Ja osobono nebi stavljal ga gore, jer nebi bio baš najučinkovitiji jer da mu je potreban bio bi serijski gore!
A ako ga već želiš stavit onda bi trebao promijenit felgu, posudu za ulje, kočiona crijeva...
Mislim da ti je pre skupa investicija za samo vizualni izgled.

Ma vizualni izgled je imao netko sa foruma, pa smo to Sid i ja komentirali.
nisam u ovom slučaju gledao na to kao "vizualni" dodatak.
Činjenica je da su kočnice loše i da bi večina Gs-aša rado imala bolje.
Ok, stavljaju opletena crijeva, ali bilo bi ipak draže imati 2 disca (koji funkcioniraju, a ne za vizual) naprijed
 
Previše para , a premalo muzike.
Stavi opletena crijeva i kvalitetne kočione pločice (y)

P.S.
Ako se na KLE-u mogu s time dobiti puno bolje kočnice od originala, ne vidim razlog da i na Gs-u nebude isto :misli:
 
rhythm said:
Ma vizualni izgled je imao netko sa foruma, pa smo to Sid i ja komentirali.
nisam u ovom slučaju gledao na to kao "vizualni" dodatak.
Činjenica je da su kočnice loše i da bi večina Gs-aša rado imala bolje.
Ok, stavljaju opletena crijeva, ali bilo bi ipak draže imati 2 disca (koji funkcioniraju, a ne za vizual) naprijed
ako hoces bolje kočnice onda stavi bolju čeljust, s opletenim lajtunzima neces nis dobit,a kocione plocice su takve kakve jesu, da stavis top model od bilo koje firme koje su namjenjene za normalan,a ne trkaci disk, kocit ce ti isto kao i original. Vjeruj mi, ja sam na zecu sve te stvari probao.
 
Ja sam stavio double H i opletena creva i promijenio kociono ulje i dobro je
 
sid said:
Ja sam stavio double H i opletena creva i promijenio kociono ulje i dobro je

Jel imaš kakvu sliku toga da staviš, pa da vidim kak to zgleda jer me baš zanima i jel ti se osjeti razlika u kočenju  :misli:
 
nista nece dobit s opletenima, na stazi je druga stvar, kad se gumena šire zbog vecih opterecenja
ali cesta, ništa...

s pločicama samima bi moga popravit stvar
 
Zildjian said:
nista nece dobit s opletenima, na stazi je druga stvar, kad se gumena šire zbog vecih opterecenja
ali cesta, ništa...

s pločicama samima bi moga popravit stvar

Misliš na neki određeni tip kočnica (marka) ili tvrdoča  ili? :misli:
 
Neznam kako izgleda vilica na GS - u, ali neki motori imaju pripremu za drugu čeljust tako da možda to i nebi bio preveliki izdatak.
Ali u svakom slučaju isplativije kupiti neku vilicu i felgu sa duplim diskom.
Dva diska su bolja ne samo zbog boljeg kočenja nego najviše iz razloga što se na nekim motorima pri kočenju osjeti zanošenje u onu stranu na kojoj je disk.
Jel imaš ti takvih problema ????
Kad smo već kod toga, prije dosta godina sam vidio lika koji je na neki enduro stavio drugi disk i čeljust,ali disk je bio manjeg promjera.
Ajd zamisli ideju, dva diska različite veličine !!!!  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Zildjian said:
nista nece dobit s opletenima, na stazi je druga stvar, kad se gumena šire zbog vecih opterecenja
Ali cesta, ništa...

s pločicama samima bi moga popravit stvar

Nebih se složio s tobom glede opletenih crijeve i njihove kvalitete na cestama.
Vozio sam klea godinama i taj model tvornički ima jako loše kočnice, ručica propada do gasa i nemaš nikakav osječaj za kočenje, a i samo kočenje je igra života i smrti.
Izmjenom običnog crijeva i montiranjem opletenog, potreban stisak na ručicu je puno manji, motor bolje koči i kaj je najbitnije s tim crijevom i staje.
Nije da pametujem , ali na KLE forumu od 100 ljudi 100 ih je montiralo opletena crijeva i  EBC pločice ( večina) i svaki od njih će reči da je razlika i više nego osjetljiva i uočljiva, nabolje, naravno.
Govorim iz iskustva ( s kleom) i ja sam imao montirano opleteno crijevo s 3mm protokom ( inače su 1 ili 1.5mm) i taj kle je kočio ko sumanut, jednim prstom.
 
@ Zoldjani, kosta ti je sve rekao, potpuno isto se ponasa i kocnica na GS-u (Suzuki GS 500 da ne bi bilo zabune  :mrgreen: )
na vilici od GS-a nema prihvata za drugu celjust, znaci treba mijenjati oba stapa, a onda vjerojatno i trokute, pa pitanje kako pase osovina za lager glave i slicno,
najjednostavnije prepravke na GS-u kojima mozes poboljsati ovjes i kocenje, evo sto sam ja napravio:
EBC double H plocice
opletena creva (Goodridge)
novo ulje u kocnicama
Shell 15W ulje u prednju vilicu
plasticni valjcici duljine 25mm u prenju vilicu (da stlacim feder)
straznji amortizer dotegnuo na 5 (imam 95kg)

cijena cca 700 kn, vrijedi svaku lipu.

Ne kazem da se ne moze vise ili bolje, ali ovdje je malo ulozeno a dosta dobiveno.