Držanje motora na otvorenom-da li mu to šteti?

T-Rex

New member
Pozdrav svima,

''uskoro'' (za 3 mjeseca) namjeravam kupiti motor marke Suzuki,a pošto imam mali podrum u zgradi,morat ću ga držati na otvorenom,odnosno pred ulazom u zgradu.
Zanima me koliko vanjske temperature i vremenske neprilike štete vozilu?
Da li će pomoći ako ga prekrijem sa najlonom?
PS
imam još jedno pitanje pa da ne otvaram novu temu pitat ću ovdje...
Zanima me kada se motor pali po hladnom vremenu,na kojoj temperaturi trebam koristiti čok,i koliko dugo se čok koristi prije nego što se može krenuti u vožnju,jer sam na internetu pročitao razne verzije,od 15 sekundi do 10 minuta.

Svaki odgovor je dobrodošao.
 
Pozdrav, koji točno model kupuješ?

Vremenske neprilike će ti shebat najviše metalne i električne dijelove dakle korozija, jako sunce će ti izblijediti plastike i boju, u najgorem slučaju će ga tornado prevrnuti  :mrgreen: a što je najprije netko će ga ukrast ako je stalno vani. Ako ćeš redovito održavati i "njegovati motor" onda tu nema problema. (Pranje, sušenje, podmazivanje, njega koje kakvim sredstvima za plastiku itd.) U Lidlu znaju biti moto stvari tako i navlaka za motor koja je čist ok, bolja verzija je navlaka marke Oxford. (lidl sam isključivo spomenuo zbog navlake).
Čok se koristi sve dok motocikl može raditi bez njega, drugim rječima što je hladnija temperatura dulje će čok biti otvoren i onda ga postupno snižavaš dok ne vidiš da motor radi sa skroz zatvorenim čokom (nikad se ne vozi pod čokom  :mrgreen:) i onda si spreman za polazak  (y)

Edit: našao sam temu za cerade vele da nevalja oxford  :jesus:
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=236516.25;topicseen
 
Ja sam u istoj situaciji, zivim u stanu, motor je vani ispred zgrade. Zgrada ima balkon, tj ispust stanova od prvog kata na vislje, tu drzim motor, zasticen je od sunca (sjeverna strana zgrade) i kise. Jednom su ga pokusali ukrasti, spasio ga lanac iz Lidla, nakon toga sam kupio jos i disc lock Xena sa alarmom. Krajem moto sezone (za mene, ne zelim da motor zatrpa snijeg vani), kraj listopada ili pocetak studenog, spustam motor u podrumsku prostoriju, vadim ga van kada prodje snijeg i budu prvi topliji dani. Cerada ce ti brzo dosaditi, nece ti se dati stalno je stavljati i skidati dok koristis motor, najbolje je da potrazis neku garazu u blizini koji koristi neki motorista, i dogovoris da je koristis skupa sa njim.
 
@zlogi model je GS500E.
Lidl mi je daleko,ali mi kolega stanuje blizu njega,pa ću ga pitati da pogleda ceradu.
Znaš li kakve proizvode za podmazivanje trebam koristiti?
Na Youtubeu svi uvijek govore npr.''lube the chain'' a nikako da saznam koje sredstvo za podmazivanje trebam,a da ga ima u Zagrebu?

@enduro meni je ulaz također na sjevernoj strani,međutim kad sunce zalazi,zna obasjavati ulaz.
Ovo što kažeš i ti i kolega zlogi da će ga ukrasti-nije mi nikad bilo jasno kako bi neko mogao ukrao takvu grdosiju na urbanom dijelu grada,tj. kako bi netko imao mu*a,a i kako bi ga uspio odgurati bez da ga netko vidi?

 
ako ti je lidl daleko, taman sad kreneš i dok dođeš bit' će i cerada u lidlu.. (y)
 
Ne znam kakvi su vam uvjeti oko parkinga i slične stvari.. ali postoji ona dobra montažna garažica .. nije ništa prevelika ide na jedno parkirno mjesto..

a61-420x280.jpg
 
T-Rex said:
@zlogi model je GS500E.
Lidl mi je daleko,ali mi kolega stanuje blizu njega,pa ću ga pitati da pogleda ceradu.
Znaš li kakve proizvode za podmazivanje trebam koristiti?
Na Youtubeu svi uvijek govore npr.''lube the chain'' a nikako da saznam koje sredstvo za podmazivanje trebam,a da ga ima u Zagrebu?

@enduro meni je ulaz također na sjevernoj strani,međutim kad sunce zalazi,zna obasjavati ulaz.
Ovo što kažeš i ti i kolega zlogi da će ga ukrasti-nije mi nikad bilo jasno kako bi neko mogao ukrao takvu grdosiju na urbanom dijelu grada,tj. kako bi netko imao mu*a,a i kako bi ga uspio odgurati bez da ga netko vidi?
kombi vozilo, 4 malo jača ćelavca i za 20 sekundi gotova stvar. Ja sam zabušio u zid željeznu šipku 22mm i za nju ga privezao debelim lancem prevučen plastikom, kupio u bauhausa, plus xena disc lock sa alarmom.Za sitne lopove dosta a ako ga zamjeri profesionalac ni garaža ti neće puno pomoći, jedino će biti manje uočljiv.Pokrivam ga i ljeti i zimi ceradom samo su mačke i bura veliki neprijatelji.Dok sam imao skutere često bi znali nestajati retrovizori, gorivo, i sl, jednom čak i cijeli skuter  :(, od kad imam motor doduše ne nestaju sitni dijelovi.Prije sam ga i ja držao ili u ulazu zgrade ili podrumskim prostorijama dok se jedna baba nije počela tužiti i poslala mi  :police: koja me je deportirala jer se u zajedničkim prostorijama ne smiju držati zapaljive stvari.Doduše mrcinu od 250 kg nije baš ni zgodno više ugurati u zgradu. Ova montažna garažica je zgodna stvar ako je ono di je montiraš tvoje privatno, u suprotnom prva pritužba susjeda i adio garaža.Ja sam nedavno u peveca kupio dobru postavljenu ceradu za 150 kn čini mi se. Gledaj da je motor čist kad ga pokrivaš ceradom i obavezno da se ohladi nakon vožnje.
 
geronimo43 said:
...
Prije sam ga i ja držao ili u ulazu zgrade ili podrumskim prostorijama dok se jedna baba nije počela tužiti i poslala mi :police: koja me je deportirala jer se u zajedničkim prostorijama ne smiju držati zapaljive stvari.
...

:shock: Nadam se da joj od tad svaki dan kvaku namažeš govnom.
 
@go-go  :LOL:

@BlindBird što se tiče te montažne garažice,problem su susjedi jer se bune svi na svakoga,i smetaju im takve stvari.

@geronimo43 aha,ja sam mislio da ga cigići samo odguraju ispred ulaza  :mrgreen:
Znam kako je to kad imaš takve babe u zgradi-kod mene su 90% stanara takvi...
 
tww0811 said:
:shock: Nadam se da joj od tad svaki dan kvaku namažeš govnom.
u svakom ulazu ljudi drže po 1-2 motora, niko se ne buni. ona kaže da njoj smrdi i stvarno jedan dan eto ti pandurije, čiji je motor i hoće mi pisati kaznu. Pošto pametniji popušta vozi vani na kišu. A baba ko baba,da mi nije žao susjeda na njenom katu osjetila bi šta je smrad
 
T-Rex said:
@go-go  :LOL:

@BlindBird što se tiče te montažne garažice,problem su susjedi jer se bune svi na svakoga,i smetaju im takve stvari.

@geronimo43 aha,ja sam mislio da ga cigići samo odguraju ispred ulaza  :mrgreen:
Znam kako je to kad imaš takve babe u zgradi-kod mene su 90% stanara takvi...
ma kavi cigići, nema toga lanca koja velika kliješta za armaturu ne mogu slomiti. Disk lock sa alarmom nije loša stvar ali veliki komad plastelina ili tijesta ga onesposobe u tren.
 
Samo da još pitam,ako netko ima taj model Suzuki GS500E.
Zanima me da li svi GS500 tvornički imaju osvjetljen kilometar sat i obrtomjer,ili se to treba zasebno kupiti?
 
T-Rex said:
Samo da još pitam,ako netko ima taj model Suzuki GS500E.
Zanima me da li svi GS500 tvornički imaju osvjetljen kilometar sat i obrtomjer,ili se to treba zasebno kupiti?
Imaju, ako ti ne radi, znači da su pregorile žaruljice.
Kad već otvaraš, ugradi LED-ice, duže traju, manje griju i bolje svitle.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Imaju, ako ti ne radi, znači da su pregorile žaruljice.
Kad već otvaraš, ugradi LED-ice, duže traju, manje griju i bolje svitle.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Ok,hvala (y)
 
Što se krađe tiće, ako se neko namjeri da ga ukrade ukrast će ga i iz garaže, tako da....... jbg.

Po zapadnim zemljama sam dosta puta vidio motore koji stoje vani uz zgrade vezani lancima i sličnim vezalicama skupim i jeftinim. Bilo ih je čak i snijegom prekrivenih, a o kiši koja ih je natapala da i ne pričam i to bez cerada. Poznanik je godinama motor držao pred zgradom pod ceradom i nije mu bilo baš ništa. Doduše on ga je vozio i zimi gotovo svakodnevno osim kad je bio snijeg ili gadna kišurina. Jedini kaj mu može biti je to da pohrđaju šarafi, ali i oni se daju pošpricati nekim zaštitnim sprejom (ak niš drugo barem WD40) pa se sačuvaju, a lanac posprejaš sprejom za lanac i to je to. Ono što sam već negdje napisao o konzerviranju i stajnju preko zime je moje osobno iskustvo (od 1985te vozim motore), a to je da od kad vozim motore, vozim ih uvijek kroz cijelu godinu i nikad ih nisam posebno pripremao za zimu. Naime da je neznam kako zima barem jednom u 2 tjedna ću napraviti đir do frenda u grad, naći se sa nekim na cugi ili do roditelja u Zagorje, pa i dalje ako je bilo razloga i prilika (znao me putem uloviti i snijeg) čak i ako nije potpuno suha cesta i uprkos tome što su mi motori znali biti prljavi i zašpricani niti sa jednim nikada nisam imao problema radi zimskih vožnji, dok su motori od ljudi koji su stajali u garažama konzervirani i povremeno paljeni nakon par mjeseci znali biti zblesikani i nisu htjeli upaliti bilo iz mehaničkih, bilo električnih razloga. Moj ti je savjet kupi ceradu i provozaj se svako toliko. Napravljeni su da se voze, a ne da stoje.

P.S. Naravno da je bolje da stoji u garaži, al kad nema, nema jbg.

P.S. P.S. Čok! Kaj se toga pak tiće svaki motor tu ima svoju caku, ali uglavnom ga pri paljenju povučeš do kraja i pališ bez gasa, a onda ga postepeno spuštaš. Možeš čak i krenuti kad je malo ispod pola pa ga u vožnji ubrzo spustiti do kraja, ali velim neki motori imaju cake oko toga. Meni je najgore znalo biti kad je motor nakon stajanja poslje neke cuge ili nakon što sam nešto bio obavio znao biti ni topli ni hladni pa nekad neće bez čoka, a nekad ga treba :wink:
 
Pinta 001 JA said:
Što se krađe tiće, ako se neko namjeri da ga ukrade ukrast će ga i iz garaže, tako da....... jbg.

Po zapadnim zemljama sam dosta puta vidio motore koji stoje vani uz zgrade vezani lancima i sličnim vezalicama skupim i jeftinim. Bilo ih je čak i snijegom prekrivenih, a o kiši koja ih je natapala da i ne pričam i to bez cerada. Poznanik je godinama motor držao pred zgradom pod ceradom i nije mu bilo baš ništa. Doduše on ga je vozio i zimi gotovo svakodnevno osim kad je bio snijeg ili gadna kišurina. Jedini kaj mu može biti je to da pohrđaju šarafi, ali i oni se daju pošpricati nekim zaštitnim sprejom (ak niš drugo barem WD40) pa se sačuvaju, a lanac posprejaš sprejom za lanac i to je to. Ono što sam već negdje napisao o konzerviranju i stajnju preko zime je moje osobno iskustvo (od 1985te vozim motore), a to je da od kad vozim motore, vozim ih uvijek kroz cijelu godinu i nikad ih nisam posebno pripremao za zimu. Naime da je neznam kako zima barem jednom u 2 tjedna ću napraviti đir do frenda u grad, naći se sa nekim na cugi ili do roditelja u Zagorje, pa i dalje ako je bilo razloga i prilika (znao me putem uloviti i snijeg) čak i ako nije potpuno suha cesta i uprkos tome što su mi motori znali biti prljavi i zašpricani niti sa jednim nikada nisam imao problema radi zimskih vožnji, dok su motori od ljudi koji su stajali u garažama konzervirani i povremeno paljeni nakon par mjeseci znali biti zblesikani i nisu htjeli upaliti bilo iz mehaničkih, bilo električnih razloga. Moj ti je savjet kupi ceradu i provozaj se svako toliko. Napravljeni su da se voze, a ne da stoje.

P.S. Naravno da je bolje da stoji u garaži, al kad nema, nema jbg.

P.S. P.S. Čok! Kaj se toga pak tiće svaki motor tu ima svoju caku, ali uglavnom ga pri paljenju povučeš do kraja i pališ bez gasa, a onda ga postepeno spuštaš. Možeš čak i krenuti kad je malo ispod pola pa ga u vožnji ubrzo spustiti do kraja, ali velim neki motori imaju cake oko toga. Meni je najgore znalo biti kad je motor nakon stajanja poslje neke cuge ili nakon što sam nešto bio obavio znao biti ni topli ni hladni pa nekad neće bez čoka, a nekad ga treba :wink:

Puno hvala kolega! (y)
Kupit ću ceradu i ako baš nikako ne stane u podrum zgrade,držat ću ga pred njom.
Mislim ono,neću sad ne kupit motor zbog toga. :mrgreen:
 
Radije si iznajmi neku garazu nije to tako skupo a opet kad imas vremena a nije za voznju mozes si raditi oko motora..