dUCATI 1000 ss

urarmili

New member
Ako mi poštovani ducatisti mogu reći više o ovom motoru bio bih zahvalan , mislim dali ima kakve izražene mane na šta bi trebao pripaziti koliko je pouzdan zračnjak itd, ako ga je ko vozio zanima me položaj dali je jako naporan za ruke, te ako ko zna na koliko su km servisni intervali.
Našao sam ga u Italiji za 4000e 2002g 13000km

molio bih bez talijansko smeće i sl.

 
Nisam Ducatista, ali mogu ti reči nekoliko stvari.

Izuzetno pouzdan motor, dovoljno jak iako ga deklariraju kao 90KS (ako se ne varam).

Tonči (najbolji prijatelj svih Ducatista  :mrgreen: ) ima samo riječi hvale za njega.

Izuzetno lijep motor, ono malo kaj sam sjedio na motoru nije mi se činilo kao naporan motor, nimalo.

Zadnja generacija ima nešto malo bolji ovjes.

Koliko mi se čini, isplatilo bi ga se uzet. Ukoliko je naravno u dobrom stanju.
 
Opako dobar motor (y) S obzirom da je tourerski orijentiran ne bi te trebalo zabrinjavat da je neudoban. Ako je motor u OK stanju - kupuj to talijansko smeće bez puno razmišljanja  :mrgreen:
 
To nije nimalo tuRRerski orjentiran motor, naprotiv, to je čisti sportski motor. Položaj je sportski, ali prihvatljiv, nije da ćeš umrijeti ako prođeš koji km više. Vozio sam ss750, dakle isti samo s nešto slabijom mašinom i za motor mogu reći samo dobro - stil, zvuk, grip, stil, dobro je i išao, puno bolje nego piše na papiru da bi trebao ići. Ma čisti ducati sport. DUcati ko ducati - djelovao je kao da su ga neki dečki sastavili u nekoj šupi, ali kad se oko navikne shvati da je to upravo ono što muškom, mehaničkom oku i srcu treba i godi. Dovoljno tvrd da se razlikuje od drugih. Što se pouzdanosti tiče prema rječima glavnog hrv servisera motor je odiličan, pogotovo ako se radi o ds mašini, dakle dual spark iliti dvije svjećice po cylindru. 1000 ccm osigurava sigurno dosta potiska, a motor se da lijepo voziti već od najnižih okretaja što sa superbike ducati serijom nije baš slučaj. Kad misliš da si nabio ne znam kakv gas skužit ćeš da si tek na 5,6 tisuća. Koči prvaliga. Zračnjak dvocilindrik je po meni  totlano ducati unique filozofija, do sad nenadmašena. Jebote, kupuj to.  (y) (y) (y) (y)
 
update - od mana: nešto skuplji servis, a da li pati od neke sitnice - ne znam, vjerojetno nešto i ima, ali redovan posjet servisu i malo dobre vlastoručne volje mogu rješiti svaki pa i najmanji nedostak, ako ga ima. Kupuj sine, kupuj.  (y) (y) (y)
 
miro said:
update - od mana: nešto skuplji servis, a da li pati od neke sitnice - ne znam, vjerojetno nešto i ima, ali redovan posjet servisu i malo dobre vlastoručne volje mogu rješiti svaki pa i najmanji nedostak, ako ga ima. Kupuj sine, kupuj.  (y) (y) (y)


Pa kaj je bitna cijena servisa ak vozis ducati.........? :mrgreen:

Motor izgleda super na slici,jel si ga videl u zivo? :misli:
 
@miro znao sam da ćeš ovo tourerski shvatiti predoslovno. naravno da nije tourer u smislu autobusa pa Dukac je , ne  :mrgreen: Ali baš da je čista sportiva :misli: Kaj je onda Superbike serija? :neznam:
 
kober said:
Pa kaj je bitna cijena servisa ak vozis ducati.........? :mrgreen:

Motor izgleda super na slici,jel si ga videl u zivo? :misli:
pa naravno da je bitna. uvijek je bitna. ne rastu novci na drveću a i svi što voze ducati nisu pozeri i bogataši. Ima onih koji ga voze samo zato što je to to - prva liga.  (y) :mrgreen: (y)
 
Stinky said:
@miro znao sam da ćeš ovo tourerski shvatiti predoslovno. naravno da nije tourer u smislu autobusa pa Dukac je , ne  :mrgreen: Ali baš da je čista sportiva :misli: Kaj je onda Superbike serija? :neznam:
vozio sam motor i znam kakav je. Turinga ni malo. Sportiva čista. superbike je superbike - sportiva na kvadrat. 


st 2,3, i 4 je sportttouring, kao i multistrada.
 
miro said:
pa naravno da je bitna. uvijek je bitna. ne rastu novci na drveću a i svi što voze ducati nisu pozeri i bogataši. Ima onih koji ga voze samo zato što je to to - prva liga.  (y) :mrgreen: (y)

Ma o.k,nisam mislil u tom smislu !
Nego cim imas dukca znas da su servisi skupi i cesti...
Tak da na to racunas od prvog dana kada pocinjes razmisljati o kupnji.....
Kaj ni tak....?
 
kober said:
Ma o.k,nisam mislil u tom smislu !
Nego cim imas dukca znas da su servisi skupi i cesti...
Tak da na to racunas od prvog dana kada pocinjes razmisljati o kupnji.....
Kaj ni tak....?
zapravo istina glasi ovako. U podsvjesti znaš da je tako ali o tome se siliš ne razmišljati.  :mrgreen:

ALi nije to tako ni blizu crno kako ljudi misle. Motori su dobri i pouzdani. Vozim se sa par ducatista i nikad se nikom nije ništa pokvarilo, yebemu krvavu repu pa da je to takva kRRama već bi nam svima pocrkali bajkovi. A svi se voze. I voze. I voze.  (y)
 
pa kaj se još čudiš tome? poznata je stvar da se Dukci kvare samo Hondašima i ostalim Japan loverima :mrgreen:
 
miro said:
zapravo istina glasi ovako. U podsvjesti znaš da je tako ali o tome se siliš ne razmišljati.  :mrgreen:

ALi nije to tako ni blizu crno kako ljudi misle. Motori su dobri i pouzdani. Vozim se sa par ducatista i nikad se nikom nije ništa pokvarilo, yebemu krvavu repu pa da je to takva kRRama već bi nam svima pocrkali bajkovi. A svi se voze. I voze. I voze.  (y)

Ma kakva krama,ja se provozam tu i tam na 916 od frenda........
I uvijek me odusevi ubrzanje i lezanje u zavoju....
Al i tvrdoca sjedala,i one vibracije..... :(
Al mogel bi se priviknut na njega............... (y)
 
miro said:
vozio sam motor i znam kakav je. Turinga ni malo. Sportiva čista. superbike je superbike - sportiva na kvadrat. 


st 2,3, i 4 je sportttouring, kao i multistrada.

ma jasno je ovo... zbunjuje me ta međuklasa između superbikea i čistokrvnih tourera tipa ovih boldanih. A i nije mi jasno ovih samo 90 konja :misli: A i mali 750 SS je u principu Monster s oklopima :misli: Ponavljam ne mislim da je SS tourer, ali je za neki ozbiljniji đir po meni prihvatljiviji od klasičnog R-a :neznam:
 
ma ovo bi mogo biti tourer sa višim vjetrobranom

kad bi tako gledali onda ni honda vfr nebi bila tourer da joj skinemo onaj visoki vjetrobran...a tourer je.

I ovo bi mogo bit tourer  :mrgreen:

Prema slici izgleda daleko prihvatljiviji od nekog r-a
 
Stinky said:
ma jasno je ovo... zbunjuje me ta međuklasa između superbikea i čistokrvnih tourera tipa ovih boldanih. A i nije mi jasno ovih samo 90 konja :misli: A i mali 750 SS je u principu Monster s oklopima :misli: Ponavljam ne mislim da je SS tourer, ali je za neki ozbiljniji đir po meni prihvatljiviji od klasičnog R-a :neznam:
ducati ima klase za sebe. nema definirane šestice već tu uvaljuje 748 kubakžu. S nema veze s monsterom osim mašine, potpuno druga rama i položaj. Kako ducati često kaže, ss serija je ulaznica za sbk seriju. Ali vjerujete, ja sam ga vozio, nema tu ništa turersko u i na motoru. Baš ništa. to je super sport i tako ga treba shvatiti i prema njemu se odnositi.
 
kober said:
Nego cim imas dukca znas da su servisi skupi i cesti...
Kaj ni tak....?

...o tome smo pisali već tko zna koliko puta... redovni servis na dukcu se radi svakih 10 tkm kaj je skoro dupli interval neg na, recimo japancima, pa je onda i cijena malo drukčija... jel onda servis skup ili jeftin i tako čest?!...  8)
 
urarmili said:
Ako mi poštovani ducatisti mogu reći više o ovom motoru bio bih zahvalan , mislim dali ima kakve izražene mane na šta bi trebao pripaziti koliko je pouzdan zračnjak itd, ako ga je ko vozio zanima me položaj dali je jako naporan za ruke, te ako ko zna na koliko su km servisni intervali.
Našao sam ga u Italiji za 4000e 2002g 13000km

molio bih bez talijansko smeće i sl.

Motor toliko vrijedi i bez agregata , ako nisi razmažen (to je muški bajk) kupi i uživaj , kad počneš voziti znat ćeš zašto ti to kažem .
M900
 
Stinky said:
A i nije mi jasno ovih samo 90 konja :misli:

Navode samo 90 KS. No kako se meni čini, to ni japanskih 90KS. :mrgreen:

Mirek, to nije super sport, jer je moto industrija u svoj svojoj nemoći napravila previše klasa. extreme sport, superbike, supersport, sporttourer...

1000SS spada u klasu sporttourera. ST spada u tourere...multistrada? To spada u u zaklane ofce...to kao ide u neki sport enduro shit...ni vrit ni mimo.

Ako je 1000 SS super sport, kaj je SV1000S? Nemojte me jebat i polazit za tim novinarsko-marketinškim forama...

1000 SS je izvrstan motor, sport touring klase koji uz sportsku vožnju, omogućuje i duža putovanja. Što položajem sjedenja, što motorom koji je za razliku od drugih motora iz kuće (vodenjaka) čista ofca.
 
Bandit said:
1000 SS je izvrstan motor, sport touring klase koji uz sportsku vožnju, omogućuje i duža putovanja.

po meni, odlična definicija SS-a (y)