ducati monster 696

pa ako je covjek na knap s parama a 1000 ce napravit na brzinu.....
 
pozz vlasnicima monstera i opcenito Ducati motora,, eto danas sam prvi put u zivotu vozio Ducati i to monster 900 iz mislim 2001 ili 2002 i ostao sam fasciniran kakav je to stroj, iz niskih vuce za 2 moje ninje, a tek vibracije koje proizvodi nesto fenomenalno,, buduci da je to motor od frenda nadam se da cu ga cesce voziti :mrgreen: jer nakon ovog mi ninja vise nije zanimljiva,,

motor ima 62000km pa pita frend sto bi trebalo mijenjati na njemu i ak imate kakvu preporuku za dobrog mehanicara za veliki servis i malo da pogleda stvari oko struje jer ne pali svaki put ko da nema dobar kontakt, treba s volanom malo okrenuti lijevo desno, pali mu se lampica od rezerve makar je pun tank i nekad kad se dugo svjetlo upali nemoze prebaciti na kratko, pa ako ima ko kakav savjet kak rijesiti koju sitnicu od ovih navedenih ili opcenito kakav savjet za taj motor,, moze i na pp :wink:
 
free rider said:
pozz vlasnicima monstera i opcenito Ducati motora,, eto danas sam prvi put u zivotu vozio Ducati i to monster 900 iz mislim 2001 ili 2002 i ostao sam fasciniran kakav je to stroj, iz niskih vuce za 2 moje ninje, a tek vibracije koje proizvodi nesto fenomenalno,, buduci da je to motor od frenda nadam se da cu ga cesce voziti :mrgreen: jer nakon ovog mi ninja vise nije zanimljiva,,

motor ima 62000km pa pita frend sto bi trebalo mijenjati na njemu i ak imate kakvu preporuku za dobrog mehanicara za veliki servis i malo da pogleda stvari oko struje jer ne pali svaki put ko da nema dobar kontakt, treba s volanom malo okrenuti lijevo desno, pali mu se lampica od rezerve makar je pun tank i nekad kad se dugo svjetlo upali nemoze prebaciti na kratko, pa ako ima ko kakav savjet kak rijesiti koju sitnicu od ovih navedenih ili opcenito kakav savjet za taj motor,, moze i na pp :wink:
mislim da je najbolje da ga odpelja u ovlasteni servis kod Tončija...
 
Nema greske.
Baj d'vej, vlasnik voli pojest' i popit' pa mu mos' dovest stado janjaca pod racun  :mrgreen: :wink:

Salim se ofkors, al samo sa drugom recenicom.
MOtor je tip top.  (y)
 
to je od wolfensteina s foruma ak se ne varam, nemreš tu fulati, u motor je uloženo puno truda i ljubavi.. (y)
 
...ti piše c/p
nema mogućnost registracije
moguce po dijelovima...
 
Dragi vlasnici Ducati strojeva, nikad nisam bio veliki ljubitelj te marke ali danas sam stjecajem okolnosti pogledao jednog Monsterica 696. Motor uzivo stvarno izgleda odlicno. Odusevljen cinjenicom da ima 160 kg - pa to je kao skuter od 200 ccm.
Tada covjek pokrene stroj i one dve tube zagrme. Uuaaaauuuu, jos serijski ispuh. Strava zvuk!!
Uglavnom, makina je za 5. Jos da ga je malo provozat!
Jedini minus i prevaga u mom slucaju je smjestaj suvozaca.
Uglavnom, sve u svemu ugodno iznenadjenje.
 
MS051 said:
Dragi vlasnici Ducati strojeva, nikad nisam bio veliki ljubitelj te marke ali danas sam stjecajem okolnosti pogledao jednog Monsterica 696. Motor uzivo stvarno izgleda odlicno. Odusevljen cinjenicom da ima 160 kg - pa to je kao skuter od 200 ccm.
Tada covjek pokrene stroj i one dve tube zagrme. Uuaaaauuuu, jos serijski ispuh. Strava zvuk!!
Uglavnom, makina je za 5. Jos da ga je malo provozat!
Jedini minus i prevaga u mom slucaju je smjestaj suvozaca.
Uglavnom, sve u svemu ugodno iznenadjenje.
smjestaj za suvozaca je problem samo ako ista ima vise od 55 kg i 170    (y)
 
Da, tocno tako ''yeah right''. Monster 696 ima deklarirani dry weight 161 kg a Scarabeo 200 ima 154 kg, pa ti vidi. Govorim o deklariranim tezinama u njihovom prospektu.
 
loudpipes said:
smjestaj za suvozaca je problem samo ako ista ima vise od 55 kg i 170    (y)
loudpipes, kako se uzme. Recimo sjedi se dosta nagnuto naprijed i nema rukohvata za suvozaca. Imam dojam da ti suvozac lezi na leđima kao na kakvoj jurilici.
Nisam probao, tako mi izgleda.
 
MS051 said:
loudpipes, kako se uzme. Recimo sjedi se dosta nagnuto naprijed i nema rukohvata za suvozaca. Imam dojam da ti suvozac lezi na leđima kao na kakvoj jurilici.
Nisam probao, tako mi izgleda.

.. Sto je prilicno zahvalna pozicija ako mislis vozit brze i angaziranije jer je "na tebi" priljepljena tezina suvozaca s kojom je lakse onda upravljat, a nije "nedje iza".  :wink:
 
MS051 said:
loudpipes, kako se uzme. Recimo sjedi se dosta nagnuto naprijed i nema rukohvata za suvozaca. Imam dojam da ti suvozac lezi na leđima kao na kakvoj jurilici.
Nisam probao, tako mi izgleda.
s2r ti je odgovorio......btw nikad nisam kuzio te rukohvate i prakticnost istih  :misli:
 
Slazem se s vama, sve ovisi kako se mislis voziti. Zato sam rekao da je to u mom slucaju minus. Vecinom bi se koristio za laganu voznju u dvoje pa mi bas i ne ulazi u uzi izbor.
Ali daleko od toga da mi se motor nije svidio  (y)
Sta ces, treba mislit i na gazdaricu  :wink: