DUCATI MONSTER

index.php


sta ovaj ima turbo ili?
 
jolly the roger said:
sta ovaj ima turbo ili?

Tak izgleda; ovaj bočni hladnjak je intercooler koji dolazi između turba i plenuma usisa.
A i auspuh se čini kompliciraniji od uobičajenog.
 
Zna možda netko na koliko je stupnjeva otprilike zagrijan zrak prije intercoolera?
 
Gizmo, slike mono vilice na starim monsterima su stavili drugi, tak da ne moram ja. Inače, pregledao sam neke Ducatije u zg, i sve što treba je zatvoriti financijsku konstrukciju, jer, kao što si reko, ministarstvo finacija ne ŽELI čuti za troškove dok se ne rješi trenutni motor.Što se tiče kupnje, definitivno sam odlučio, a što je najvažnije, jedan čovjek im madžarske mi je poslao service manual od multistrade 1000 i od 748/916, tak da sad imam sve na dlanu. Manual od multistrade je više nego odličan i toliko je sve lijepo objašnjeno i prikazano u velikim slikama u boji da bi se i slijepac snašao, pa ak još imaš malo iskustva, stvar je za 5! Naravno, kad budem došao do tog poglavlja, javit ću ti se s nekim pitanjima oko nekih detalja, ako se za to pokaže potreba.  (y)
 
Karabaja said:
Zna možda netko na koliko je stupnjeva otprilike zagrijan zrak prije intercoolera?

Ovisno o stupnju kompresije turba, zrak se zagrije na 100-200°C, nakon intercoolera temperatura pada na 40-60°C.
 
Igormeister said:
Tak izgleda; ovaj bočni hladnjak je intercooler koji dolazi između turba i plenuma usisa.
A i auspuh se čini kompliciraniji od uobičajenog.

Igormeister jesi ti siruran da je to Monster sa turbom?

Na slikama nisam jos skuzio sta je to sastavio,auspuh nije original upravu si to je kraci i izlazi su ispod mono vilice.ono sto mu je na ljevoj strani masine neznam sta je,jesi na to mislio kad si rekao bocni hladnjak(bocni sta je to ljevo desno napred pozadu ili sta :misli:)

Onaj motor je Ducati Monster S4R sa 4V masinom i onaj veliki hladnjak je za vodu a onaj mali ispod je za ulje

Na ovome se vidi da ima turbo na toj slici je 2V masinu pa zato ima samo mali hladnjak za ulje.

 
E ako ovo ne naprave onda su stvarno papci.
Motor je prekrasan,nemam drugo šta reći jedino me malo brine to što se vidi 2003.godina,što znači da postoji mogućnost da od toga nebude ništa ili u najboljem slučaju da iskoriste samo neke elementa na nekom od svojih novih modela.
Ali nadajmo se da će ga ipak složiti !!!
 
Video sam i monstera koji imaju ne-monster agregat pa rekoh da bacim ovaj engleski Ducati koji se takmicio proshle godine an AMD PRO Cusom Bike Show:

http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Ducati/DucatiUK138-d-l.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Ducati/DucatiUK138-d-l1.jpg

I josh dva Ducati-ija  koje koriste slichne agregate kao od monstera no starijeg koncepcije. Znate da ja uvjek shaljem nesho malo razlicitije  :LOL:
Oprostite, pofesionalna deformacija  :mrgreen:

http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Ducati/Ducatiuntitled3.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a147/highlanderchopperwizard/Ducati/duc-chop.jpg
 
...bil bi zadovoljan i sa ovim...
naspram onoga...  8)
 
Gizmo said:
Igormeister jesi ti siruran da je to Monster sa turbom?

Na slikama nisam jos skuzio sta je to sastavio,auspuh nije original upravu si to je kraci i izlazi su ispod mono vilice.ono sto mu je na ljevoj strani masine neznam sta je,jesi na to mislio kad si rekao bocni hladnjak(bocni sta je to ljevo desno napred pozadu ili sta :misli:)

Onaj motor je Ducati Monster S4R sa 4V masinom i onaj veliki hladnjak je za vodu a onaj mali ispod je za ulje

Na ovome se vidi da ima turbo na toj slici je 2V masinu pa zato ima samo mali hladnjak za ulje.

index.php


Pa rekao bih da je turbo, jer mi izgleda kao da je ispušne grane spojio s desne motora i dolje u kljun sakrio turbo.
Cijev ispuha ide od turba ispod kartera prema odostraga pod rep, a stlačeni zrak se od kljuna penje s lijeve strane, prolazi
kroz bočni intercooler i gore ispod rezervoara ulazi u plenum ( air-box ), pa u rasplinjače.