Ducati Monster

Nemoj,nakon 1 sezone ces zeliti more Power.Ako mozes uzmi M900 i maschinu 2V.Laksi je servis nego kod 4V.
Pozdrav Doc Desmo (Hamburg).
 
Gizmo said:
Nemoj,nakon 1 sezone ces zeliti more Power.Ako mozes uzmi M900 i maschinu 2V.Laksi je servis nego kod 4V.
Pozdrav Doc Desmo (Hamburg).


V2 i V4 ako mislis na cilindre :wink:
 
Gizmo said:
Nemoj,nakon 1 sezone ces zeliti more Power.Ako mozes uzmi M900 i maschinu 2V.Laksi je servis nego kod 4V.
Pozdrav Doc Desmo (Hamburg).

v2 - dva cilindra
2v - dva ventila

svi su v2 pa ti je svejedno kaj se tog tice.. :wink:
 
Fire Breath said:
Gizmo said:
Nemoj,nakon 1 sezone ces zeliti more Power.Ako mozes uzmi M900 i maschinu 2V.Laksi je servis nego kod 4V.
Pozdrav Doc Desmo (Hamburg).

v2 - dva cilindra
2v - dva ventila

svi su v2 pa ti je svejedno kaj se tog tice.. :wink:
ma rađe desmoquattro nego desmodue...istinabog manje ventila ali desmodue još malo pa pada u antikvarijat :mrgreen:
 
Vedran said:
Gizmo said:
Nemoj,nakon 1 sezone ces zeliti more Power.Ako mozes uzmi M900 i maschinu 2V.Laksi je servis nego kod 4V.
Pozdrav Doc Desmo (Hamburg).


V2 i V4 ako mislis na cilindre :wink:

Misli na dva ili četiri ventila po cilindru
 
Za nove 620 maschine ti nemogu puno reci.Ali znam da 600 2V su imali problema sa cilindrima.Vidio sam ih mnogo da su odmah na pocetku ispuhali plavi dim i da sam morao 7 puta mjenjati klip i cilindar na motorima koji su imali garantiu.
Opet nisi dobio pravi odgovor na svoje pitanje ali mozda sam ti malo pomogao.
Kupi M900 i sigurno je dugo dugo neces htjet prodati.
 
Kupi M900 i sigurno je dugo dugo neces htjet prodati.[/quote]

M900 (y)
 
Fire Breath said:
pa onda radje S4R 8)

Onda rađe 998
M900 :twisted: