Ducati problem

irsel

New member
Karoca italijanska..

Mjenjao antifriz i stavio suvo kvacilo..
Na 215F(farenhajta),motor se u voznji ugusi mehanicki,struja radi,ni ne ugasim kontakt,zaverglam i upali se..na mjestu radi normalno
Ispod te temp radi bez greske i u voznji i u mjestu..

Je imao netko slican problem,il zna rijesenje?
Ne znam di krenut.. Hvala
 

Attachments

  • 20170408_174044_HDR-01-1024x768.jpeg
    20170408_174044_HDR-01-1024x768.jpeg
    305.8 KB · Views: 394
  • 20170408_174108-01-1024x768.jpeg
    20170408_174108-01-1024x768.jpeg
    300.1 KB · Views: 349
  • IMG_20170409_214213_383.jpg
    IMG_20170409_214213_383.jpg
    613 KB · Views: 458
ja bi prvo malo dotegnuo lanac 8)
i isprobao da li pali na guranac i da li se more šaltati u japankama :mrgreen:
lip je taj fahrenheit edition :0648:
 
Pa to je već preko 100 °C, što je dosta. Jesi siguran da ti nije ostalo zraka u sistemu prilikom mijenjanja?
Sve mi smrdi na neku "zaštitnu" elektroniku.
 
Nema zastite, gasi se na cca 120-125 a ovo je jedva 101. Jesi lijevao antifriz odjednom ili u navratima? Sta znaci mjenjao suho kvacilo? Jel dirana elektronika oko kljuca? I zasto F, gdje si tu kantu nabavio?  :mrgreen:
 
Pogledaj rezervar kakva je situacija ja sam imao problem gusio se motor u voznju problem bio sporak I zahrdan rezervar to je na tu liniju bolna tocka  .
 
Meni je slično bilo kad mi je crkla pumpa goriva. Tank je bio OK.

Provjeri imaš li dobar/konstantan tlak.
 
Lanac je dobar kad sjednem :p

Na guranac nece upalit,al alnaser oce..

Zraka u sistemu nema jer cirkulira voda,pali ventilator di treba,i ne raste temperatura..


@mate
Antifriz u navratima,dizao prednji kraj u nebo  :mrgreen:
Pustao da vent se pali..
Suho kvacilo-maknuo poklopac i stavio lepu plocu da zvecka kako treba :D bez dekla

Kljuc nista dirano..i kanta je u ameriki skupa sa mnom :mrgreen:

A tank,ok..pogledam to
Iako mi cudno da samo na toj odredjenoj temp steka..ispod je sve ok
 
Senzor temperature "blesira" pa misli da je na 120 stupnjeva pa gasi motor?  :misli:
Lupam bzv...  :neznam:
 
Onda bi ocitavalo i "blesiranu" temp na urici.. :misli:
 
irsel said:
Onda bi ocitavalo i "blesiranu" temp na urici.. :misli:

Ne mora bit.
Tj., on očitava dobru temp., ali iz nekog razloga (nešto se sje..lo u senzoru) gasi? Ako je moguće, izbaci senzor iz kruga pa probaj (ako će uopće raditi tako).
 
Ok..isao ja to malo vozit, iako se gasi..
Skuzio da se gasi kad god je na radnoj temp..znaci kad se ugrije kako treba..ugasi ga,benze ima..jer nekad cujem lagane detonacije kad se "ugusi"..

Mate? :)
 
neće ti Mate pomoć

taj zna samo di se motor toči

za sve ostalo je potpuni neznalica





Srki
 
Jesi sta pokusavao u međuvremenu ili mislis da ce proci kao prehlada, samo od sebe. :mrgreen:
 
Mate..haha :D
Pokrio sam ga na par dana..i cekao da se oporavi  :mrgreen:

Pregledao konektore,releje,senzore..sve stima
Pumpu benzine nisam provjeravao jos..
Sutra mi stizu druge svjecice..jer je motor na +25 stalno,sa vlaznim zrakom..pa nekako sumLjam da je to